Halálidő arányos növelése.

matyi9999

Újonc
2022. 05. 20.
64
397
V4 karakter
Enrico Barzini
Hellosztok,

A napokban olyan ötletem támadt, hogy mivel szinte senkisem félti a karakterének életét, illetve mások karakterét bárki bármikor lelövi akár egy rossz szó miatt is, növelni kellene a halálidőt arányosan.
Egy egyszerű példával élve minden egyes megölt ember hozzáadna a halálidőhöz +5percet. Ha megöltél 5 embert akkor az 25perc + 10 perc az alap halálidő, így 35 perc lenne az újraéledés.
Ez feltehetőleg azt eredményezné, hogy az emberek jobban meggondolnák, hogy lelőnek-e valakit, vagy inkább más módszert választanak a probléma rendezésére.
Illetve azt is eredményezné, hogy aki megölt több embert, az jobban féltené a karakterének életét ugyanis ott van benne a tudat, hogy ha meghal akkor akár 30-40 percet is várnia kell míg újraéled.
Most jelenleg senkit nem érdekel, hogy hány embert ölt meg és az sem érdekel senkit, ha a karaktere meghal... Ezen változtatna ez az elképzelés.
Teljesen nonszensz, hogy minden egyes buli azzal végződik, hogy meghal minimum 2 ember. És ezek a konfliktusok főként abból alakulnak ki, hogy valaki hangosabban vette a levegőt, ezért az egyik lelövi a másikat, aztán előveszi még 20 ember a fegyvert aztán szétlőnek mindenkit.
Elhiszem, hogy a gettóba ez megtörténik, hogy két ember összeszólalkozik egy szórakozóhelyen és lövöldözés lesz belőle, csak nem mindennap menetrendszerint történik ez meg.
Ez meg már csak személyes véleményem, hogy teljesen NONRP, hogy miután meghalt a szórakozóhelyen pár ember, mindenki bulizik tovább vagy sokszor táncolnak a hullák körül....
 

Kisgrof

Aktív fórumozó
2020. 09. 07.
242
44
27
Pécs
V4 karakter
Deniel Muzbi
LV karakter
Daniel Hicks
Ennek szerintem semmi értelme nem lenne..
Még így se gondolom hasznosnak hogy egyáltalán nem lövöldözök, másrészt valamilyen szinten megölné az Rp bizonyos egy részét is.
Egyáltalán nem támogatnám.
 
  • Tetszik
Reactions: jofejficko és Bari

Adriaan

Aktív fórumozó
2019. 05. 12.
248
903
19
Kazincbarcika
www.youtube.com
V4 karakter
Nate Hetz
Cső.
Szerintem fölösleges, már csak azért is, mert az emberek többsége játszani jár fel a szerverre, nem pedig afkolni. De ettől eltekintve, ha például valaki bemegy gyárba és lelő 10 embert, akkor afkoljon le 10x5+10 percet, amíg tart a halálideje? Rendvédelem oldaláról is lehet, hogy valaki lelő egy akción 5 illegálost és túléli, aztán ha meghal ő is afkoljon le 5x5+10 percet? Az indokolatlan lövöldözéseket adminok szankcionálják.
 

Darki

Barangoló
2022. 01. 09.
132
887
V4 karakter
@bosko.cizek
LV karakter
@zyrell.dorsey
Szevasztok. Jó ötlet lenne, azonban nem ebben a formában.

Az alapkoncepciónak az a része, hogy valamivel arányosan nőjjön a halálidő az jó, viszont kétlem, hogy öléshez kéne kötni. Úgy gondolom, hogy sokkal inkább a halálok számához kéne kötni, pl;

I halál - 10 perc​
II halál - 10 perc​
III halál rövid időn belül - 15 perc​
(rövid időn belül alatt 25-30 percre gondolok)
vagy valami ilyesmi. Azt hiszem régebben Ivano-nak volt valami okossága ezzel kapcsolatban, a topicot ahová leírta sajnos már nem találom.

