Konyha update - ötlet.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

hernyo

Zöldfülű
2020. 11. 22.
187
1 125
V4 karakter
Ane Tinsley 🇪🇸

Konyha update​


Sziasztok! Elhoztunk egy számunkra érdekes és véleményünk szerint élvezhető játékelemnek az ötletét. Nem másról lenne szó, mint az ételek elkészítési folyamatáról. Jelenleg a boltban lehet vásárolni elkészített ételeket, amit annyit tesznek ki, hogy a megfáradt ételcsíkot feltöltik, viszont nincs benne semmi izgi. Lemegy a csík, beugrassz egy boltba, veszel egy szendvicset, aztán betolod. Mivel egy RP szerverről van szó, ezért úgy gondolom, hogy ezt akár lehetne izgalmasabbá, élvezhetőbbé tenni.

Miért jó ez?​

A szerveren több frakciónak is volt már étterme, vagy akár más, ételekkel foglalkozó standja, viszont gyakorlatilag (funkcionálisan) értelme nem volt, ezért a forgalom nem volt olyan jelentős, mint mondjuk see burgernél, mivel csak az ment oda, aki RP-zni szeretett volna. Ez a rendszer elősegítené az éttermek forgalmát és a szerepjáték ehhez tartozó szálának minőségét, illetve reálisabbá tenné karakterünk éhségének csillapítását. Viszlát zavartalan kamat AFK. Megmerném kockáztatni azt a kijelentést is, hogy a közösség építésére is jó hatással lenne, mivel az éttermekben kulturált körülmények között találkozhatunk játékostársaikkal, akár csak egy parkban, ami szintén nincs a szerveren. Aki meg még itt is lövöldözne, ahogy minden egyes "bulin" az szokott lenni, mert ugyebár mindig van egy kemény társaság, aki arra megy, hogy elrontsa más élményét (vagy esetleg menőnek gondolja a lövést), az meg vessen magára.

Biztosan sokan ismeritek az "overcooked" nevű játékot, ami hadd ne mondjam, párszor kiégetett minket, DE jó társaságban mégis élvezhető volt.​
NA DE! - Nem húzom tovább a szót, lássuk miről is van szó.

Lényegében a már szerveren is megtalálható objectekre és itemekre épül a rendszer, így ezeknek mennyiségét nem kell növelni, ami jelenleg elég szuper dolog.
Számos konyhai kiegészítő megtalálható, köztük olyanok, amik hozzárendelt funkciókkal, scriptekkel sokkal élvezhetőbbek.

Tűzhely (/Főzőlap)​


Arra gondoltunk, hogy a látszólag főzésre alkalmas konyhai bútorok kaphatnának egy kis ráncfelvarrást, gondolok ezalatt a vizuális megjelenésre és ami a legfontosabb, a scriptre.
A script megjelenése egy főzőlaphoz hasonlítana vagy akár egy az egyben az lenne. Megtalálható lenne rajta 4 főzésre alkalmas slot, amihez 4 kapcsoló társul. A kapcsolók elforgatásakor az adott kapcsoló melletti fény jelezné, hogy a hozzárendelt "főző slot" (nevezzük így) aktív vagy épp inaktív állapotban van. Ez egyébként látható lenne a bekapcsolt slot-nál is, ugyanis a hő miatt bepirosodna az adott terület.

Készítettünk egy kis vázlatképet hozzá.​

(Saját kézzel készült, szóval igen tudjuk, nem profi munka, nem ezen fogja Gordon Ramsay elkészíteni az ebédeteket, viszont most szemléltetésre alkalmas.)

unknown.png


Jól látható a 4 főzőlap, a 4 kapcsoló és a mellettük található állapotjelző.
Nem szerettük volna túl bonyolulttá tenni, ezért a hőmérsékletszabályozásra nincs lehetőség.
Akár elhelyezhető rajta egy "globális" ki/be kapcsoló gomb, amivel áram alá helyezzük, illetve kikapcsolásnál az aktív főzőlapokat kikapcsolja, áramtalanítja.

A kapcsoló elforgatásakor ugye a hozzárendelt lapot aktív állapotba helyezi.

unknown.png


Jól látható, hogy 2 helyen láthatunk vizuális elváltozást.
A főzőlap aktiválásakor az aktív felület felett egy állapotjelző jelenik meg, ami akkor lép működésbe, ha az elkészítendő ételt a megfelelő eszközzel ráhelyezzük.

unknown.png


Ez meg is történt, beindultak az állapotjelzők.
Ha a csík végig ment, az étel megsemmisül és füst effekt kezd el megjelenni a főzőlap felett.
Az elkészült ételt egy szintén interaktálható konyhapultra tudnánk elhelyezni, ahonnan item formájában tudnánk kinyerni a "szedés" lehetőséggel.
Láthattátok, hogy nagyjából hogyan működne a sütővel történő "játszadozás", viszont nézzük meg, hogy az oda - vissza út hogyan is működhetne.

A serpenyő, fazék, vagy bármely más tetszőleges konyhai eszközt a farmrendszernél használt kapa, áső és egyéb eszközökhöz hasonlóan lehetne elvenni az adott tárolóról. Ha az eszköz nálunk van, lerakjuk az imént említett interaktálható konyhapultra. Na, itt most több lehetőség is van a kivitelezésre, de talán a legegyszerűbb, ami kicsit illúzióromboló is lehet, az a már jól ismert craft rendszer. A fazéknál állva aktiválódik a craft menüben a főzés oldal, ahol a megfelelő itemek birtokában összerakhatjuk a nyers ételt. Lehetőleg ennek nem barkácsolás hangja lenne, mert fura is lenne összekalapálni egy finom levest. Ez után már csak a főzőlapra kell ráhelyezni a fazekat és a leírtak alapján eljárni.​

Az ételek elkészítésére a szerveren már megtalálható számos item, például az alábbiak:

Zöldségek​

unknown.png

Vizi élőlények​

unknown.png

Tonyás, tej, na meg egy kis H2O, amiből ugye egy csepp is elég.​

unknown.png


unknown.png

(A lista nem tartalmaz minden felhasználható itemet, halból is több van talán.)
Ezek mellé akár behozható lenne 1-1 marha és sertéshús, buci, kenyér vagy esetleg más-más hozzávalók.
Röviden tömören ennyi lenne a főzőcskézős részre vonatkozó rész.

Vágódeszka​

Ha kicsit tovább akarjuk gondolni a rendszert és részletesebbé, azaz reálisabbá tenni, akkor bekerülhetne egy új bútor object, ami a konyhai kiegészítőket bővítené. Ez lenne a vágódeszka. Ez vizuálisan valahogy úgy nézne ki, hogy van egy konyhapult, amin látható a vágódeszka és egy kés. A vágódeszkához érve az "M" betű lenyomásával, azaz a cursor előhozásakor előjönne egy panel, ami szintén a farmoknál használatos rendszerre hasonlítana, mégpedig az ültetés rendszerre. Kiválaszthatjuk, hogy melyik nyers ételt szeretnénk a deszkára tenni. Legyen az növény, hal, esetleg más állati származékú item. Itt a horgászathoz hasonló minigame jönne elő, csak sokkal könnyebb változatban. Ha a minigame nem sikerül, akkor megvágjuk magunkat és jöhet egy kis OMSZ RP. A ráknál és hasonló bonyolultabb élőlényeknél akár nehezebb minigame is jöhet. Az elkészült nyers ételt item formájában kapjuk meg. Ha a minigame rendszernél több is megvalósítható, akkor akár a cursor helyére kerülhetne a kés, aminek az ételen való húzásával lehetne szeletelni / felszeletelni az adott nyers finomságokat. Ehhez hasonló rendszer van a fényezőműhelynél is.

unknown.png

Interaktív étkezőasztal és tálca rendszer.​

Hogy kicsit feelingesebb legyen és az éttermekben reálisabb legyen a helyszínen fogyasztás, vagy baráti összejövetelnél a közös hamizgazások, úgy gondoltuk, hogy az asztalok is kaphatnának egy egyszerűbb scriptet, ami azt a célt szolgálná, hogy rárakhassuk a tálcán kínált finomságokat. Az innen történő fogyasztás (ez most fura lesz) úgy működne, mint minecraftban a torta evés. Az asztalon az "M" betű megnyomásával előjönne egy kis panel, amire ha rányomnánk, akkor elindulna szeretett karakterünk pocakjának feltöltése. Ezzel lehetőség van ülve és állva is enni, így nem kell külön azzal foglalkozni, hogy a székek hogyan illeszkedjenek az asztalhoz, ugyanis a jól megszokott /sit-tel leülünk, rányomunk az előbb vázolt módon és karakterünknél elindul egy evés animáció, ami működne ülve és állva egyaránt.

Térjünk ki a tálcára, ami a nagykerfutárnál használt scripthez hasonlítana. A tálca felvétele, elhelyezése és mozgatása (animácó) olyan lenne ,mint mikor a depóban egy árut felveszünk és elvisszük az autóig. A tálcával interaktálni a scriptes konyhapultoknál lehetne, ahol a fazékkal is. Az elkészült ételt, amit már item formájában megkaptunk ugye a "szedés" után, lehetőségünk van rárakni a tálcára az ültetési rendszernél látott kis menühöz hasonló panellel, ahol kiválaszthatjuk, hogy melyik ételt szeretnénk ráhelyezni. Ez típustól függően lenne lapos / mély tányéron, vaaagy egyéb eszközön.
talca_fogas.png

(Tányérokat képzeljetek el a tálcára. A fánkok ott sincsenek.)​

Megvásárlás és tárolás​

Az étel elkészítéséhez használt alapanyagokat egy erre a célra létrehozott boltban lehetne megvásárolni, ami gyakorlatilag ugyanúgy működne, mint bármely más eladó npc, csak kifejezetten erre specializálódva. Ezt akár szépen meg lehet oldani modellezéssel.

Az alapanyagok tárolását egy hűtő scripttel lehetne megvalósítani. Erről már nem egy topic született, viszont ez teljesen más. Ahogy nézegettem, többnyire azért lettek leszólva, mivel a kamat afk-ot segítik elő, illetve nyilván nem véletlen romlanak meg az ételek... Itt a helyzet teljesen más, mivel csak az alapanyagok tárolására lenne alkalmas, amik önmagukban nem fogyaszthatóak, de így nem romlanának vagy csak feltűnően lassan, tegyük fel 1 hét alatt. Ez a széfhez vagy csomagtartóhoz hasonlóan működne, némi vizuális ráncfelvarrással. Ha az elkészített ételekben akár egy darab alapanyag is romlott lenne, akkor karakterünkre mérgezés effekt kerül, amit az OMSZ tudna elállítani, az étterem pedig egy alapos, az illetékes rendvédelmi szerv által szervezett átvizsgálás procedúrán esne át a megfelelő bejelentés és orvosi nyilatkozat után.

Végszó​


Fontos, hogy a rendszer csak úgy működhetne megfelelően és kevésbé irritálóan, ha az ételcsík legalább 20-30%-al lassabban csökkenne, cserébe ugye az evés tartana tovább. Még esetleg annyit meg lehet tenni, hogy az éhezésből keletkező halálok 2-3x tovább tartanak, ami idő alatt a játszott perc nem számlálódna.
Későbbiekben, ha a rendszer megfelelően működne, akár a szerver egész élelemellátását önfentarttartóvá lehetne tenni. Igen - Igen, ez egy nagyon merész kijelentés, ugyanis, ha ez nem megy, mindenki éhen hal. Ezért talán úgy lehetne megoldani, hogy ahogy a játékosok a farmból eladják a növényeket a piacon, vagy a horgászok leadják kedves halász úrnál a halakat, az a boltos NPC-nél sokszorosára nőne, tehát tegyük fel, 1 halból lenne 5-10. Ha a készlet kifogyóban lenne, akkor a zöldségeket egy bizonyos százalékkal drágábban lehetne eladni. Kereslet - Kínálat. Ezt össze lehetne kötni a nagykeres futárral, hogy ők szállítják le depóbol a bolt(ok)ba a termékeket, viszont már ígyis eléggé összetett.

