- 2019. 02. 03.
- 27
- 42
- V4 karakter
- Frederico_Cazador
- LV karakter
- Salvatore_Maguel_Perez
- V2 karakter
- Salvatore_Maguel_Perez
[OOC:]
Ne keresd a bandát, mert nem fogod megtalálni. Ez egy kitalált banda, csak szimplán nem akartam egy wikipédiás... Olvasgatni, elemezni. Teljesen felesleges, inkább a baráti társaságommal fel építek egy spanyol bandát amit mi hiányolunk a szerverről, és reméljük hogy elnyerjük tetszéseteket, segítségeket meghallgatom és megpróbálunk aszerint eljárni, és cselekedni. Mivel ezen a fórumos területen is kezdő vagyok/vagyunk így lehetőleg kíméljetek minket. Köszönöm hogy elolvastad.
[IC:]
Sefarad