Nagyon remélem, hogy a várva várt V4-re lesz valami kiötletelve amivel ezt a folyamatos lövöldözést visszatudják picit szorítani, és tényleg lesz értéke a karakterek életének.
 

matyi9999

Újonc
2022. 05. 20.
64
397
V4 karakter
Enrico Barzini
Nem feltétlenül kell 5 percnek lennie a szorzónak, ez csak egy példa... Lehet az 3 vagy 2 perc is. Viszont ettől függetlenül még ez igaz amit írtam, hogy senkit nem érdekel különösebben ha meghal vagy megöl egy másik embert.
Nyilván tovább lehet gondolni az ötletet a rendvédelem részére, hogy nekik valamennyivel kevesebb lenne a perc...
Bár, ha azt nézem, hogy az illegál azzal, hogy egyébként csinálja az akciót a rendvédelem részére kockáztat egy 5 órás börtön + saját fegyverét + ellövi a saját lőszereit, addig a rendvédelem maximum egy 10 perces afkolást kockáztat. Tehát ennek tudatában szerintem igen, beleférne az, hogy akkor ha megölt 5 embert akkor valamivel több lesz nekik is a halálidő mint 10 perc.

És tudom, hogy nem kötelező illegálosnak lenni, meg azt is tudom, hogy mivel jár, szóval akinek az a szándéka, hogy leírja hogy az illegál az ezzel jár, kérem hogy ne tegye.
 
  • Tetszik
Reactions: Macseek és Kkeven

Matus

földesúr
2019. 12. 20.
720
5 657
Gyöngyös City
V4 karakter
Laura_Mills 👹
LV karakter
Kerim Gulek 🎭
Csao. Egyszerű de nagyszerű választ fogok adni, nincs erre szükség.
ha meghal akkor akár 30-40 percet is várnia kell míg újraéled.
Tessék? Ezt szerintem te nem gondoltad át, nemtudom ki hogy van vele de én azért lépek fel see-re, hogy játszak ne azért, hogy afkoljam a több órás halál időket. Még a tíz perc is sok, főleg ha rövid időn belül többször történik meg -> lásd heal kártya eladások/vételek.
Pont elég az, hogy az IC börtönben le kell afkolni egy-egy elkapás után azt a 120-300 perceket. Nem éppen balanced az sem, viszont sokkal jobb mint pár éve volt a 600 perces IC jailek egy IFB-re. Egy-egy 10 órás jailtól nekem elment hetekig a kedvem játszani, és miért kaptam? -Mert volt nálam illegálisan egy colt 10 lőszerrel.
Ha hasonló szituáció lenne a halálidővel, szerintem csak a heal kártya eladások és ppzések mennének fel, ami viszont jó a vezetőségnek mivel bevételi forrás, de nagy a valószínűsége, hogy egy ilyen volumenű lépést nem tennének meg, mivel eléggé nagy felháborodást vonna mind ez maga után.

"illetve mások karakterét bárki bármikor lelövi akár egy rossz szó miatt is"
-Ez hívjuk DM-nek, amit az adminok 60-120-300 perces AdminJailekkel köszönnek meg. Jelenleg eléggé szigorú a szabályzat ilyen téren, viszont persze vannak kiskapuk és különböző helyzetek amikor a szabályzat máshogy értelmezhető, de ez már teljesen másik téma...
Összefoglalva, nem.
 

matyi9999

Újonc
2022. 05. 20.
64
397
V4 karakter
Enrico Barzini
Persze egy komolyan lövölde után 50-60perceket afkoljak jó esetben ahham nem.
Nem feltétlenül kell 5 percnek lennie de ezt fent már leírtam, hogy ez csak egy példa.
Lehet nem ez a jó megoldás erre, viszont valamit kellene ezzel kezdeni, hogy az emberek egy kicsit jobban féltsék a karakterüket.
 
  • Vicces
Reactions: Danikaaaa

Janivagyok

Barangoló
2020. 12. 27.
75
263
18
Amerre a szél fúj
V4 karakter
Edgardo Marino.
LV karakter
Olivia S Zicari
V2 karakter
Olivia Zicari
Én ezt csak azért nem támogatom, mivel ha például egy nagyobb "lövöldözésben" vagy és sikerül le lőnöd 3-4 embert. (akár rendvédelmis ként) akkor 1 hét után már napokat kellene afkolni az embernek, meg teljesen felesleges. (saját vélemény). Egyszó mint száz. Nem támogatom!
 