Köszönjük szépen, ha elolvastátok. Várjuk véleményeiteket és ide tartozó ötletkiegészítéseiteket megfogalmazott értelmes kommentek formájában.
(Az apróbb hibákért elnézést.)

Készítette: Ane és Paige
 

Fülii

"Érzékeny lelkem van, de harcos szellemmel élek"
Támogató
2019. 01. 10.
422
534
24
Székesfehérvár
V4 karakter
Tomasso R Robinson
LV karakter
Tomasso R Robinson
Már csak az ötletben és a tervezésben is sok óra lehet. És mellesleg, hogy még látványterv és bemutató is van le a kalappal. Támogatom!!
 

Miss Lacky

Írnok deák
2020. 06. 19.
627
2 551
V4 karakter
🇦🇲 Liana Shakaryan
LV karakter
🇺🇸 Anna Lawrence
V2 karakter
🇺🇸 Andrews Charlotte
Azta, ez nagyon jó lett! Tetszik, hogy vizualizáltátok is egy kis Photoshop segítségével. Egyszerű, ugyanakkor komplex is, amennyire kell legyen. Persze aki akart, most is RP-zhetett ilyet, de ez a rendszer motiváló lenne még több játékos számára.

Én úgy képzelném, a boltban vásárolt szendvics, stb. ugyanilyen gyorsan romlana, de el lehetne csomagolni a saját készítésű ételt, ami ráadásul tovább elállna + több kajacsíkot töltene. Illetve a minigame sikerességétől függően lenne jobb/rosszabb minőségű az étel. Erre természetesen a hobbi főzőcske mellett ételfutár munka is épülhetne.

Emellett a konyhai balesetek is érdekes RP-t teremtenének (ha a játékosállomány elkezdené kipróbálni, feltételezem, kb. 10 percenként érkeznének hívások a Katasztrófavédelemhez)
 

.Hunor

Ex SCKK Főleader
2020. 01. 27.
684
482
V4 karakter
Orion Shane
V2 karakter
Clyton Jack
A topic rohadt igényes lett, megérte a belefektetett időt és energiát.

Ami nekem nagyon tetszik, az az interaktív tálca. Kreatív, ötletes és roleplay szempontjából sokat tudna segíteni annak, aki pincért rp-zik a szerveren.
A feeling számomra hasonló, mint a tűzoltóknál a riasztás, mikor megszólal a muzsika. Összességében nem egy nagy cucc, mert csak beindul a zene, de mindig feldobja a kedvem, és mikor elsőnek megláttam le esett az állam (ténylegesen, mert iszonyat meglepett). Ez a dolog hasonló szinten lenne. Sokat dobna az egész körülményen, ha a kaják/italok ténylegesen tálcán lennének, majd ha az asztalon van, onnét lehet elvenni az adott dolgokat. "Összességében nem egy nagy cucc, mert csak egy tálca van ott és megy az anim" - de ez is ugyanúgy feldobná a kedvem.

Támogatom a dolgot!
 

Galvez

Pletykafészek
Támogató
2019. 04. 05.
857
1 294
V4 karakter
Lydia Hailstorm
LV karakter
Lydia Hailstorm
V2 karakter
Sarah Blake👩‍🌾
Mondjuk a böllérnél/hentesnél lehetne kapni húsokat. Zöldségeket/tojást/tejet kifarmolod. A pékárukra pedig lenne egy pékség.(mivel még ilyen nincs, többet dobna szerintem,mint egy átalakított shop rendszer).
A végén a lead 1 halból lesz 10 részét viszont kicsit elvontnak érzem, mert egy idő után "felhalmozódna" plusz a realitást nézve az 1-1 lenne a legjobb megoldás
Egyébként maximálisan támogatom egy ilyesfajta rendszer bekerülését!
((Majd aztán jöhetnek az olyan tovább fejlesztések, mint levesek,főételek,pizzák elkészítési lehetőségek széles választéka, rendes wolt/foodpanda NS-eket is létrehozni ebből😂))
 
