IC szankciók csökkentése/törlése

Setaj

Újonc
2023. 08. 09.
19
79
V4 karakter
Kaiden Foley
Legyen egy fegyház rendszer, normális vezetőséggel ellátott börtönőr frakció által üzemeltetve kik akár foglalkoznak is a rabokkal, ezáltal az 5 órás idő tartalmasan telik.

Ha ez esetleg nem működik jöhet a börtön dimenzió ahol minigamek, munkák, egyéb dolgok lehetnének amivel csökkenthető a börtönidő.

Harmadik megoldás pedig az hogy offline is teljen az idő, bizonyos szorzókkal megspékelve. Ilyenkor nincs rákényszerítve az ember hogy gép előtt legyen, szóval ez is játszhat.
Szerintem ez evidens, hogy ennél bármi jobb ami nem AFK-val jár és/vagy ott rohadsz a gép előtt és mozgatod 20 percenként az egeret, hogy ne kapj kicket.

Amit írtál ötletet fegyházra azzal viszont abszolút csak is előrébb lennénk, így egyértelmű előrelépés lenne. ✅
Legyen egy fegyház rendszer, normális vezetőséggel ellátott börtönőr frakció által üzemeltetve kik akár foglalkoznak is a rabokkal, ezáltal az 5 órás idő tartalmasan telik.
Ezért is mondtam hogy egy komplexen és jól megszervezett fegyház rendszerre gondoltam. Ahol lennének szervezett programok, moziestek, boxversenyek is akár, látogatási lehetőség a raboknak. Hogy aki be kerül annak tartalmasan teljen az ideje. Börtönőrök által szervezett takarítás az udvaron, ezzel is idő csökkentést lehetne elérni akár. Vagy a fegyházigazgató jómagatartásért akár felezheti is a büntetést az adott rabnál. Erre biztos lenne igény és megbízható vezetőséggel működhet is.

Én azt is hozzátenném, ha valaki oda kerül, s esetleg nem vevő rá/nincs fent ember, akkor teljen gyorsabban az idő, hisz azért az a 300 perc nem kevés idő még most sem. (illetve alapvetően is szerintem van ember mozgás bőven jailek terén, én ahányszor oda kerültem, mindig 3 ember legalább bent ült)

Az sem lenne hátrány, ha nem mindig a ticket lenne a fő szempont. Lehessen ködösíteni, fedni a storyn, vagy esetleg korrupt rendőrökre szert tenni, vagy legalabb valami hajlamot érezni az egészre, hogy nem csak a ticket a fő cél. Nyilván nem levenni a körözést, illegál itemet kéregetni stb, de mondjuk információt venni tőlük vagy használni/forgatni őket esetlegesen hasonlókba gondolkozni.
 

DreeN

Áve, Nagy Testvér!
Globális Moderátor
v4
2019. 01. 10.
689
1 155
20
V4 karakter
Anthony Hardwick
LV karakter
Anthony Hardwick
Az sem lenne hátrány, ha nem mindig a ticket lenne a fő szempont. Lehessen ködösíteni, fedni a storyn, vagy esetleg korrupt rendőrökre szert tenni, vagy legalabb valami hajlamot érezni az egészre, hogy nem csak a ticket a fő cél. Nyilván nem levenni a körözést, illegál itemet kéregetni stb, de mondjuk információt venni tőlük vagy használni/forgatni őket esetlegesen hasonlókba gondolkozni.
Elhiheted, hogy a hajlam megvan. De az esetek többségében mindig kiderül, és olyankor ugyanaz a maxos jail, amit az illegálosok ülnek, néha feketelista.
Sokan szimplán emiatt nem merik bevállalni, mert úgy vannak vele, hogy "úgyis kiderül" amivel nagyon nagyot nem tévednek.
 