  • Hűha
Reactions: HugoAlvaro

hernyo

Zöldfülű
2020. 11. 22.
187
1 126
V4 karakter
Ane Tinsley 🇪🇸
Szia. Ha jól értelmeztem, te ezzel a sok gyilkolászást szeretnéd visszaszorítani, viszont a legtöbb ilyen ember úgyis megoldja ezt heal kártyával, tehát itt értelmét is veszítette. Akinek fegyverre van pénze, annak arra is lenne, hogy egy 45-50 perces afkot kiváltson egy kártyával, amit megvesz a fegyver töredékéért. Sajnos ez a lövöldözés dolog egy olyan probléma, ami abból adódik, hogy az ilyen emberek képtelenek reálisan gondolkodni, a legtöbb illegálos a semmire is ráugrik, mert nyilván meg kell mutatni, hogy ki a nagyobb arc, bár értelmét nem látom, mert ooc pont az ellentétjét prezentálja rohamosan lefelé. Ezek az emberek tönkre teszik más játékélményét és ezt sajnos semmivel nem lehet megakadályozni.

Az ötletedet kicsit átformálnám, viszont a cél nem egyezik a tiéddel.

Én úgy gondolom, hogy valamennyire fair legyen ez a dolog, a halálidőt a halál okával hoznám összefüggésbe, tehát:
- Egy autóbalesetnél, mivel sokszor előfordulhat más hibájából akarva - akaratlanul, meghagynám a jelenlegi időt.
- Amennyiben lelőnek, ami csak úgy random nem fordul elő, emelném tegyük fel, 30 percre. Ezen lehet sírni, hogy "de játszani járunk fel", ez nem egy DM szerver, az illegál pedig, ha van egy minimális esze az embernek, nem mindig lövöldözéssel zárul, ha pedig mégis, viseljék a következményét, ami a halálnál így is kb semmi. Ez ugye a lelövésre értetődő.
- A késes gyilkosságra lehetne mondjuk 35 perc, mivel az még kevesebbszer fordul elő, ott már mondhatni "komolyabb" rp következményei lehetnek, tehát egy szándékos kivégzés, nem egy tűzharc vagy valami, így legyen súlya, ha már volt vele törődve.
- Ha valaki éhen / szomjan hal, az is lehetne vagy 30 perc, ami idő alatt a játszott percek száma nem növekszik, tehát kamat sem érkezik. Amennyiben a következő halála szintén ebből adódna, akár lehetne több is, mivel értelmes embernél csak egy esetben fordul elő, ugye tudjuk mikor.

Én valami hasonló rendszert tudnék elképzelni. Ezt nyilván lehet fokozni, részletesebbre bontani, de így alap koncepciónak ennyit szántam.
Természetesen, mivel egy egy ellustult rendszer szigorítása lenne, ezért sok embernek kizárt, hogy tetszen, viszont hosszútávon talán lenne valamilyen realitást képző hatása.
 

Ivano

Fórum Császár
Támogató
2019. 01. 10.
1 933
4 427
25
Mogyoród
V4 karakter
Ivano Luchese
LV karakter
Ivano Luchese
Na csőő!

Valahol a fórum mélyén van egy jól kidolgozott topicom, de nem látok rá sok estélyt, hogy megtaláljam, de a lényegét bele szövöm ebbe a válaszba.
Az összes jó felvetéshez hasonlóan ehhez a topichoz írt kisregényemet is a kedvenc szavammal kezdem, ami nem más, mint a:
NOS! A felvetés jó, a kivitelezés nem. Mit értek ez alatt? A fegyház idővel és a jelenlegi IC büntetéssel az a gond, hogy beraknak egy IC adminjailba, ahol se egy fegyőr, se lehetőség a tevékenykedésre (börtön munka, pszichológus, különböző rehab programok, stb). Miért hozom fel ezt? Mert a halál idő még ennél is rosszabb. Ott nem tudsz szaladgálni, nem látsz más playereket. Szívás.

