- 2022. 11. 20.
- 401
- 2 160
- V4 karakter
- Valentino Joko
- LV karakter
- Avon Carver
Sziasztok !
Ebben a leírásban megtudhatjátok, hogyan is kell applikálni a png-ket a kocsitokra, hogy ti is készíthessetek részletes és egyedi paintjobokat. (lehetőleg nem mém és egyéb ostobaságokat)
Úgy érzem a gatekeeping nem jó út, mivel önkényesen elvesszük azoktól a lehetőséget, akikben megvan a kreativitás, csak eddig a megvalósítás módját nem tudták.
Ez a guide nem fog kitérni minden apróságra, meghagyom számotokra a finomhangolást.
0. lépés
Felcsatlakozol a szerverre. Beállsz a tuningolóba és elnavigálsz a paintjob fülre.
1. lépés
Kiválasztod a megfelelő png-t amit szeretnél a kocsira tenni.
2. lépés
Megnyitod a következő mappát:
Ebben a mappában fogsz látni 32, 64, 128 ill. 256 nevű mappákat. Ezek képméreteket jelölnek. (32x32, 64x64) Ha belekattintasz a mappákba láthatod az összes decalt.
A png-det át kell méretezned a 4 érték közül az egyikre, hogy ne torzuljon a végeredmény.
3. lépés
Kiválasztod a neked tetsző decalt a mappákba belépve. Nekem az 5zigen-re esett most a választásom, mivel az első a sorban és lusta vagyok keresgélni.
Ezek a fájlok dds típusúak, tehát a saját png képedet át kell konvertálnod dds-re. Ebben egy dds to png converter lesz segítségedre. (vagy paint.net-ben átkonvertálhatod)
4. lépés
Miután lekonvertáltad a png-det dds-re, elnevezed arra a névre, amire szeretnéd rakni a matricák közül.
Nekem jelen esetben 5zigen-re kell átneveznem a képemet.
5. lépés
Bemásolod a saját dds fájlodat a megfelelő mappába, felülírva az eredeti matricát:
6. lépés
Visszatérsz a játékba, kiválasztod a menüből a megfelelő matricát (jelen esetben az 5zigen), és rárakod az autóra.
Az előnézetben a te egyedi mintád csak 128-as méretben fog megjelenni, egyébként az eredeti mintát fogod látni. Tehát, ha látni akarod a menüben is a beillesztett matricát, akkor 128-as méretben is rakd be (a 128-as nevű mappában, ugyanabba az almappába).
Amint rárakod az autóra és méretezed a matricát, megjelenik majd kisebb/nagyobb méretben is.
Ennyi a procedúra.
Fontos: a matricák a játék újraindítása után alapállapotba kerülnek, érdemes elmenteni a mappákat a matricáiddal.
Illetve, ha beül melléd valaki és úgy mész be a paintjob menübe, Ő nem fogja látni a rárakott mintákat, mivel csak kliens oldalon jelennek meg a mintáid.
Amennyiben szeretnéd, ha megvalósítanánk egy ötleted, küldj egy privát üzenetet nekem vagy Mount Olympus cégünk felé.
Jó szerkesztést/szórakozást !
Ebben a leírásban megtudhatjátok, hogyan is kell applikálni a png-ket a kocsitokra, hogy ti is készíthessetek részletes és egyedi paintjobokat. (lehetőleg nem mém és egyéb ostobaságokat)
Úgy érzem a gatekeeping nem jó út, mivel önkényesen elvesszük azoktól a lehetőséget, akikben megvan a kreativitás, csak eddig a megvalósítás módját nem tudták.
Ez a guide nem fog kitérni minden apróságra, meghagyom számotokra a finomhangolást.
0. lépés
Felcsatlakozol a szerverre. Beállsz a tuningolóba és elnavigálsz a paintjob fülre.
1. lépés
Kiválasztod a megfelelő png-t amit szeretnél a kocsira tenni.
2. lépés
Megnyitod a következő mappát:
![ca2ddcd831774ff02ccf9a691ea801df.png](https://i.gyazo.com/ca2ddcd831774ff02ccf9a691ea801df.png)
Ebben a mappában fogsz látni 32, 64, 128 ill. 256 nevű mappákat. Ezek képméreteket jelölnek. (32x32, 64x64) Ha belekattintasz a mappákba láthatod az összes decalt.
A png-det át kell méretezned a 4 érték közül az egyikre, hogy ne torzuljon a végeredmény.
3. lépés
Kiválasztod a neked tetsző decalt a mappákba belépve. Nekem az 5zigen-re esett most a választásom, mivel az első a sorban és lusta vagyok keresgélni.
![747e24d1650ff231ac872fddb16bab96.png](https://i.gyazo.com/747e24d1650ff231ac872fddb16bab96.png)
Ezek a fájlok dds típusúak, tehát a saját png képedet át kell konvertálnod dds-re. Ebben egy dds to png converter lesz segítségedre. (vagy paint.net-ben átkonvertálhatod)
4. lépés
Miután lekonvertáltad a png-det dds-re, elnevezed arra a névre, amire szeretnéd rakni a matricák közül.
![4226526743e701604f5871d7b562b8c8.png](https://i.gyazo.com/4226526743e701604f5871d7b562b8c8.png)
Nekem jelen esetben 5zigen-re kell átneveznem a képemet.
5. lépés
Bemásolod a saját dds fájlodat a megfelelő mappába, felülírva az eredeti matricát:
![cd040c1efb8dcfb67ccca1bdc5f5ed69.png](https://i.gyazo.com/cd040c1efb8dcfb67ccca1bdc5f5ed69.png)
6. lépés
Visszatérsz a játékba, kiválasztod a menüből a megfelelő matricát (jelen esetben az 5zigen), és rárakod az autóra.
![ab795c6e402f7739f4da45b117ed4c49.png](https://i.gyazo.com/ab795c6e402f7739f4da45b117ed4c49.png)
Az előnézetben a te egyedi mintád csak 128-as méretben fog megjelenni, egyébként az eredeti mintát fogod látni. Tehát, ha látni akarod a menüben is a beillesztett matricát, akkor 128-as méretben is rakd be (a 128-as nevű mappában, ugyanabba az almappába).
Amint rárakod az autóra és méretezed a matricát, megjelenik majd kisebb/nagyobb méretben is.
Ennyi a procedúra.
Fontos: a matricák a játék újraindítása után alapállapotba kerülnek, érdemes elmenteni a mappákat a matricáiddal.
Illetve, ha beül melléd valaki és úgy mész be a paintjob menübe, Ő nem fogja látni a rárakott mintákat, mivel csak kliens oldalon jelennek meg a mintáid.
Amennyiben szeretnéd, ha megvalósítanánk egy ötleted, küldj egy privát üzenetet nekem vagy Mount Olympus cégünk felé.
Jó szerkesztést/szórakozást !
Utoljára szerkesztve: