Csáó! M5 e34 első lökös illetve motorháztető szerelésnél rendre feldob a motorháztetőre.
És ha már e34-nél tartunk lehetne valamelyest gyorsabb, ha már irl 306 a vége.
Hali, Volkswagen Golf 4 R32 handlingjére rákéne nézni, megdobja a homok is, és csúszik mint állat. S-es fékezésnél is kicsúszik, és Spacenél is, meg úgy alapból is csúszik. (Fortune a mod neve).
Kocsik:
-
BMW M5 E60
Audi RS4 quartro
Ford Raptor
-
Problémám:
-
BMW M5 E60:Az M5 E60 egy nagyon-nagyon jó kocsi csak a végsebességét nővelni kellene pár KM/H-val (20-10) Audi RS4 quartro:Szereltetéskór a csomagtarónak a hátsó lámpája befeketűl.
Ford Raptor:Kicsit inreal vagy emberfeletti az ahogy gyorsúl (mással a kocsban komolyab bajom nincs)
-
Subaru törött lökhárítói csillognak, eléggé zavaró és a legkisebb patka is megdobja a kocsit középállásba + egy backfire elférne rá, meg a végsebességét is lehetne följebb húzni mivel a 300 eléggé kevésnek tűnik és hamar felveszi.
Azon kívül nincs gond a kocsival.
Mercedes E63 AMG: handlingjével nincs semmi probléma, viszont kanyarodáskor a kocsi lötyög össze vissza + ha a csomagtartót felnyitjuk ott marad a rendszám https://imgur.com/Ctoj1sg
(ha jól tudom régen az Audi RS7-nél is ilyen gondok voltak)
A Bmw m5 e34, nem kanyarodik akármit csinálunk (forduló, bármi). Egy új handling nem ártana már neki, egyszerűen szörnyű vezetni a kocsit pedig gyönyörű a külseje. A V3-as handlinget minimum meg érdemelné.
Szia Milán egy ráncfelvarrás kaphatna már a Ford Mustang GT 2014-es meg a headlingen is kéne változtatni. Elégé irreális ,hogy a kis kategóriás autók is ott hagyják az izom autót .
Sziasztok! A BMW M5 Wagonra is ráférne egy kis javítás, hátul a kipufogó 2 helyett csak 1 oldalon füstöl, illetve a lámpái is lehetnének szebbek mint pl az F10 M5-nek.
Túl sokakat szerintem nem érint. De szépen mondva az Audi Sport Quattro egy kezelhetetlen gané. Nem fordul, pattog, patkázik. A végsebessége 200+ valamennyi az tökéletes úgy ahogy van (legalábbis számomra bőven elég).
Egy kis vérfrissítés megérett már neki...