Ebből következik, hogy olyan megoldást kell találni, aminek van súlya, de nem szívás annak a játékosnak, aki nem darás, csak pont konfliktusba került. MIre gondolok ez alatt?

a) Ha valakit késsel/katanával ölnek meg (lefejezéssel), akkor a halál idő oké, ha nagyobb. Legyen mondjuk 20 perc (CK-kat csinálják általában így ugye).
b) Sima halál esetén maradjon ez a 10 perc.
c) Ha meghalsz, ugyan úgy legyen hulla NPC a helyeden, de ne tűnjön el 10 perc után, hanem legalább maradjon ott 30-40 percet. Így különböző helyszínelések történhetnének, esetleg az OMSZ-t ki lehetne hívni a hullákra és valamilyen panellel rá kattintva el tudnák "szállítani"/törölni. Lövöldözések, stb-k után szerintem tök hangulatos lenne h irl-hez hasonlóan kijön az OMSZ, megállapítják a halál okát és elszállítják. Ide is kéne ilyen.
d) A hulla NPC-k halottak legyenek/ne blokkolják az emberek mozgását.
e) Ha valaki meghal (fegyver által!) akkor ne tudjon lőni a következő 3 órában. Ez által talán a civil maffiák is kevesebbet lövöldöznének, valamint mi, mint rendvédelem se futnánk be egy intibe, majd 50-en meghaljunk, hogy kilőjjünk 5-öt. + biztosításokra is jobban figyelnénk.

Szóval mint mondottam volt, maga a felvetés jó, de a kivitelezéssel lehetnek gondok.

Mellesleg: A régi motorosok tudják, hogy mikor a v2-ből v3-lett tervben volt az átállás után 1-2 héttel berakni egy modot, amivel a cuccaid nagy része és a kp-d eltűnt volna, ha meghalsz. Ezzel akartak súlyt adni a halálnak, viszont mivel nem volt DM/nonRP kompatibilis a rendszer, így nem került be végül, eltűnt a süllyesztőbe. Ettől függetlenül viszont következik, hogy mivel már a v3 átállásnál is gondoltak a halál súlyának növelésére, v4-ben is számíthatunk valamire.

Köszi hogy végigolvastad, pacsi!
 

rhymes

Pötyögtető
2019. 10. 17.
521
5 657
Miskolc
V4 karakter
kwamie.burch
LV karakter
adelina.greek
e) Ha valaki meghal (fegyver által!) akkor ne tudjon lőni a következő 3 órában. Ez által talán a civil maffiák is kevesebbet lövöldöznének, valamint mi, mint rendvédelem se futnánk be egy intibe, majd 50-en meghaljunk, hogy kilőjjünk 5-öt. + biztosításokra is jobban figyelnénk.
Szerintem ez eléggé átgondolandó, akármelyik szempontból. Itt megint nem a civil maffiák lennének visszaszorítva, illetve részeben nyilván igen, de inkább az összes játékos lenne lekorlátozva. Félreértés ne essék, engem teljesen hidegen hagyna mert nem halok meg fegyver által, ezáltal nekem nem lenne problémám vele. De ez csak én vagyok.

Mellettem ott vannak azok a játékosok, akiknek pedig az alakított karakterük megköveteli hogy fegyver legyen náluk, adott helyzetben pedig használják is azt. Tudom, tudom.. senkinek se kötelező a nála lévő fegyvert használni, lövöldözésbe keveredni.. viszont lássuk be, egy teljesen "véletlenszerűen" alakuló szerveren játszunk, ahol nem tudod előre hogy mi lesz. Jelen esetben ha engem megölnek délben fegyverrel, akkor az elkövetkező 3 órában teljesen védtelen lennék mindenkivel szemben, nem tudnám egyáltalán megvédeni magam HA olyan szituáció alakul hogy fegyvert kell fognom, rántanom, lőnöm vele.

Ezen felül teljes mértékben megértem a civil maffiák elleni mondhatni "harcot", viszont ez az egész max úgy lenne korrekt és balanszolt ha mind a kettő oldalt érintené, illetve hát kettőt. Az illegálosok is mondhatni civilek, tehát hozzá lehet sorolni őket az "illegálosokhoz" illetve van a rendvédelmi oldal.
Rendvédelmi oldaltól alapból nem elvárható ha bemegy egy adott intibe és meghal akkor 3 óráig ne tudja ellátni a többi "csapat" ellen a teendőit.
Ha pedig a rendvédelem nem kapja meg ugyan ezt és csak a civil/illegál kapja meg ezt a dolgot, velük pedig szimpla kibaszás, még ha szép szóval is szeretném jellemezni. -> A civilt/illegálos lekorlátozzák az elkövetkező 3 órára mert NEM foghat fegyvert, tehát kiszolgáltatott mind a rablóknak, mint az ic ellenségeinek, illetve ezen felül a rendvédelemnek is.