  • Tetszik
Reactions: Pedzsi és hernyo

Skylot

Qualis vir, talis oratio
Veterán Globális Moderátor
LV
2019. 01. 10.
1 079
1 830
linktr.ee
V4 karakter
Aaron Forstner
LV karakter
Aaron Fraser
Tetszik az ötlet. Nagyon szépen össze lett írva, szemléltetve.
Sok lehetőség nyílna mind a civileknek, mind a frakcióknak egyaránt. Ahogy említettétek is az OMSznek is lehetne RP a konyhai balesetekből, sőt még akár a katasztrófavédelemnek is kicsit izgalmasabb lenne egyegy kigyulladt lakáshoz kivonulni, mint az alap helyekre a semmi közepére.
 

Weetch

Újonc
2021. 07. 15.
44
119
V4 karakter
Kevin Max
Nagyon szépen és igényesen összerakott topic lett, gratu hozzá!

Egyébként szuper ötlet, tök jó új lehetőség mint RP, mint pedig játékélmény szempontjából. Viszont arra mindenképpen oda kéne figyelni, hogyha már egy ilyen méretű projekt bekerülne a szerverre, akkor ne az legyen, hogy mindenki ugyanúgy beugrik a kisboltba a kész szendvicsért, mert úgy nem igazán lenne kihasználva a rendszer. Egy ilyen összetett dolognál elvárható, hogy tényleges funkcióval is rendelkezzen, így viszont ahogy említetted is, a többi rendszerhez is hozzá kéne nyúlni, finomhangolni a dolgokat, ami nem kis feladat.

Szerintem összekötni a nagyker futárral vagy hasonló civil munkákkal már egy kicsit túlzás, túlságosan eköré épülne a szerver, és talán annyit nem is adna a dologhoz. Esetleg még a farmmal tudom elképzelni, de nekem az sem hiányozna annyira.

Összességében támogatom az ötletet, jó lenne ha nem is pont ilyen formában, de valahogy bekerülne a szerverre.

ui: A grafikák nagyon szépek lettek, akár így egy az egyben eltudnám képzelni a szerveren.
 
  • Tetszik
Reactions: hernyo

Chloee

Újonc
Támogató
2021. 09. 07.
68
447
V4 karakter
Chloe Capezza 🇮🇹
LV karakter
Gabriell Sancez
Le a kalappal, nagyon szépen kidolgoztátok.
Remek ötlet csak támogatni lehet.
Nagyon sok rp lehetősség van benne.

Támogatom :)
 
  • Imádom
  • Tetszik
Reactions: Peterico és hernyo

Zoliii

Invictus maneo
Veterán Globális Moderátor
v4
2019. 07. 28.
3 025
4 727
V4 karakter
Flavio F Luchese
Igényes munka, nekem bejön személyszerint, remélem, hogy hasonló bekerül majd a játékba is. Hajrá.
 

Galvez

Pletykafészek
Támogató
2019. 04. 05.
857
1 294
V4 karakter
Lydia Hailstorm
LV karakter
Lydia Hailstorm
V2 karakter
Sarah Blake👩‍🌾
Hello!
Kicsit továbbgondoltam, és ezt az átalakított shop rendszert mégis adnám. Már bent lévő rendszereket alapul véve kifejlesztve.
Bemegy a játékos a bolt intibe. felvesz egy bevásárlókocsit (talicska átalakítva), szépen odagurul a kocsival az adott polchoz, a termékhez közel állva megjelenik kis nyil (mint a fényezőben a kazettánál). // a nővényes farmban ismert rekeszt alapul véve lehetne bevásárlókosár is. Mindkettőnél meglenne szabva a max pakolható mennyiség. A fizetés pedig úgy történne, hogy a kasszás elé állunk, rábökünk. Majd valami kis párbeszéd lenne, mint a böllérnél, ezalatt bescannelődnek a termékek, megkapjuk a blokkot, is levonja a végösszeget. ((ilyen clubcard/kuponokba meg ne menjünk belexD)
 

Liko

Los Blancos🤍 Qué Honor
2019. 11. 30.
696
617
23
Bicske
V4 karakter
🤍Dr. Lucas Rauschenberg
Végig olvastam a munkádat, nekem nagyon tetszik, igényes munkát sikerült összehozni. Nekem kifejezetten tetszik amit olvastam, Támogatom!
 

KevinV3

Senki sem születik gonosznak, azt tanulni kell.
2021. 03. 05.
57
141
V4 karakter
Kevin MacRay
LV karakter
Kevin MacRay
Látszik hogy nagyon sok munka van a munkádban és egyértelműen én is csak támogatni tudom!
 
  • Tetszik
Reactions: hernyo

hernyo

Zöldfülű
2020. 11. 22.
187
1 125
V4 karakter
Ane Tinsley 🇪🇸
Sziasztok. Először is, nagyon szépen köszönjük a rengeteg pozitív visszajelzést, nagyon jól esnek. Nem számítottunk arra, hogy ennyi embernek fog tetszeni, szóval ennek is örülünk, hogy elnyerte tetszéseteket. Jó látni, hogy nálatok is beindult ezzel kapcsolatban a fantázia vonat és a kommenteket olvasva vannak egész jók.
A végén a lead 1 halból lesz 10 részét viszont kicsit elvontnak érzem, mert egy idő után "felhalmozódna" plusz a realitást nézve az 1-1 lenne a legjobb megoldás
Igazából ezt a részét csak az önfenntartásra szántuk, miveeel valljuk be, eléggé necces lenne, ha 1/1 lenne, mert, ha a helyzet úgy alakulna, hogy kevesen farmoznak, esetleg horgásznak, akkor éhen hal a szerver. Nem látok igazából sok esélyt arra, hogy önfenntartó lesz az élelemellátás, de azért nem lenne rossz.
Viszont arra mindenképpen oda kéne figyelni, hogyha már egy ilyen méretű projekt bekerülne a szerverre, akkor ne az legyen, hogy mindenki ugyanúgy beugrik a kisboltba a kész szendvicsért, mert úgy nem igazán lenne kihasználva a rendszer. Egy ilyen összetett dolognál elvárható, hogy tényleges funkcióval is rendelkezzen, így viszont ahogy említetted is, a többi rendszerhez is hozzá kéne nyúlni, finomhangolni a dolgokat, ami nem kis feladat.
Erre a legegyszerűbb megoldás a jelenlegi kész ételek kivétele a boltból, így elkerülhetetlen a rendszer használata. Realisztika szempontjából előnyösebb. Igaz, hogy irl is vannak kész szendvicsek a boltokban, viszont nehéz lenne balanszot találni arra, hogy azok a játékosok, akik csak letudni szeretnék, mégis rávegyék magukat valami oknál fogva arra, hogy részt vegyenek egy éttermi étkezésben akár és ne az előre elkészített boltos szendvicset tömjék karakterükbe.
Szerintem összekötni a nagyker futárral vagy hasonló civil munkákkal már egy kicsit túlzás, túlságosan eköré épülne a szerver, és talán annyit nem is adna a dologhoz. Esetleg még a farmmal tudom elképzelni, de nekem az sem hiányozna annyira.
Igen, kicsit tényleg összetett lenne a dolog és nagy szerepet venne ki a szerver életében, viszont valahogy mégis másabb az az érzés, hogy amit épp a karaktered fogyaszt, azt egy másik játékos vitte el A-ból B-be, valaki kitermelte azt, stb... Tehát arra akarok kilyukadni, hogy "mindenki" (akik dolgozik) kiveszi a részét egy kicsit belőle. Ha a szállítás nem is dobna rajta, szerintem azért nem lenne rossz, ha a játékosok termelnék meg a szerver ételkészletét, kicsi boost-tal, illetve a kereslet-kínálati áringadozással.
Hello!
Kicsit továbbgondoltam, és ezt az átalakított shop rendszert mégis adnám. Már bent lévő rendszereket alapul véve kifejlesztve.
Bemegy a játékos a bolt intibe. felvesz egy bevásárlókocsit (talicska átalakítva), szépen odagurul a kocsival az adott polchoz, a termékhez közel állva megjelenik kis nyil (mint a fényezőben a kazettánál). // a nővényes farmban ismert rekeszt alapul véve lehetne bevásárlókosár is. Mindkettőnél meglenne szabva a max pakolható mennyiség. A fizetés pedig úgy történne, hogy a kasszás elé állunk, rábökünk. Majd valami kis párbeszéd lenne, mint a böllérnél, ezalatt bescannelődnek a termékek, megkapjuk a blokkot, is levonja a végösszeget. ((ilyen clubcard/kuponokba meg ne menjünk belexD)
Ez valóban szuper lenne. Hasonló dolgon egyébként mi is gondolkodtunk. Tetszik, hogy te is már meglévő rendszereken alapuló megoldásokat próbálsz keresni. Igazából ez sem igényelne + objectet, mivel a szerveren kosár és bevásárlókosár is megtalálható lenne. A blokk rendszer pedig a benzinkutas fizetésen is alapulhatna.


