The Miner Updateval kapcsolatos ötletek.

zsaron

Újonc
2022. 08. 30.
7
25
V4 karakter
Kasem Somchai
Tipikus esete annak, hogy dob valamit a szerver, esélyt ad arra, hogy relatíve pp nélkül is tudhass játszani, barátaiddal tudjál játszani és az sem elég. Kell a szorzó, kell az event, kell a láda, kell minden ahhoz, hogy ami egyébként egy teljesen jól fizető munka még többet tudjon fizetni, mert ami van már az sem elég.
Ezek amiket felvázoltam, csak légbőlkapott ötletek voltak, és kíváncsi voltam az emberek véleményére. Az kétségtelen, hogy eddig ez a legjobban fizető, ha lehet annak nevezni "hobbi" munka, és az eventek csak növelnék ennek népszerűségét. Ha csak a chestes eventet nézzük, a bánya előtt a fémkeresőzés volt a legjobban kereső elfoglaltság, ha nem vesszük figyelembe a folytonos rablásokat, mégis társul hozzá egy event, hogy néhanapján egy kis plusz élményt adjon a detektorosoknak. Elismerem, hogy a dolgok többsége amit az eredeti pontban említettem, így egy hét elteltével, és több tapasztalattal, szerintem is fölöslegesek hosszútávon, de az igaz, hogy számtalan a kihasználatlan lehetőség, és lehetne egy kicsit csiszolni, attól függetlenül, hogy a mostani formájában is tökéletes. Mindezek ellenére, a treasure huntos ötletem mellett még mindíg kitartok, és rajtam kívül vannak még így sokan.
 

zsaron

Újonc
2022. 08. 30.
7
25
V4 karakter
Kasem Somchai
Számomra egy picit az a furcsa, hogy van az érceknek árfolyama, de közben alkudozni kell a fémessel. Valahogy a kettő nekem nagyon üti egymást. Vagy egyik vagy másik, de a kettő egyszerre valahogy fura. Lehetne az alkudozás helyett árfolyamhoz igazodva fix eladási ára az érceknek, vagy pedig fix áruk az érceknek alkudozással együtt árfolyam nélkül. De ha logikusak akarunk maradni akkor az árfolyam maradna és alkudozás nélkül mikor hogy van az árfolyam azonnal el lehetne adni.
Ezzel teljesen egyet tudok érteni. Véleményem szerint tök jó megoldás lehetne, habár ez nem tudom mennyire kivitelezhető, egy új eladási rendszer, ami nem olyan mint a zacis, és a hal, avagy a piaci eladás. Nem tudok konkrét példát mondani, de szerintem a fejesek lehet többet tudnak.
 

Russ'

MVP
Támogató
2019. 01. 26.
344
401
24
V4 karakter
Oscar P Delgado
Szerintem ahogy most van az teljesen balanszos, nyílván abba az irányba mindig el lehet menni hogy kényelmesebb és kényelmesebb legyen az adott meló a playernek (értem itt elsősorban a kohókat meg a fejlődést amikről beszéltél), de meg kell lennie egy olyan grindnak is amiről te döntöd el mennyire legyen kimerítő. Ez a jelen esetben pont így van, szerencsére úgy lett kitalálva hogy a bele fektetett idő van párhuzamban a hozammal tehát ha te nem akarod megszakítani magad akkor nem kell, de akkor ne várd el hogy meg legyen könnyítve a dolgod és kevesebb erőfeszítéssel ugyan olyan vagy akár jobb eredmény érj el. A miner event egyébként egy tök jó dolog lehetne, de a valóságban se nagyon ütközöl hat emelet mélyen el teljesen érintetlen kőzetréteg közepén treasure chestekbe. A szorzókkal kapcsolatban meg megint az a helyzet hogy kevesebb munkával akarsz többet ami még mindig nem egy reális dolog szerintem.
 

NemZsigusz

Újonc
2020. 04. 12.
25
32
20
V4 karakter
Richard Kingsman
LV karakter
Richard R Wilson
jó ez így ahogy most van, ötleteid kb mind feleslegesek.
Az eventek viszont jól hangzanak, bár kicsit fura lenne hogy csak a játékosok adott %-a tud csak eventezni, hisz nincs mindenkinek bányája.
 
Utoljára szerkesztve:
  • Tetszik
Reactions: zsaron és Russ'

Marci15

Barangoló
Támogató
2020. 12. 20.
75
76
18
Szombathely
V4 karakter
Alfonso Ricci
LV karakter
Oliver Bonucci
V2 karakter
-
Az ötleteid közül azt támogatom, hogy lehetne treasure chest event, szerintem az feldobná az élményt. Bánya fejlesztének lehetőségét feleslegesnek tartom, hisz akkor már átmenne egy Roblox Tycoon-ba a bánya. :D