A többivel egyetértek, én még emlékszem az mta előtti korszakból arra is ahol 1 órákat afkoltak az emberek egy közös kórház interiorban, ami arra szolgált hogy "kórházban vagy, épülsz fel a sérüléseidből (persze nyilván el kellett felejtened a dolgokat amik azelőtt történtek)" ebből adódóan pedig a kórház is egyfajta közös helyként funkcionált. (Hasonlóan mint a fegyház a rabokkal.) -> Be tudtál menni látogatóba az ismerősödhöz hogy rpvel töltsd el az időt, illetve nem egy fehér képernyőt bámultál hanem össze voltál zárva emberekkel akivel tudtál ic szitut kezdeményezni.

Tény és való hogy kellene rá valami, viszont az sem várható el a játékosoktól hogy a legtöbb idejüket afkolják a szerveren ha feljönnek és meghalnak például, bármilyen indokból. Akár fegyver, akár baleset, akár verekedés, satöbbi.
 
Utoljára szerkesztve:

Darki

Barangoló
2022. 01. 09.
132
887
V4 karakter
@bosko.cizek
LV karakter
@zyrell.dorsey
Na csőő!

Valahol a fórum mélyén van egy jól kidolgozott topicom, de nem látok rá sok estélyt, hogy megtaláljam, de a lényegét bele szövöm ebbe a válaszba.
Az összes jó felvetéshez hasonlóan ehhez a topichoz írt kisregényemet is a kedvenc szavammal kezdem, ami nem más, mint a:
NOS! A felvetés jó, a kivitelezés nem. Mit értek ez alatt? A fegyház idővel és a jelenlegi IC büntetéssel az a gond, hogy beraknak egy IC adminjailba, ahol se egy fegyőr, se lehetőség a tevékenykedésre (börtön munka, pszichológus, különböző rehab programok, stb). Miért hozom fel ezt? Mert a halál idő még ennél is rosszabb. Ott nem tudsz szaladgálni, nem látsz más playereket. Szívás.

Ebből következik, hogy olyan megoldást kell találni, aminek van súlya, de nem szívás annak a játékosnak, aki nem darás, csak pont konfliktusba került. MIre gondolok ez alatt?

a) Ha valakit késsel/katanával ölnek meg (lefejezéssel), akkor a halál idő oké, ha nagyobb. Legyen mondjuk 20 perc (CK-kat csinálják általában így ugye).
b) Sima halál esetén maradjon ez a 10 perc.
c) Ha meghalsz, ugyan úgy legyen hulla NPC a helyeden, de ne tűnjön el 10 perc után, hanem legalább maradjon ott 30-40 percet. Így különböző helyszínelések történhetnének, esetleg az OMSZ-t ki lehetne hívni a hullákra és valamilyen panellel rá kattintva el tudnák "szállítani"/törölni. Lövöldözések, stb-k után szerintem tök hangulatos lenne h irl-hez hasonlóan kijön az OMSZ, megállapítják a halál okát és elszállítják. Ide is kéne ilyen.
d) A hulla NPC-k halottak legyenek/ne blokkolják az emberek mozgását.
e) Ha valaki meghal (fegyver által!) akkor ne tudjon lőni a következő 3 órában. Ez által talán a civil maffiák is kevesebbet lövöldöznének, valamint mi, mint rendvédelem se futnánk be egy intibe, majd 50-en meghaljunk, hogy kilőjjünk 5-öt. + biztosításokra is jobban figyelnénk.

Szóval mint mondottam volt, maga a felvetés jó, de a kivitelezéssel lehetnek gondok.

Mellesleg: A régi motorosok tudják, hogy mikor a v2-ből v3-lett tervben volt az átállás után 1-2 héttel berakni egy modot, amivel a cuccaid nagy része és a kp-d eltűnt volna, ha meghalsz. Ezzel akartak súlyt adni a halálnak, viszont mivel nem volt DM/nonRP kompatibilis a rendszer, így nem került be végül, eltűnt a süllyesztőbe. Ettől függetlenül viszont következik, hogy mivel már a v3 átállásnál is gondoltak a halál súlyának növelésére, v4-ben is számíthatunk valamire.

