- 2019. 01. 10.
- 297
- 235
- V4 karakter
- Albert Diaz
Üdvözli önt, az A/D Chip és Dyno.A cégről a tudnivalók: 2024.02.04-én alakítottam meg,egymagam az A/D Chip és Dyno teljesítménynövelő és optimalizáló
programozással foglalkozó cégemet.
Amióta lehetőség nyílt arra,hogy a járműveket lehet optimalizálni és a teljesítményüket állítani,azóta folyamatosan tesztelem/jegyzetelem a különböző,típusú gépsárkányok határait,illetve próbálom belőni egy élvezhető,menet teljesítményt ami minden
vezetés alatt egy kis mosolyt csal az arcomra.
A chip-et a dyno padon szoktam végezni,szeretek tisztába lenni minden fontos számmal amit a kocsi produkál a különböző
beállítások alatt, és jegyzetelni azokat.
Az ecu beállítás: Általában 2 fajta kérést szoktam kapni 0-100 legjobb idő amit ki lehet hozni,illetve végsebességre.
De szokott olyan is,hogy legjobb 0-100 és abban a szakaszban a legjobb végsebesség is amit csak tud,illetve bír a jármű.
Fontos tudnivalók: Az eredményeket amiket jegyzetelek,csak is 8 venom + ecu sárkányokra vonatkoznak,ezért hiába hozna valaki
4-5 esetleg 1 venomos kocsit azok ezeket nem fogják tudni,ez gondolom egyértelmű.
Csak is úgy állok neki az ecu beállításnak ha teljesen makulátlan a kocsi,mivel ha rongálódótt a motorja,illetve futómű kaphatunk "FARS" adatokat,igy viszont nem áll módómban neki állni a munkának.
Még egy kis tudnivaló,hogy hiába szeretne valaki 300km/h végebességet ha csak 260km/h közelében,illetve 2 mp-es 0-100-at ha csak megközelítőleg 2.4-2.3 tud az adott autó,de ez csak egy példa volt. Szóval vannak határok,csodát nem tudok művelni,csak amennyit bir az adott gépkocsi.
Rólam: 1995-ben születtem szeptember 16-án,Los santosban,egy szép nyári este.
Mióta az eszemet tudom,imádok mindent amit benzin és gázolaj hajt + az sem baj ha van 4 kereke.
Maximalistának tartom magam,szeretek tanulni és szeretem meghallgatni mindenki véleményét.
Árak / Beállítási idő: A beállításí idő az sok mindentől függ,vannak speciális kocsik,amik kicsit több idő és van ami hamar megvan. Körülbelül 20 - 50 perc egy kocsi beállítása.
Az ára a beállításnak 300.000$ + Dyno ára / ecu,ezen felül nincs költség, + Számlaképes vagyok!!
Továbbá ha már egyszer volt nálam és be állítottam a kocsiját, a következő alkalmaktól már csak 250.000$ + Dyno pad ára. Nem mennyiségre megyek,hanem minőségre ha 2 kocsi bejön egy nap de ők elégedettek ahogy az elmúlt napokban is,nekem az bőségesen elég,és jó szívvel adom át a boldog tulajdonosnak a kocsiját,hogy azt kapja a pénzéért,amit kért és elvárt.
Elérhetőségek / Ídőpont foglalás: Albert Diaz.
Telefonszám : +38-76-458-2354 csak SMS!!
Itt az honlapon is lehet írni,priváth üzenet formájában.
Saját munkás Bmw M3 E46: Csak érdekesség szempotjából,felrakom a saját Bmw M3-am teljesítményét,amit eddig ki tudtam csikarni belőle,hozzá teszem ez NEM 20 perc és NEM 300.000$ amibe eddig ez bele került. Csak is azért rakom fel ezt az egy adatot a kocsiról,hogy lássa mindenki a szakmai tudásom illetve hozzá értésem eredményét,és hogy ki kire bizza a saját kocsija beállítását!!
Dyno pad 0-100-as Adat: 1.786 : 0-ról 100 km/h-ra a gyorsulás.
Drag Pálya 1/4-mérföld: 0.0042-es reakcióval a rajtnál - az 1/4 mérfőld ideje: 9.670.
Fontos Megjegyzés: Ezek az adatok mind nitró NÉLKÜL lettek mérve!!
Csatolom a hozzá tartozó nyomtatványokról is az igazoló képeket.
Utoljára szerkesztve: