kicsit az elméteket bővitsem elmagyarázom miért is "szar" a hitbox pullozás közben.
-3 év alatt megtapasztalt MTA: DayZ szervereken való lövöldözés alapján tudom ezeket elmondani.
-mivel az MTA-nak nincs normális "sync"-je ezért tűnik, hogy a hitbox a hibás, de igazából semmi köze annak.
-a playerek közti ping / fps különbség, illetve a kocsi módok és egyéb lag források a szerveren akadályozzák a hit regisztrációt.
-ezért van az, ha egy sa-mp szerón tolod semmi baj nincs. (kivéve ha az ellenfeled nem 1k-s pingekkel járkál)
-egy olyan szerveren pl: modolatlan DayZ (amiben kb van 30mb letöltendő mod) semmi ilyen probléma nem áll fel, még helikopáterből is olyan fejest tudsz neki vágni, hogy a szemei összefolynak.
-ahogy az előttem kommentelők (nem pont felettem mert az hsz hunt) mondták, amíg egy normális sync update, vagy esetlegesen, olyan MTA update amivel kivetelezhető a fullos proci használat, nem jön be addig buggos lesz. Ez van, vagy buggal, vagy sehogy. (Sas - Network szerverén is ugyan ez a gond áll fel, hiába kevesebb a mod.)