Így a végére még annyit meg szeretnék jegyezni, hogy próbáltunk arra figyelni, hogy ez a rendszer többnyire már meglévő, jelenleg is használatos rendszerekre alapuljon, hogy azért a fejlesztőknek is könnyebb legyen, ezáltal talán nagyobb eséllyel készítenék el a rendszert és esetleg kevesebb fejfájást is okozna. Bízunk benne, hogy bekerül, mert valljuk be, hogy már elég sok szuper rendszer megtalálható, amiről azért én például nem gondoltam volna, hogy egy ilyen régi játékban ez lehetséges. Reálisan látva a dolgokat, ez V4-re még nem fog bekerülni, mivel elvileg közel a cél, utána meg talán kicsit visszább is vesznek a tempóból, ami érthető is, szóval reméljük a legjobbakat. Még egyszer köszönjük szépen mindenkinek a rengeteg pozitív visszajelzést, ötletkiegészítéseket és külön köszönet, hogy kulturált módon fogalmaztátok meg megjegyzéseiteket.
Szép napot / estét mindenkinek és kellemes időtöltést.

Ane & Paige​
 

Klevo

Lila-fehér 💜🤍
2019. 08. 11.
380
1 496
Dunaújváros
V4 karakter
Szilvester_Rudolf
LV karakter
--
V2 karakter
--
Szia!
Minden elismerésem a tiétek! Szép, összeszedettre sikeredett a topic.
Remélem, hogyha nem is minden belőle, részek megfognak valósulni a jövőben. 15+ olalnyi ötletet sikerült összeírni az évek alatt, de ez valahogy kitűnik.
Sok sikert a továbbiakban!
 

Blitzcrank

Barangoló
Támogató
2020. 12. 11.
130
513
Banton 400's street
V4 karakter
Ali Ahmed Watkinson
Hello!
Kicsit továbbgondoltam, és ezt az átalakított shop rendszert mégis adnám. Már bent lévő rendszereket alapul véve kifejlesztve.
Bemegy a játékos a bolt intibe. felvesz egy bevásárlókocsit (talicska átalakítva), szépen odagurul a kocsival az adott polchoz, a termékhez közel állva megjelenik kis nyil (mint a fényezőben a kazettánál). // a nővényes farmban ismert rekeszt alapul véve lehetne bevásárlókosár is. Mindkettőnél meglenne szabva a max pakolható mennyiség. A fizetés pedig úgy történne, hogy a kasszás elé állunk, rábökünk. Majd valami kis párbeszéd lenne, mint a böllérnél, ezalatt bescannelődnek a termékek, megkapjuk a blokkot, is levonja a végösszeget. ((ilyen clubcard/kuponokba meg ne menjünk belexD)
Abszolút nem rossz szándékból írom, de ezeket az ötleteléseket szerintem hagyd másra, rengeteg lehetőség van hogy kiéld a kreativitásodat a szerveren, úgy látszik ez az ötletelés nem jött be, de sebaj pajti nem szabad feladni.
 

dexteer

Újonc
Támogató
2021. 09. 23.
8
13
V4 karakter
Kalderral Riccardo.
Véleményem szerint megállhatná a szerveren a helyét!;)
 
  • Tetszik
Reactions: hernyo
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.