Köszi hogy végigolvastad, pacsi!
Ez-ez, erre gondoltam, csak én sem találtam meg sajnos az okosságod.

Én személyszerint az E ponton kívűl az összes leírt alpontoddal egyetértek, főleg a C ponttal. rhymes elvtárs leírta miért nem volna jó ez a 3 órás dolog, túlságosan szabad préda és kiszolgáltatott lennél.

A többivel egyetértek, én még emlékszem az mta előtti korszakból arra is ahol 1 órákat afkoltak az emberek egy közös kórház interiorban, ami arra szolgált hogy "kórházban vagy, épülsz fel a sérüléseidből (persze nyilván el kellett felejtened a dolgokat amik azelőtt történtek)" ebből adódóan pedig a kórház is egyfajta közös helyként funkcionált. (Hasonlóan mint a fegyház a rabokkal.) -> Be tudtál menni látogatóba az ismerősödhöz hogy rpvel töltsd el az időt, illetve nem egy fehér képernyőt bámultál hanem össze voltál zárva emberekkel akivel tudtál ic szitut kezdeményezni.
Ez nagyon baresz dolog volna, végre nyerne más értelmet az OMSZ is azon kívűl, hogy az animosokat és a lőtt sérülteket kapkodják össze. Talán az egy óra sok lenne, tekintettel arra, hogy sok ember afkolna, viszont egy ilyen 20-25-30 perces időintervallummal fasza lenne. Akik mostanság is inkább az RP-t részesítik prioritásban azoknak is biztosan tetszene egy ilyesmi rendszer.
 
  • Tetszik
Reactions: Ivano

Ivano

Fórum Császár
Támogató
2019. 01. 10.
1 933
4 427
25
Mogyoród
V4 karakter
Ivano Luchese
LV karakter
Ivano Luchese
Nem fegyvert fogni nem tudnál, hanem lőni. Direkt így fogalmaztam, hisz ahhoz hasonlóra gondoltam mint ami most van néha bugból, hogy elő tudod venni a fegyvert, célozni vele, csak lőni nem.

Szóval ha arcoskodni kell, tudnánk arcoskodni a fegyverrel és mivel a korlátozás egy OOC dolog, így PG-nek minősülne a neki(neked) való ellenszegülés. Annyi lenne a korlát, hgy lőni nem tudsz. Ténylegesen "életet kioltani". Elővenni, célozni, stb-t tudnál vele.

De igen, ez egy igen szélsőséges megoldás, afféle vitaindítónak szántam, mert mindenképp érdemes róla, szerintem.
 

Darki

Barangoló
2022. 01. 09.
132
887
V4 karakter
@bosko.cizek
LV karakter
@zyrell.dorsey
Nem fegyvert fogni nem tudnál, hanem lőni. Direkt így fogalmaztam, hisz ahhoz hasonlóra gondoltam mint ami most van néha bugból, hogy elő tudod venni a fegyvert, célozni vele, csak lőni nem.

Szóval ha arcoskodni kell, tudnánk arcoskodni a fegyverrel és mivel a korlátozás egy OOC dolog, így PG-nek minősülne a neki(neked) való ellenszegülés. Annyi lenne a korlát, hgy lőni nem tudsz. Ténylegesen "életet kioltani". Elővenni, célozni, stb-t tudnál vele.

De igen, ez egy igen szélsőséges megoldás, afféle vitaindítónak szántam, mert mindenképp érdemes róla, szerintem.
Valóban radikális meggondolás, nem is tudom... Ez a megyünk fenyegetni valakit fegyverrel úgy, hogy nem tudunk lőni picit olyan mintha baszni mennénk fasz nélkül. Tény és való, hogy a PG jelen van, illetve a másik fél nem tudhatja azt, hogy van-e a tárban vagy sem de.. Nem tudom, nekem ez megmagyarázhatatlan indokok végett fura. De egyébként jobb mint a semmi.
 

