Hali, mindannak ellenére, hogy szerepjátékról beszélünk ez egy játékszerver, és mindannak ellenére, hogy ez egy játékszerver szerepjátékról kell beszéljünk. Az, hogy egy autó rongálódik, sérül vagy csak meghibásodik, az a nagy számok törvénye. "Ha valami megtörténhet, az megtörténik." Így a szerver kezdete óta valami kell, ami az autókkal kezd valamit. Erre van a Boxter Mechanic Shop és Fix&Drive jelenleg.
Mi a gond a jelenlegi rendszerrel, miért cseréljük le scriptre?
Igazából nincs gond azzal, hogy néhányan pénzt keresnek vele. Hogy néhány leader százmilliókat tesz, tett zsebre. Nagy kaland, a gond:
Röviden, script.
Miben jobb a script, miért érné meg jobban?
Hogyan, miként kell elképzelni?
a FUN visszaszoríthatóbb lenne az adott helyeken. Sok jelenleg is meglévő gondot orvosolunk vele.
Nekem elég lenne, hogy : minden pénz kikerül, egy az egyben, heti ötven millió felett, és nem 15:35 (Kiment:Zsebben maradt) arányról beszélünk.
LS-SF-ben különböző helyeken valósítható meg alap GTA mapolásokat nézve.
Alapjában egy csúnyára tört autóval akár 8-10 percet is eltölthetünk, ezzel többet, mint a jelenlegi rendszerrel, de néha még pont időt spórolunk.
Gondolva, arra amikor nincs szerelő, amikor 7 kilóméteres sorok állnak, amikor adminügyek vannak a telepen a sorban, ott sokszor fél órákat-órákig is állhatnak a legtöbben.
Nem mások ellen, a frakciótagok ellen vagyok, nem a pénzt sajnálom tőlük.
A szerverért tennék egy keveset, tetemes mennyiségű pénz kivitelével,
a játékosokért tennék egy keveset, FPS spórolással. Igazából sokrétű a dolog, sok mindent le sem írtam és kifelejtettem valószínűleg.
Tudom, hogy 0.01% esélye sincs, hogy megvalósul hiszen túl régóta van a jelenlegi rendszer,
néhol átdolgozva.
Viszont több előnyét látom, mint hátrányát, ezért csak itt hagyom.
Mi a gond a jelenlegi rendszerrel, miért cseréljük le scriptre?
Igazából nincs gond azzal, hogy néhányan pénzt keresnek vele. Hogy néhány leader százmilliókat tesz, tett zsebre. Nagy kaland, a gond:
- FUN forrás. (Dildoval szerelő, az amerikai-magyar roma 2 lánccal keménykalappal és ennek durvább fajtái).
- Sajnos sokszor a leaderek sem látják be, "szabályzatot nem sért vele" csak realitást rombol.
- Amellett, hogy a leadandók x részét kiviszi a frakció a szerverről, többszörösét termeli a frakciótagok kezébe.
- 250 ezer leadandó, de akár a kétszerese is zsebben marad HETENTE. Ez így horribilis pénztermelés nem más.
- Csak a gondok forrása. - DM partikat szeretnek rendezni páran unalomból.
- Mindenki nyugodt szívvel roncsderbizik, hiszen "majd reggel gyors megszereltetem".
- FPS terrodactilus. Objekt tenger.
Röviden, script.
Miben jobb a script, miért érné meg jobban?
- FPS-t spórolnánk, nem lenne az a világi objekt tenger.
- Megspórolnánk a szerelők és odajáró haverjaik funjait.
- A heti 250 ezer/szerelő leadandón felül az összes többi pénz kimenne a szerverről.
- Nem lenne az amúgy is richworld havi 3 millióval gazdagabb, 20-30 szerelőnél havi 80-100 millióval.
- Heti 10-15 millió helyett 40 is kimehetne a szerverről.
Hogyan, miként kell elképzelni?
- Exterior rendszert leváltaná egy-egy interior (LS, SF.)
- Több, mint 20.000 yard magasan, FPS-t spórolhatnánk vele, az utcákon. (+)
- Amint belépünk az interiorba, egy hangárban találhatnánk magunkat. (BMS hangár méret). (+)
- Itt szimpla boxok lennének, NPC-kkel.
- A boxoknál kis gatek lennének, amik az npc-kre kattintással nyitnak, zárnak. (FIX&Drive bejárat méretű sorompó)
- Amint rákattintunk az NPC-re egy jelképes összeg ($50) levonásra kerül,a Gate nyílik és más nem nyitja, zárja.
- Így a fun nyitogatás megszűnik.
- Amint rákattintunk az NPC-re egy jelképes összeg ($50) levonásra kerül,a Gate nyílik és más nem nyitja, zárja.
- Az NPC előre megkapja az autó besorolását, és javítási költségeit, így magának kalkulálhat.
- Nincs direkt több, vagy kevesebb elkért pénz haveri vagy zsugori alapon.
- Az NPC minden javításra időt tud mondani, és ~30mp eltéréssel végezni. Blueprint NPC mintájára munkalapot ad át RP-vel, a hibákkal.
- Példának okáért: Izzó ($300 és 25 másodperc ) és Horpadt ajtó csere ($400 és 45 mp) - összesen levon $700, illetve 70 másodpercig tartja az autót helyben, és szereli.
- Amint végeztünk az NPC-re való kattintással a pici sorompónk felnyílik. Távozhatunk.
- A boxokban és az interior CP-k két oldalán autók nem sebződnek, a kifagyás és egymásba bugolás veszélyét kizárva.
- (Tipp: Az NPC egyhelyben áll, a szerelés során lévő hang effektek maradnak, egy két animmal).
- A szerelési idők összeadódnak a hibák alapján, és változnak.
- Egy szimpla izzócsere, egy totálkáros motorhoz nem hasonlíthat.
- Felállítanék egy max időlimitet, amit nem haladhat meg, tegyük fel : 10 perc.
- Egy szimpla izzócsere, egy totálkáros motorhoz nem hasonlíthat.
a FUN visszaszoríthatóbb lenne az adott helyeken. Sok jelenleg is meglévő gondot orvosolunk vele.
Nekem elég lenne, hogy : minden pénz kikerül, egy az egyben, heti ötven millió felett, és nem 15:35 (Kiment:Zsebben maradt) arányról beszélünk.
LS-SF-ben különböző helyeken valósítható meg alap GTA mapolásokat nézve.
Alapjában egy csúnyára tört autóval akár 8-10 percet is eltölthetünk, ezzel többet, mint a jelenlegi rendszerrel, de néha még pont időt spórolunk.
Gondolva, arra amikor nincs szerelő, amikor 7 kilóméteres sorok állnak, amikor adminügyek vannak a telepen a sorban, ott sokszor fél órákat-órákig is állhatnak a legtöbben.
Nem mások ellen, a frakciótagok ellen vagyok, nem a pénzt sajnálom tőlük.
A szerverért tennék egy keveset, tetemes mennyiségű pénz kivitelével,
a játékosokért tennék egy keveset, FPS spórolással. Igazából sokrétű a dolog, sok mindent le sem írtam és kifelejtettem valószínűleg.
Tudom, hogy 0.01% esélye sincs, hogy megvalósul hiszen túl régóta van a jelenlegi rendszer,
néhol átdolgozva.
Viszont több előnyét látom, mint hátrányát, ezért csak itt hagyom.
Utoljára szerkesztve: