Optimalizálás

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.
2019. 05. 30.
57
232
Szlovakia
V4 karakter
KorpasBendeguz
1 magot használ a gta sa, szóval soha senkinek nem lesz 100+fps, max ha csodás módon, valahogy megoldásra kerül, de úgy olvastam, ahhoz újra kell írni rengeteg mindent.

Amúgy, elég neki
min 4gb ram(de akkor picit akadhat, és win10-t akkor nem javaslok, inkább win7, vagy 8.1)
legalább 2 magos processzor,
legalább 1gb-s videokártya.

mta-ra való gépet használtam jelenlegi árakkal összelehet rakni kb 50 ezer forintból.




Jo regi topic,de azert erre reflektalnek.Nem ,nem eleg az a rendszerigeny amit kiirtal.Nem mindegy milyen procid van,lehet 8 magos procid is ha alacsony az orajel nem fog jol mukodni. Ugy mint az en helyzetemben is mig szinte majdnem minden mostani jatekkal nyugodtan eljatszogatok a SeeMta V3-on 9-25 fps-ig mozgok
A configom nem valami hires de hasznalhatonak velem

CPU
AMD Athlon(tm) II X4 651 Quad-Core Processor
4 Cores


GPU
Radeon RX 560 Series VRAM 4096 MB
Primary/Discrete GDDR5 1500 MHz


RAM
32 GB



Azt a rengetek munkat amit mar a keszitok beleoltek ebbe szinte egy uj jatekot keszitettek .Sajnos mar mi is kiprobaltuk par haverral ugymond at importalni a mappot egy Cry enginere meg az Unityvel is probalkoztunk de nem mukodokepes.Meg a Mafia 1 LS3D enginjet is megprobaltak azzal sem mukodott.Egyeduli engine ami kicsit is hasznalhato volt a Crystal Space amit a regi Project IGI is hasznalt,a GTA San Andreas futott vele de szerintem nem lehetett volna modolni,kijavitani. En egyaltalan nem ertek az ilyesmihez igy csak azt tudom mondani amit a haverok mondtak. ,,Nem fog mukodni´´ Pedig az egyik csavo most is az CSS Softvarenel dolgozik mig a masik Daniel Vavra Kingdom comejan dolgozott(talan csak teszter,gyakran lodit)
Bar nem orulok,de el kell szenvednunk nekunk gyengebb gepekkel rendelkezoeknek hogy nem fogunk 40-60 fpsel jatszani.
Lehet egyszer a V4 teljesen mast hoz addig elegedjunk meg azzal ami van :sneaky:

edit:Ne kerdezze senki mit hogyan csinaltak,vagy hogyan probaltak enginet cserelni,nem ertek hozza egy kukkot sem,neha,sot,csak az utolsonal,mikor mukodott is a SA akkor is csak kiprobaltam,hosszu betoltes utan par fpssel elindult a jatek es altalaban 2-3 perc mulva osszeomlott.Kesobb mar jobban futott de faladtak,azt mondak sose lessz belole semmi,inkabb uj jatekot csinaljunk amire toke nem volt termeszetesen
 

Bakusz

555555
2019. 01. 10.
1 830
18 621
Eversong Woods
V4 karakter
Gunray Helytartó
LV karakter
Foenem Grave
Erre igazából teljesen felesleges ötletet nyitni, főleg úgy ha komolyabb, lényegében szakmai dolgokba belemenő konkrétumot nem írsz bele, ezzel nem segítes nagyjából semmit, mivel ezt láthatod, hogy a fejlesztők is tudják, valamint az előző update-ekben is látni lehet, hogy dolgoznak az optimalizáláson, a nagyobb V4 fejlesztési prioritás előtt minden szerver restart után volt rá példa.
Valamint egy előző eset, pl. a mostani újabb farmos gui-k html-ben lettek megírva, ha jól láttam és ez csak egyetlen példa. Biztosra veheted, hogy a V4 is milliónyi optimalizálást fog hozni magával.
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.