Jerry

A nép hangja
Very Important Person
2019. 01. 08.
3 910
4 524
31
Mulholland 🌆
V4 karakter
Quinto Montanez 🇲🇽

Kicsit megpróbálom összefoglalni a saját gondolataimat (és párat a tietekből), csak hogy egyszerűbb legyen, már így is 3 oldalas a topic amit nem hiszem hogy pl. Vitonak sok kedve van végigolvasni (meg úgy bárkinek is)​

"Aktív" rendvédelem a börtönben:​

- Se a rendvédelem, se az illegál/civil bűnözők nagyrésze nem lenne vevő a BVI-s dolgokra. Az a hajó már nagyon nagyon rég elment, szerintem nincs szükség rá. (Én speciel mennék én még akkor nem játszottam amikor volt BVI, de 95% nem érez így szerintem)​

Börtönidő:​

- Én főként amellett állok ki amit pl. @Kökény mondott, max 120 perc, a "durva" bűntetés (ami most 420) az meg +60, azaz 180 legyen. Nyilván ehhez át kell dolgozni a BTK-t, de a mostani erős túlzás - esetleg akkor maradhatna, ha a következő dolgokból valósulnának meg dolgok: (lent)

Idő múlása:​

- Jó lenne, ha a régi, vagy egyszerűsített AFK rendszer lenne a börtönben​

- Vagy esetleg offline telne az idő, pl. 0.25x szorzóval, 2 órát leülsz 8 óra alatt - de nem kell fent lenned - szóval szerintem ez fair.​

Börtön:​

- Lehetne pár egyszerű foglalkozás, bányászat, börtön takarítása, esetleg "kajaosztás" (lennének bent NPC rabok, nekik kell kaját osztani mint munka, a tolókocsi kb. úgy működhetne mint a pakolós meló)​

- Lehetne egy külön börtön dimenzió, esetleg belsőleg a fegyház lenne ugyanúgy, szerintem fasza interior volt, a kinti rész is ki lehetne nyitva, de mivel külön dimenzió nem lehet menekíteni. (Legál FK nélkül eléggé unfair lenne)​

Szóljatok, ha valamit kihagytam, vagy nem értetek egyet. Csak mindenki tartsa észben, hogy ez egy játék.​

Csáo.​

Jól beszélsz. Annyit hozzátennék, nem kell BVI, nem kell erre külön frakció. Egy külön dimenzio kell, ahonnan nem tudsz meglepni. Ott ne a falat kelljen nezni es körbe futni. Vagy lehessen dolgozni, amivel pénzt tudsz szerezni, vagy lefaragni az idődet, npckell, némi szórakozás. Legyen cellába tv pl h azzal is menjen az idő. A lényeg hogy lecsuknak NE AFK LEGYEN HANEM ,,MINŐSÉGI” idő…. Szerintem, ez a legfontosabb, hiszen játszani járunk fel, kikapcsolódni, szórakozni, jólnérezni magunkat, s nem pedig futni körbe és körbe.
 

Ivano

Fórum Császár
Támogató
2019. 01. 10.
1 932
4 396
25
Mogyoród
V4 karakter
Ivano Luchese
LV karakter
Ivano Luchese
Jó, a detektor rablókat ki sem engedném szívem szerint :ROFLMAO: Az más kérdés. Traumatizáltak, amikor tanítási időban szerda reggel 8-kor felléptem, hogy: "huhh hajrá, úgy se rabolnak ki, vannak fent max 30-an", aztán ha jól emlékszem a 4. percnél betaláltak :ROFLMAO:
 

Warlord22

Pötyögtető
Támogató
2019. 01. 10.
527
1 899
28
V4 karakter
Fabio Luchese
LV karakter
Brandon Artmenson
V2 karakter
Táplis Béla
Jó, a detektor rablókat ki sem engedném szívem szerint :ROFLMAO: Az más kérdés. Traumatizáltak, amikor tanítási időban szerda reggel 8-kor felléptem, hogy: "huhh hajrá, úgy se rabolnak ki, vannak fent max 30-an", aztán ha jól emlékszem a 4. percnél betaláltak :ROFLMAO:
Jó hát nem mindenki jár susuba. Van aki már végzett és dolgozik de lehet épp délutános.. nem lehet tudni. Múltkor én is így jártam, csak anyag vason meg lapáton kívül nem volt semmi. Szóval elvették a nálam lévő kb 1500$-t én meg nem tudtam vizet venni utánna a kúton. :(
 