Darki

Barangoló
2022. 01. 09.
132
887
V4 karakter
@bosko.cizek
LV karakter
@zyrell.dorsey
Vannak leszbikusok, ők bizony úgy mennek (csak úgy mondom).
Amúgy meg igen, valóban fura :"D Mármint a fegyveresdi. Nem a másik. Azt szeretem.
Ez már túl van gondolva, jó? :ROFLMAO:


A lényeg a lényeg, nem rossz meggondolás amit te írtál Iván.
 
  • Vicces
Reactions: Ivano

Rey

relentless
See Game Helpdesk
v4
2020. 03. 16.
573
1 726
V4 karakter
Rey_Kuznetsov
Sziasztok!

@Ivano hozzászólásával értek szinte teljes mértékben egyet, valóban jól jönne és sokat adna hozzá a szerveren történő RP-hez, sok szituáció születne abból, ha, mint írta: a hullák nem tűnnének el 10 perc elmúltával, illetve az is fontos lenne tényleg legalább v4-re, hogy a hullák ne blokkolják az életben lévőket, nagyon idegesítő tud lenni, illetve sokszor igazságtalan, főleg gyárban, mikor azt használja ki az egyik fél, hogy a másik nem vele törődik, hanem épp széjjel lövi az álló hullát, hogy ne blokkolja őket. ( Arról meg nem is beszélve, hogy amíg a rendvédelem duty itemként kvázi ingyen kapja a fegyvert és a lőszert, az illegálnak nem feltétlen gazdaságos 20-30 töltényt ellőni egy már meghalt játékosra a fent említett okokból kifolyóan. )

Én a hullák későbbi eltűnésével kapcsolatban annyit fűznék Ivano ötletéhez, hogy szerintem lehetne akár az a 30-40 perc ( amit Ivano írt ) akár 1 óra is, így az OMSZ-t minden esetben időben lehetne értesíteni és ki is tudnának érkezni majdhogynem minden hullához, hogy lefolytassák az azzal kapcsolatos RP-t.

A szerver, a fentiekből kifolyó esetlegesen megnövekvő leterhelését tekintve azzal lehetne ezt a hosszabb ideig ottmaradó hulla dolgot ellensúlyozni, hogy az interiorban levő hullák továbbra is eltűnnének, mikor újraéled a meghalt játékos. Valljuk be, a legtöbb interiorban történő haláleset a behatolások során következik be, vagy ha valaki az ingatlanjában a szaftos kis kamat afkolása közben éhen/szomjan hal, ezekhez pedig nem érzem azt, hogy szükséges lenne egy RP szituáció kialakítása ( OMSZ-t ezekre az esetekre kihívni, hogy pl. a gyárban szedjék össze az esetenként több tíz hullát, meg a kamatot afkoló holttestét, miközben jönnek a nagyobb értelemmel bíró hívások ) Nem tudom viszont, hogy ez mennyire kivitelezhető, nem vagyok fejlesztő, nem igazán értek ehhez, így ebbe nem mennék bele jobban, csak egy ötlet.

Egyetlen pontja van Ivano ötletének, amivel részben nem tudok egyetérteni:
e) Ha valaki meghal (fegyver által!) akkor ne tudjon lőni a következő 3 órában. Ez által talán a civil maffiák is kevesebbet lövöldöznének, valamint mi, mint rendvédelem se futnánk be egy intibe, majd 50-en meghaljunk, hogy kilőjjünk 5-öt. + biztosításokra is jobban figyelnénk.
Alapvetően jó elképzelés, viszont én sokallom a 3 órát.
Vegyük például a TEK-et, de főleg a Honvédeket. A nap bármely részében előfordulhat egy gyár vagy ahhoz hasonló behatolásos akció, ahol a TEK megy be elsőként, őket pedig a Honvédek követik másodikként, így érthetően közülük halnak meg a legtöbben.
Míg a TEK-nek ( tudomásom és emlékeim szerint ) c11 után nincs kötelező duty, a Honvédség állománya, hacsak nem rendelnek el őrjáratot, ami az esetek legnagyobb részében este van, tulajdonképpen a bevetéseken kívül a nap legnagyobb részében a támaszponton várja a vörös/kék/egyéb kódot, vagy egy kiképzés kezdetét.
A Honvédeknek, ha a bevetés után 3 teljes órán keresztül nem lenne lehetőségük lőni a fegyvereikkel, sok kiképzés precíz végrehajtása is ellehetetlenülne, így pedig kvázi nem lenne értelme fent lenniük a szerveren azoknak, akik nem tudnak lőni a fegyvereikkel, mert lelőtték őket a bevetés során.
De a TEK esetében is, vagy itt is említhetem, ha ( legtöbb esetben ) este van és őrjáratoznak, a Honvédséget is, mikor a bevetés után az annak során meghaltak is járőröznének/őrjáratoznának, ha kialakul egy üldözés és fegyvert ragadva kiszállnak a üldözöttek a járművükből, akkor a 3 óra lövési tilalom alatt álló TEK-esek, Honvédek mit tudnak csinálni? Nem lenne túl valósághű, ha használható fegyver nélkül szállnának ki, vagy csak az autóban kuporognának remélve, hogy a lőni képes társaik elintézik a dolgot helyettük is.
Az meg, hogy akik meghaltak a bevetés során, 3 órán keresztül nem csatlakozhatnak a járőr/őrjárat szolgálathoz, vagy a Honvédek esetében nem tudnak érdemben részt venni egy kiképzésben, mind tudjuk, hogy annyit eredményezne, hogy az illetők szimplán lelépnének a szerverről, vagy hosszas afkolásba kezdenének. ( Ez leginkább a Honvédekre igaz, akiknek szolgálatban kell maradniuk az akció után is. )

Továbbá leszögezném, hogy a fent leírtaknak több része nem csak az említett két rendvédelmi szervre vonatkozik. ( CR, KR-re is, hogy pár példát írjak. Ők ha a bevetésen meghalnak, kérdéses, hogy tudják e folytatni a járőrözést használható fegyver nélkül. )

De pontosan tudom, hogy a rendvédelmet ( azon belül a Honvédséggel kapcsolatos dolgokat meg aztán főleg ) érintő dolgokkal kapcsolatban nincs semmi értelme, szükségessége "kioktatni" Ivano-t, szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy semmi ilyen szándékom nem volt, nem is lesz, ez nem egy Ivano ellen megírt hozzászólás ( főleg, hogy ezt a pontot kivéve egyet is értek vele mindenben ), csupán a véleményemet szerettem volna leírni.

Miután jól kifejtve elítéltem ezt a felvetést, emlékeztetnék minden, a hozzászólásomat olvasót arra, hogy az ötlet ezen részével csak RÉSZBEN nem tudok egyetérteni.
Leírtam, hogy ezalatt azt értem, hogy sokallom a 3 órát.
Az ötlet azonban jó, csak a 3 óra helyett mondjuk addig ne tudjanak a fegyverrel megölt játékosok lőni, amíg a fejük felett van az éledés után a "halálangyal".
Ez akár tűnhet kevésnek is, személyes véleményem szerint nem az, de nem ellenezném, ha ez az idő mondjuk nem 20, hanem 30-35 perc lenne, annál viszont semmiképp se több, főleg nem 3 óra, ami akkora időtartam, hogy tényleg sok játékost teljesen kizárna nagyon sok olyan RP szituációból, ahol bizony el kell sütni a fegyvert.

Illegállal kapcsolatban annyit írnék csak, hogy ott akár lehetne magasabb ez az idő, de ott se 3 óra, hanem mondjuk 1-1,5, mert valóban nem reális az, hogy létrehoznak egy RP szituációt ( lehet ez ATM-től kezdve rablás, menekülés, akármi ), bemenekülnek valahova, behatol a rendvédelem, megölik őket, élednek aztán fél óra múlva mégegyszer ugyanez. Ezt viszont folytatni sem merem, tisztában vagyok vele, hogy így is megy a reklamáció, hogy mekkora előnye van a rendvédelemnek az illegállal szemben, ami bizonyos szempontokból igaz, más szempontokból nem teljesen, de ez meg már más téma.

Azokról pedig, akik nincsenek F3-ban, de illegális tevékenységeket folytatnak, még nem is esett szó..

Egy szó mint száz, Ivanoval értek egyet, ha a hozzászólása "e" pontját kicsit máshogy gondolom is.

Minden elismerésem azoké, akik a butus fejem eme hosszas szüleményét türelmesen végigolvasták, függetlenül attól, hogy egyetértenek-e velem! 😅😘
 
Utoljára szerkesztve: