Felesleges ez, amíg a szerver 90% kereskedik és egy /do koccal megoljda addig nem látni értelmét.
Igaza van Angelnek.
"Sokkal életszerűbb lenne és kevesebb lenne a 350-nel száguldozók száma a városban."
- Itt a handling probléma megint. Nyitottam ezzel kapcsolatosan egy topicot, eredménytelenül. (
LINK)
"mert RL sem mész tovább miután beléd repült 350-nel egy kocsi."
- Ott már valószínüleg sehova sem mész tovább IRL.
"Nos arra gondoltam, hogy egy kicsit komolyabb sérülés rendszerrel ezt lehetne továbblendíteni. Gondolok itt személyi és vagyon sérülésre, például oldalról belemennek a kocsidba nagy sebességgel akkor az ajtó beragad és nem tudsz kiszállni, illetve komolyabb esetben eltörik a kezed. Ilyenkor jön a PD, LVMS és valahogy megoldják a mentést."
- Aki RP-zni akar, az egy ilyen balesetet is le fog RP-zni normálisan. (Lásd: én is!)
- Az a probléma az egész ötlettel, hogy csekély azon játékosok száma, mely a szerepjátékot fogja meg a szerveren, ezáltal fölösleges is ez az ötlet. Nem fogod tudni úgy sem belekényszeríteni azokat a játékosokat olyan RP szituációkba, melybe nem akarnak részt venni, mert nem ezért játszanak a szerveren.