Setaj

Újonc
2023. 08. 09.
19
79
V4 karakter
Kaiden Foley
Jól beszélsz. Annyit hozzátennék, nem kell BVI, nem kell erre külön frakció. Egy külön dimenzio kell, ahonnan nem tudsz meglepni. Ott ne a falat kelljen nezni es körbe futni. Vagy lehessen dolgozni, amivel pénzt tudsz szerezni, vagy lefaragni az idődet, npckell, némi szórakozás. Legyen cellába tv pl h azzal is menjen az idő. A lényeg hogy lecsuknak NE AFK LEGYEN HANEM ,,MINŐSÉGI” idő…. Szerintem, ez a legfontosabb, hiszen játszani járunk fel, kikapcsolódni, szórakozni, jólnérezni magunkat, s nem pedig futni körbe és körbe.
Ez a külön dimenziós ötlet amúgy nem rossz, legalább nincs belőle szöktetés stb de cserébe legalább tudsz hol mozogni és/vagy RP-zni és csinálni is valamit. A Többi dolgot @Jerry jól levezette. Szerintem az időből is van mit lefaragni hiába Vitoék most korrigáltak rajta és most a legenyhébb. Az a 300 perc(5 óra) is borzasztóan sok egy IC jailre. Csak a balancet nézve, egy PG-NONRP párosra kapsz Admintól függően 180-240 percet(vagy ha tiszta az UCP-d vagy normális vagy stb kevesebbet) úgy, hogy szerver szabályt szegsz. Játszol a szerepednek megfelelően megfognak és 300 perc.(úgy hogy mind a két oldal egymásért játszik, gondolom én) Szerintem elég lenne bőven a 120 perc csak ahhoz át kell írni a BTK-t. (plafon meg leaeder vagy nagyobb ranggal 180perc) De ez megint csak Vitoekon múlik, hogy mennyire hajlanak erre az irányzatra, hisz ez nekik is idő.

Volt szó a kockáztatásról is, hogy Renvédelmiseknek semmi veszteni való nincs, van egy akció max 15 perc csucsu vagy 10 perc elsősegély RP és utána megy a dolgára. Lehet arra hivatkozni, hogy illegál pénzbe kerül, ez így van. Atom sokba, még is elvehetőek a fegyvereink, drogok stb. (Nyilván idővel vissza szerezhető, vissza farmolható) De Rendvédelmistől miért ne lehetne elvenni ami épp nála van?! Ha nagyobb túl erő alakulna ki miért ne lehetne lefegyverezni és elvenni?(sokkoló, jelvény, gumiboton kívül) Nekünk miért kerül pénzbe, nekik miért nem? (Tudom, ha felveszik von le frakció számláról valami minimális összeget, vagy ha kopva adják vissza,) Nekik miért nem kell a dolgaikra vigyázni, nekem/nekünk miért kell?(mert illegáltól elvehető, legáltól nem) Az a baj, hogy nekünk "remegni" kell azon, hogy elveszik és 5 óra jail következik, a Renvédelmis meg röhögve futkorászik mert RP-n kívül meg az, hogy agyon lövöd más bántódás nem értheti. (Mert sem itemet nem adhat át, sem MDC-ből infót nem adhat ki, se semmit)
 

Csomi

𝙬𝙧𝙪𝙝𝙪𝙝𝙞𝙝𝙞𝙝𝙞𝙝𝙪𝙝𝙞
2022. 11. 14.
231
390
otthon
V4 karakter
ella sorrentini
LV karakter
lola ingemi
@Setaj nem voltam soha rendvédelmis, de szerintem ha el lehetne venni a dutyfegyvert borzalmasan nagy káosz lenne.
RP-vel lefegyverezhető tudtommal, az elég IMO
 

Setaj

Újonc
2023. 08. 09.
19
79
V4 karakter
Kaiden Foley
nem voltam soha rendvédelmis, de szerintem ha el lehetne venni a dutyfegyvert borzalmasan nagy káosz lenne.
RP-vel lefegyverezhető tudtommal, az elég IMO
Miért, mert figyelni kellene nekik is rá? Ott lenne, hogy elvehető ugyan úgy mint tőlünk. Hidd el, nem lenne 2-3 fegyver 1-1 Renvédelmisen. Legalább értékelnék a "kockázatot" és nem csak az említett dolgokkal kell élnie.
De Rendvédelmistől miért ne lehetne elvenni ami épp nála van?! Ha nagyobb túl erő alakulna ki miért ne lehetne lefegyverezni és elvenni?
Azért mondtam, ha nagyobb túl erő alakulna ki, hogy ne 2 ember fegyverezzen le egy Renvédelmis egységet, hanem 5-8 játékos nagy kaliberrel legalább. De nyilván ez már szabályzat/megszabás kérdése(Ha szóba jön)
 

zolix.

Barangoló
2021. 02. 13.
119
426
V4 karakter
Leif Diya.
Miért, mert figyelni kellene nekik is rá? Ott lenne, hogy elvehető ugyan úgy mint tőlünk. Hidd el, nem lenne 2-3 fegyver 1-1 Renvédelmisen. Legalább értékelnék a "kockázatot" és nem csak az említett dolgokkal kell élnie.
Szerintem nem lenne járható út. Akkor mindenki rendőrt akarna rabolni, hogy ilyen módon is fegyverhez jusson. Persze, ez sem valid igy, hogy 2-3 fegyverrel szaladgalnak allandoan es semmi kockazatot nem viselnek utana.

Én még olyat tudnék elképzelni, hogy a jelenlegi 3 figyu helyett, 5 figyelmeztetésnél vehessék csak el a bizonylatos fegyverünket.
 
  • Tetszik
Reactions: DreeN

.Hunor

Ex SCKK Főleader
2020. 01. 27.
684
480
V4 karakter
Orion Shane
V2 karakter
Clyton Jack
Nem olvastam át az összes hozzászólást, egy alkalomnál többször nem is voltam IC jailben - a gondolatom némely részét ettől függetlenül szeretném megosztani.

Szerintem azzal, hogy VH munkákkal megegyező dolgok kerülnének bevezetésre (kiemelem megint, szertinem) nem segítene semmit, egy takarítást is sokkal élvezetesebb lerp-zni, mivel ott tudsz karaktert is alakítani, míg ezt a script elveszi.
Az, hogy ezeknek milyen hátrányuk van ("kajára kapsz pénzt" - ezek alapján aki nem dolgozik, éhehnal és X percig (gondolom) nem telik a jail idő ami egyenlő azzal, hogy kötelezően csinálnod kell a scriptet. Példaként említem ezt meg, felesleges ennek a részletén rágódni.) megint sok problémát okoz. És, pont ez az, hogy ezek sem kidolgozott gondolatok, hanem ötletmorzsák aminek értelme nincs, mivel nem arra van szükség.
Úgy gondolom a megoldás messze van, nem ez a fórum topic fog megoldást találni. Egy rendezett, érvekkel alátámaszott ötletcsomagra van szükség. Mivel a szerveren az illegálosokat érinti a dolog, az illegál főleaderek fogják őket össze, első körben frakción belül, végül pedig leaderek között kell átbeszélni ezeket a dolgokat. Nem egy darab ilyen alkalomra gondolok és nem is egy hét alatt kell ezt megvalósítani, de úgy gondolom, ha ez így zajlana le, lehetséges lenne (lehet volt ilyen, lehet kudarcba fulladt, nem tudom).

Persze, mondom ezt kívülállóként, így lehet akár semmisnek is venni a hozzászólásomat és én több választ nem tervezek a topichoz fűzni, mivel nem látom értelmét.
✌️
 

Geriii

este temetés, reggel szülinap
2019. 01. 12.
776
4 073
19
Győr
V4 karakter
Chase Luchese
Ezt az OOC vagyok büntetve dolgot valaki elmagyarázná? Az IC karaktered azt teszi amit te OOC ember szeretné, hogy tegyél. Nem él önálló életet szóval ha a hibájából börtönbe kerűl az a te hibát szóval nem értem ezt a logikai menetet.
Nagyon szívesen. Játszani jársz fel, energiát fektetsz bele, amiből a szerver profitál (evidens ha nincsenek playerek akkor nincsen pénze a szervernek). Na már most, oké, vannak cselekmények amiket elkövetsz, de az illegál kell ahhoz hogy a legál működjön, és ez fordítva is igaz. Jelenleg az van, hogy már ha csak RPzel és színesíted a szervert a munkáságoddal akkor az jár érte, hogy a rendvédelem arra hivatkozva hogy "ezt te választottad" berak 5 órára afkolni (ami nem elég, hogy afkolni kell, még az egeret is rángassad 20 percenként) és nem, nem tudsz RP-zni, mert a Rendőr berak és elhúz, bevagy zárva egy 3x3-as kockával, nem tudsz kijutni, nincs lehetőséged semmilyen szerepjáték szituációra, mert a szerver nem ad rá lehetőséget, ahogy a menekülésre sem. Az előző gondolataimat beidézem ide.
Az a baj Fábió, hogy ez nem jó. Ne OOC szivassák a játékosokat, legyen szívás, de ne kelljen 5 órát afkolni úgy hogy közben az AFK-ot is elég nehéz eltűntetni. Én azt gondolom, hogy (tekintve, hogy az illegál egyébként semmit nem kapott, és lehetetlen megkerülni a rendvédelmet) nem kellenek ilyen nagy büntetések, vagy legyen lehetőség előbb szabadulni valamilyen módszerrel (akár script a menekülésre, akár egy minigame ami x időt levesz - jó magatartás- ) és én továbbra is remélem, hogy abban a pár updateben ami jön majd nem csak civil meg legál scriptek vannak.
 

