Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság frakció fejlesztési kérelme

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

DriftV2

Írnok deák
Támogató
2022. 01. 07.
649
342
20
Nagyegyháza
www.youtube.com
V4 karakter
Ivan Kolobzeg
LV karakter
Marco Posey
V2 karakter
Marco Posey
v2logo.png


Neved:
< Brain Styles >

Frakciód neve:
< Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság >

Map kérelem:
< - >

Skin kérelem:
< - >

Jármű kérelem:
< Az alábbi járművek rendszámát szeretnénk megváltoztatni: 80095 LS-04 -> SF-02 80096 LS-05 -> SF-01 80097 LS-06 -> SF-03 Ezen járművek átfestését kérnénk: 27004 BFE-04 -> pj.8 70543 DIF-43 -> pj.1 32653 BJE-53 -> pj.1 Ezen járművek törlését kérnénk az állományból: 65557 LS-07 65555 LS-08 80522 EBH-22 80523 EBH-23 Kérjük ezt a járművet frakció járműként: 86255 -> TOP-01. >


Megjegyzés:
< 1. Quest Rendszer: A quest csak akkor müködne ha a tüzek spawnolása ki van kapcsolva! Legalább 2-3 személynek aktív dutyban kell lennie a quest elkezdéséhez! Ha valaki elkezd egy questet akkor az az összes dutyban és nem dutyban lévő frakció tagnak kiírná egy infoboxban, a chaten a helyszínt megadva és a baleset részleteit, a térképen egy széttőrt autó blip jelezné a pontos helyszínt(ennek grafikáját csatolom). A tűzoltó odamegy a tűzoltóság főbejáratához, ahol a dispécsernél ( NPC ) megkezdeheti a feladatát. Amikor elkezdődik a quest a rendszer lespawnolja az égő autót random helyen, melyben randomizálva van a személyek száma, sérült személy(ek) sérülései(k)nek súlyossága, így ebbe az OMSZ-t is be lehet vonni amennyiben elérhetők, amennyiben nem akkor az OKF részéről DSZ-es képesítéssel rendelkező személy látná el a balesetben érintett személy(eke)t. 1. a, Quest rendszer: A kárhelyszín biztosítása, a gépjármű áramtalanítása, szállítása. Kiérkez(i(ne))k az egység(ek) a kárhelyszínre, lezárják az érintett útszakaszt. A motortérnél 3 lehetőség lenne amely közül a spawnoláskor a rendszer random választ. Nem füstöl, füstöl, lángol. Az első lehetőségnél a kiérkező tűzoltók rögtön kezdhetik a beszorult személyek kimentését persze csak a gépjármű áramtalanítása és körültekintése után. A második lehetőségnél habbaloltó készülék használatával (melyet a szerkocsiról lehetne levenni mint tárgyat a bal 1-es málhatérből) a motortér felnyitása után az érintett területet lefújni, majd áramtalanítani, ez után kezdődhet a sérült(ek) kimentése. A harmadik lehetőségnél a lángok eloltásához használatos habképző használatával folytanánk el a tüzet, majd vízsugárral kell hűteni a gépjármű motorterét melynek közben áramtalanítani az autót majd kezdőthet a személy(ek) kimentése. A sikeres személymentés után a jármű vagy törlődne, vagy lehetne hozzá szerelőt hívni, aki bevontatná a telepre, majd a javítás árát odaadná a szerelőnek és ez után törlődne a jármű (A két lehetőség közül azt válasszátok ami nektek és a telepeknek kedvezőbb vagy megvalósíthatóbb). 2. Tüzek spawnolása / szénmonoxid érzékelő riasztás / viharkár riasztások. A rendszer ne csak erdőtüzeket hozzon létre, hanem épülettüzeket is. Kérjük, hogy szénmonoxid érzékelők riasztását is hozzon a rendszer létre benzinkutakon, üzletekben, ahol az OKF be tud avatkozni. Emellett kérvényezünk viharkár riasztásokat is, például kidőlt fa, jeges út amely ilyenkor csúszós lesz, villám okozta tűzesetek. 2. a, A szerkocsi balta kérelme. Szeretnénk a szerkocsikra kérni baltát a kidőlt fák feldarabolásához, melyet a szerkocsikről ugyan olyan "gombokkal" lehetne levenni mint a tömlőket. 3. Új riasztási hangok. Ezt az alábbiak szerint képzeltem el: -Egy adatbázis szerű fájlt létrehozni, amihez a vezérkar hozzáfér és tudja módosítani. Ebbe kerülne bele a 3-3 szerkocsi és a szerkocsik alá tartozó felhasználók akiket IG nevük és account ID alapján azonosítunk. Ha valaki beírja a /togfires on parancsot (amivel alapból a tüzek spawnolását kapcsoljuk be) akkor lefut egy kód ami ellenőrzi ki van épp dutyban, megkeresi az adatbázisban az account ID alapján, hogy melyik szerre van beosztva, és ez alapján fog működni a riasztás. Pl: Péter az 1-es szerre van beosztva, belép dutyba és beírja a /togfires on parancsot. Jön a riasztás. "Figyelem riasztás, figyelem riasztás. Egyes fecskendő." (Itt a riaszási hangok így vannak: egyes fecsi: riasztas_alapegyes, kettes fecsi: riasztas_alapkettes, hármas fecsi: riasztas_alapharmas, KMSZ: riasztas_alapkmsz, műszaki mentő: riasztas_alapmuszakimento, Orvos: riasztas_alaporvos, Vízszállító: riasztas_alapviz, Emelőkosaras: riasztas_alapemelokosaras). Ha több szer (1-es, 2-es, KMSZ.) van aktív szolgálatban akkor valósághűen szólalna meg a riasztás is. Tehát: Kis tűzre a 2-es szer vonul alapból. "Figyelem riasztás, figyelem riasztás. kettes fecskendő" (riasztas_alapkettes). Ha a tűz közepes akkor 1-es, 2-es szer vonul, KMSZ rádión kérelmezhető. "Figyelem riasztás, figyelem riasztás. Egyes fecskendő. Kettes fecskendő."(riasztas_kettes). Nagy terjedésű tűz esetén az 1-es, 2-es, KMSZ vonul. Tehát: "Figyelem riasztás, figyelem riasztás. Egyes fecskendő. Kettes fecskendő. KMSZ."(riasztas_harmas). 4. Új sziréna hangok. Szeretnénk kérni 2 új sziréna berakását az MDC panelba az OKF részére az MDC panel szerinti 1-es és 3-as gombra (siren1_fire, siren3_fire). Cuccos muccos: https://www.mediafire.com/file/fwh0c6nnwtx8htm/Orsz%25C3%25A1gos_Katasztr%25C3%25B3fav%25C3%25A9delmi_F%25C5%2591igazgat%25C3%25B3s%25C3%25A1g.rar/file>
l>
 
  • Tetszik
Reactions: MilkyWay és Csoke

saca

Fejlesztő
Fejlesztő
v2
2019. 01. 24.
406
1 028
Debrecen
V2 karakter
.braiden flores
Ingame dolgokat Bence intézi, 4. pont rendben van, 3. nem értelmezhető, felesleges és túl bonyolult, a többiről egyeztetünk még.
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.