TrockenSocken

BigJoe
2019. 01. 10.
232
1 644
dahoam
V4 karakter
Mario Badalamenti
LV karakter
Jonathan Azzini
Egyszer végigszreameltem egy 5órás jailt, akit érdekel mi mindent (nem) lehet csinálni ez alatt, az megnézheti: https://www.youtube.com/live/bGz7ofqn0Bs?si=KLT-l7OR0SQVElFx

Lényegében az illegális karakter is egy szerep, ahogy a rendvédelmi karakter is. Mindkét oldalnak meg kell legyen az előnye és a hátránya. A rendvédelem előnye a stabil munka, előrelépési lehetőség, kiszámíthatóság, nyugodt élet, plusz juttatások, de a hátránya, hogy sosem lesz gazdag. Az illegális karakter előnye ezzel szemben a mérhetetlenül sok pénz, cserébe a hátrány, hogy rizikós és nincs egy nyugodt éjszakája, senkiben nem bízhat meg.

A rendvédelmi karaktert közvetlenül fejleszti az, ha elkap egy elkövetőt, mert kaphat kitüntetést, juttatást, előléptetést, viszont a komolyabb sérülés, a hibák, mondjuk egy társ veszèlyeztetése esetleg megölése elvileg negatív hatással kellene legyen rà, hogy fair legyen a balance. De ezek nincsenek meg rendvédelemben.

Az illegál karaktert ezzel szemben a fegyház, a börtön fejleszti, mert egyrészt ezzel tud bizonyítani, hogy megállja a helyét, nem köp, ha olyan karaktert alakít aki köp, akkor pedig azért fejleszti. A kezdő bűnözőnek egyenesen ez a belèpő a komolyabb szintekre, már csak a bent kialakított kapcsolatok miatt is. A hosszabb büntetésnek pedig ck-val kellene járnia, de mivel a rendvédelem sem hajlandó ck-t elfogadni, így ezt az illegál sem teszi meg. Ilyen fegyházzal/cellával ez az egész nem történik meg, így mondhatni semmi értelme nincs egyiknek sem szerepjáték szempontból.

Ha azt szeretnénk, hogy egyenlő esélyek legyenek, akkor kellene az illegálnak valami rizikós, de jól fizető meló, mondjuk amiket v4 előtt kért, mert ez, hogy még rendes pénzkeresesi lehetőség sincs, csak az atm es a bank, ez így igencsak unfair. Nem ertem mire adnak jailt, legalább legyen egy nyomós indok.

Ráadásul sokkal izgalmasabb is lenne a játék, ha lennének illegál melók, és még a kezdők is könnyebben mennének illegál irányba, mert látja, hogy busszal 10ezret keres, de ha elviszi ezt a dobozt és nem kapják el, akkor kap 50-et. És ilyen esetben, ha elkapják, akkor teljesen megertem az 5 órát.

A rendvédelemnek is kell valami negatívum, mert ha ők következmények nélkül játszanak, akkor jogos az illegál felháborodasa.

Évek óta gondolkodom azon, hogyan lehetne kibalanceolni a két oldalt és szerintem a legjobb mód egy 200 pontos skála lenne a karakter ucp-jén (minusz 100tól plusz 100ig). Alapból 0-án áll mindenkinek a skála és a karakter döntései hatásara fog elindulni egyik vagy másik irányba. Ezek a pontok minden nap 1el nőnek vagy csökkennek a 0 irányába.

A rendvédelmi karakter célja, hogy ezt növelje, mondjuk sikeres elkapással, egy bűnöző kiiktatasával, lecsukásával, előléptetéssel, kitüntetesel, tanfolyamokkal, stb. Minél magasabb a pont annál nagyobb tidzteletnek örvend, így növekszik a fizetése, a juttatások, sok dolgot ehhez lehetne kötni.

Az illegál karakternek pedig minuszba kell kerülnie és maradnia. Erre nagyon jó a fegyház, ahol mondjuk minden ott töltött óráert -1pontot kapna. Sikeres akciókert is járna pont, vagy az illegál munkák elvégzéséert is. Minèl alacsonyabb a pontja annal több lehetőség érhető el, pl -10 ponton tud illegális drogcsempészetet vállalni, -20 alatt termeszthet otthon drogot, -30 alatt látja a mapon a drogmagos npc-t, -40 elerhető neki egy fegyver npc stb. -95 pont alatt ha elkapják, akkor pedig életfogytig böri kvazi ck.

Ez egy nagyon rp-s rendszer lenne és értelmet adna a fegyhaznak, de amíg nincs valami hasonló, addig én a 0 perc mellett teszem le a voksom.
 

Jerry

A nép hangja
Very Important Person
2019. 01. 08.
3 910
4 524
31
Mulholland 🌆
V4 karakter
Quinto Montanez 🇲🇽
Egyszer végigszreameltem egy 5órás jailt, akit érdekel mi mindent (nem) lehet csinálni ez alatt, az megnézheti: https://www.youtube.com/live/bGz7ofqn0Bs?si=KLT-l7OR0SQVElFx

Lényegében az illegális karakter is egy szerep, ahogy a rendvédelmi karakter is. Mindkét oldalnak meg kell legyen az előnye és a hátránya. A rendvédelem előnye a stabil munka, előrelépési lehetőség, kiszámíthatóság, nyugodt élet, plusz juttatások, de a hátránya, hogy sosem lesz gazdag. Az illegális karakter előnye ezzel szemben a mérhetetlenül sok pénz, cserébe a hátrány, hogy rizikós és nincs egy nyugodt éjszakája, senkiben nem bízhat meg.

A rendvédelmi karaktert közvetlenül fejleszti az, ha elkap egy elkövetőt, mert kaphat kitüntetést, juttatást, előléptetést, viszont a komolyabb sérülés, a hibák, mondjuk egy társ veszèlyeztetése esetleg megölése elvileg negatív hatással kellene legyen rà, hogy fair legyen a balance. De ezek nincsenek meg rendvédelemben.

Az illegál karaktert ezzel szemben a fegyház, a börtön fejleszti, mert egyrészt ezzel tud bizonyítani, hogy megállja a helyét, nem köp, ha olyan karaktert alakít aki köp, akkor pedig azért fejleszti. A kezdő bűnözőnek egyenesen ez a belèpő a komolyabb szintekre, már csak a bent kialakított kapcsolatok miatt is. A hosszabb büntetésnek pedig ck-val kellene járnia, de mivel a rendvédelem sem hajlandó ck-t elfogadni, így ezt az illegál sem teszi meg. Ilyen fegyházzal/cellával ez az egész nem történik meg, így mondhatni semmi értelme nincs egyiknek sem szerepjáték szempontból.

Ha azt szeretnénk, hogy egyenlő esélyek legyenek, akkor kellene az illegálnak valami rizikós, de jól fizető meló, mondjuk amiket v4 előtt kért, mert ez, hogy még rendes pénzkeresesi lehetőség sincs, csak az atm es a bank, ez így igencsak unfair. Nem ertem mire adnak jailt, legalább legyen egy nyomós indok.

Ráadásul sokkal izgalmasabb is lenne a játék, ha lennének illegál melók, és még a kezdők is könnyebben mennének illegál irányba, mert látja, hogy busszal 10ezret keres, de ha elviszi ezt a dobozt és nem kapják el, akkor kap 50-et. És ilyen esetben, ha elkapják, akkor teljesen megertem az 5 órát.

A rendvédelemnek is kell valami negatívum, mert ha ők következmények nélkül játszanak, akkor jogos az illegál felháborodasa.

Évek óta gondolkodom azon, hogyan lehetne kibalanceolni a két oldalt és szerintem a legjobb mód egy 200 pontos skála lenne a karakter ucp-jén (minusz 100tól plusz 100ig). Alapból 0-án áll mindenkinek a skála és a karakter döntései hatásara fog elindulni egyik vagy másik irányba. Ezek a pontok minden nap 1el nőnek vagy csökkennek a 0 irányába.

A rendvédelmi karakter célja, hogy ezt növelje, mondjuk sikeres elkapással, egy bűnöző kiiktatasával, lecsukásával, előléptetéssel, kitüntetesel, tanfolyamokkal, stb. Minél magasabb a pont annál nagyobb tidzteletnek örvend, így növekszik a fizetése, a juttatások, sok dolgot ehhez lehetne kötni.

Az illegál karakternek pedig minuszba kell kerülnie és maradnia. Erre nagyon jó a fegyház, ahol mondjuk minden ott töltött óráert -1pontot kapna. Sikeres akciókert is járna pont, vagy az illegál munkák elvégzéséert is. Minèl alacsonyabb a pontja annal több lehetőség érhető el, pl -10 ponton tud illegális drogcsempészetet vállalni, -20 alatt termeszthet otthon drogot, -30 alatt látja a mapon a drogmagos npc-t, -40 elerhető neki egy fegyver npc stb. -95 pont alatt ha elkapják, akkor pedig életfogytig böri kvazi ck.

Ez egy nagyon rp-s rendszer lenne és értelmet adna a fegyhaznak, de amíg nincs valami hasonló, addig én a 0 perc mellett teszem le a voksom.
Amíg nem kötelező elfogadni egy normálisan rpzett ckt, legyen rendvélem, vagy illegál addig szerintem ennek nem lenne sok értelme.

Szerintem inkàbb arról kellene szólnia ennek a témának, hogy ha lecsuknak ne afkrol szoljon, lehessen ott jatszani, rpezni, ismerkedni, akár üzletelni, a körbe futàs helyett legyen más elfoglaltság, illetve csökkenjen az idő, mert az 5 óra is túlzás. Ha meghalsz akkor legyen meghatározva h mikor nem szedhet fel az OMSZ, pls ha van benned 6 golyó akkor hagyjanak meghalni, ez is sikeres rendvédelmi akcióhoz tartozik nem csak a 300perc….
Rendvédelem pedig kockáztasson, ha meg hal, legyen következménye…
 

TrockenSocken

BigJoe
2019. 01. 10.
232
1 644
dahoam
V4 karakter
Mario Badalamenti
LV karakter
Jonathan Azzini
Amíg nem kötelező elfogadni egy normálisan rpzett ckt, legyen rendvélem, vagy illegál addig szerintem ennek nem lenne sok értelme.

Szerintem inkàbb arról kellene szólnia ennek a témának, hogy ha lecsuknak ne afkrol szoljon, lehessen ott jatszani, rpezni, ismerkedni, akár üzletelni, a körbe futàs helyett legyen más elfoglaltság, illetve csökkenjen az idő, mert az 5 óra is túlzás. Ha meghalsz akkor legyen meghatározva h mikor nem szedhet fel az OMSZ, pls ha van benned 6 golyó akkor hagyjanak meghalni, ez is sikeres rendvédelmi akcióhoz tartozik nem csak a 300perc….
Rendvédelem pedig kockáztasson, ha meg hal, legyen következménye…
See mtan nincs kulturaja ennek, és nem is lesz, amíg családokba tömörülnek a játékosok.

Igen, de a börtönidő csökkentése nem fog semmit megoldani, mert ez egy sokkal nagyobb probléma egy kis szelete csupán. Persze, ha arról szól a topic, hogy csökkentsünk, akkor támogatom, jövőre pedig tali a következő csökkentési kerelemnél.
 

pest control

Lelkes fórumhasználó
2019. 08. 10.
390
1 289
LV karakter
Chavaun Roberson
Amúgy ha a halálnak lenne súlya (mindkét oldalról) úgy király lenne, ha már úgy is elő van készítve elvileg a script rá.

Sampon pl buktad az osszes itemet, fegyvert ami nálad volt, ha anim ido alatt nem vettek el.
 
  • Tetszik
Reactions: DreeN

DreeN

Áve, Nagy Testvér!
Globális Moderátor
v4
2019. 01. 10.
689
1 155
20
V4 karakter
Anthony Hardwick
LV karakter
Anthony Hardwick
Sampon pl buktad az osszes itemet, fegyvert ami nálad volt, ha anim ido alatt nem vettek el.
Tudtommal volt szó itt V4-en is erről, de látod, hogy 3 hónap után még mindig nem hozták be, valószínűleg mert nagyon nagy felfordulást okozna a játékosok körében. Valaki ~2000 csokitojással jár, meg több száz fixkártyával stb. Nincsenek ahhoz hozzászokva, hogy van súlya a halálnak.
 

Jerry

A nép hangja
Very Important Person
2019. 01. 08.
3 910
4 524
31
Mulholland 🌆
V4 karakter
Quinto Montanez 🇲🇽
See mtan nincs kulturaja ennek, és nem is lesz, amíg családokba tömörülnek a játékosok.

Igen, de a börtönidő csökkentése nem fog semmit megoldani, mert ez egy sokkal nagyobb probléma egy kis szelete csupán. Persze, ha arról szól a topic, hogy csökkentsünk, akkor támogatom, jövőre pedig tali a következő csökkentési kerelemnél.
Nem csak a csökkentéseől szól. Olvasd el az összes Hszt.
 
  • Tetszik
Reactions: Csomi

Csomi

𝙬𝙧𝙪𝙝𝙪𝙝𝙞𝙝𝙞𝙝𝙞𝙝𝙪𝙝𝙞
2022. 11. 14.
231
390
otthon
V4 karakter
ella sorrentini
LV karakter
lola ingemi
Évek óta gondolkodom azon, hogyan lehetne kibalanceolni a két oldalt és szerintem a legjobb mód egy 200 pontos skála lenne a karakter ucp-jén (minusz 100tól plusz 100ig). Alapból 0-án áll mindenkinek a skála és a karakter döntései hatásara fog elindulni egyik vagy másik irányba. Ezek a pontok minden nap 1el nőnek vagy csökkennek a 0 irányába.

A rendvédelmi karakter célja, hogy ezt növelje, mondjuk sikeres elkapással, egy bűnöző kiiktatasával, lecsukásával, előléptetéssel, kitüntetesel, tanfolyamokkal, stb. Minél magasabb a pont annál nagyobb tidzteletnek örvend, így növekszik a fizetése, a juttatások, sok dolgot ehhez lehetne kötni.

Az illegál karakternek pedig minuszba kell kerülnie és maradnia. Erre nagyon jó a fegyház, ahol mondjuk minden ott töltött óráert -1pontot kapna. Sikeres akciókert is járna pont, vagy az illegál munkák elvégzéséert is. Minèl alacsonyabb a pontja annal több lehetőség érhető el, pl -10 ponton tud illegális drogcsempészetet vállalni, -20 alatt termeszthet otthon drogot, -30 alatt látja a mapon a drogmagos npc-t, -40 elerhető neki egy fegyver npc stb. -95 pont alatt ha elkapják, akkor pedig életfogytig böri kvazi ck.

Ez egy nagyon rp-s rendszer lenne és értelmet adna a fegyhaznak, de amíg nincs valami hasonló, addig én a 0 perc mellett teszem le a voksom.
Ez egy jó ötlet lenne, de ehhez nincs meg a közösség szerintem... ami elég szomorú.

@Jerry
Ha meghalsz akkor legyen meghatározva h mikor nem szedhet fel az OMSZ, pls ha van benned 6 golyó akkor hagyjanak meghalni, ez is sikeres rendvédelmi akcióhoz tartozik nem csak a 300perc….

Ez is szep lenne es jo, de nem lesz ilyen...

 

pest control

Lelkes fórumhasználó
2019. 08. 10.
390
1 289
LV karakter
Chavaun Roberson
Ez egy jó ötlet lenne, de ehhez nincs meg a közösség szerintem... ami elég szomorú.

@Jerry
Ha meghalsz akkor legyen meghatározva h mikor nem szedhet fel az OMSZ, pls ha van benned 6 golyó akkor hagyjanak meghalni, ez is sikeres rendvédelmi akcióhoz tartozik nem csak a 300perc….

Ez is szep lenne es jo, de nem lesz ilyen...

Ez a felszedes is itt lett elterjedt.
Nem tudom mi a cel, de szerintem meg mindig nem a valosag iranyaba ugrottunk a v4el.