H/Z Nem csinalom tovább, zárható.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
500x500-logo.png



Üdvözli önt, az A/D Chip és Dyno.

A cégről a tudnivalók: 2024.02.04-én alakítottam meg,egymagam az A/D Chip és Dyno teljesítménynövelő és optimalizáló
programozással foglalkozó cégemet.
Amióta lehetőség nyílt arra,hogy a járműveket lehet optimalizálni és a teljesítményüket állítani,azóta folyamatosan tesztelem/jegyzetelem a különböző,típusú gépsárkányok határait,illetve próbálom belőni egy élvezhető,menet teljesítményt ami minden
vezetés alatt egy kis mosolyt csal az arcomra.
A chip-et a dyno padon szoktam végezni,szeretek tisztába lenni minden fontos számmal amit a kocsi produkál a különböző
beállítások alatt, és jegyzetelni azokat.

Az ecu beállítás: Általában 2 fajta kérést szoktam kapni 0-100 legjobb idő amit ki lehet hozni,illetve végsebességre.
De szokott olyan is,hogy legjobb 0-100 és abban a szakaszban a legjobb végsebesség is amit csak tud,illetve bír a jármű.


Fontos tudnivalók:
Az eredményeket amiket jegyzetelek,csak is 8 venom + ecu sárkányokra vonatkoznak,ezért hiába hozna valaki
4-5 esetleg 1 venomos kocsit azok ezeket nem fogják tudni,ez gondolom egyértelmű.
Csak is úgy állok neki az ecu beállításnak ha teljesen makulátlan a kocsi,mivel ha rongálódótt a motorja,illetve futómű kaphatunk "FARS" adatokat,igy viszont nem áll módómban neki állni a munkának.
Még egy kis tudnivaló,hogy hiába szeretne valaki 300km/h végebességet ha csak 260km/h közelében,illetve 2 mp-es 0-100-at ha csak megközelítőleg 2.4-2.3 tud az adott autó,de ez csak egy példa volt. Szóval vannak határok,csodát nem tudok művelni,csak amennyit bir az adott gépkocsi.


Rólam: 1995-ben születtem szeptember 16-án,Los santosban,egy szép nyári este.
Mióta az eszemet tudom,imádok mindent amit benzin és gázolaj hajt + az sem baj ha van 4 kereke.
Maximalistának tartom magam,szeretek tanulni és szeretem meghallgatni mindenki véleményét.


Árak / Beállítási idő: A beállításí idő az sok mindentől függ,vannak speciális kocsik,amik kicsit több idő és van ami hamar megvan. Körülbelül 20 - 50 perc egy kocsi beállítása.
Az ára a beállításnak 300.000$ + Dyno ára / ecu,ezen felül nincs költség, + Számlaképes vagyok!!
Továbbá ha már egyszer volt nálam és be állítottam a kocsiját, a következő alkalmaktól már csak 250.000$ + Dyno pad ára. Nem mennyiségre megyek,hanem minőségre ha 2 kocsi bejön egy nap de ők elégedettek ahogy az elmúlt napokban is,nekem az bőségesen elég,és jó szívvel adom át a boldog tulajdonosnak a kocsiját,hogy azt kapja a pénzéért,amit kért és elvárt.


Elérhetőségek / Ídőpont foglalás: Albert Diaz.
Telefonszám : +38-76-458-2354 csak SMS!!
Itt az honlapon is lehet írni,priváth üzenet formájában.


Logo-kocsis-n.jpg


Saját munkás Bmw M3 E46: Csak érdekesség szempotjából,felrakom a saját Bmw M3-am teljesítményét,amit eddig ki tudtam csikarni belőle,hozzá teszem ez NEM 20 perc és NEM 300.000$ amibe eddig ez bele került. Csak is azért rakom fel ezt az egy adatot a kocsiról,hogy lássa mindenki a szakmai tudásom illetve hozzá értésem eredményét,és hogy ki kire bizza a saját kocsija beállítását!!

Dyno pad 0-100-as Adat: 1.786 : 0-ról 100 km/h-ra a gyorsulás.

Drag Pálya 1/4-mérföld: 0.0042-es reakcióval a rajtnál - az 1/4 mérfőld ideje: 9.670.

Fontos Megjegyzés: Ezek az adatok mind nitró NÉLKÜL lettek mérve!!

Csatolom a hozzá tartozó nyomtatványokról is az igazoló képeket.

me-0-100-legjobb-302-x-529.png


bmw-M3-09-670-legjobb-id-301-x-477.png
 
Utoljára szerkesztve:

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Audi TT: A tulajdonos,max-os gyorsulást kért,amit bír és még kapott egy nagyon szép végsebességet is a végére :)

Ár: 300.000$ + Dyno pad és aki már egyszer volt,neki a következőkben már csak 250.000$ + dyno pad. Ha a minőséget keresi,megbizható szakértőt,aki nem csak 3 napig csinálja amit csinál,írjon online vagy sms és eggyeztetünk.


tt-900-x-501.png
 

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Bmw M5 E60 Diesel : Írva érkezett a gépezet,nem volt megelégedve a tulaj a kocsi menetteljesítményével.Rá néztem dyno-padon és láttam hogy még azért lapul teljesítmény a motortér alatt.Javítva a 0-100 és javítva egy szép végsebesség.Tulaj boldog,meg volt elégedve teljes mértékben.

Ár : 300.000$ + Dyno pad ára.Számlaképes vagyok.

Nem győzőm hangsúlyozni,a minőséget válasszátok és ne az olcsó kamu chippeseket. Miután már 1x voltál nálam következő alkalomtól 250.000$ + dyno.
Érd: online és városban sms-ben eggyaránt.




530-D-800-x-450.png
 

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Dodge Demon: A tulajdonos ki akarta maxolni a 0-100-as gyorsulást,sikeresen megtudtam oldani neki,és még végsebességet is kapott egy keveset.


Dodge-demon-eddigi-lj-900-x-469.png
 

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Audi S8 : Elhozta a tulaj nekem mert másik ecu-s be állította de nagyon gagyi eredmények jöttek ki.Megcsináltam neki,kipróbálta és a végeredmény nagyon is tetszett neki.



S8-900-x-487.png
 
  • Tetszik
  • Menő
Reactions: Néma és Facenit

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Mercedes Gt-63-S: Elhozta a tulaj a kocsit,mert nem volt benne biztos,hogy a chip ami rajta van megfelelő,le ellenőriztem a végsebességet és a 0-100-at is,megfelelőnek találtam így nem nyúltunk hozzá,ha nagyon akarta volna akkor 2 század Mp még kb kijön de nem találtam értelmét mert csak futkozósnak kell neki,nem pedig versenyre.


gt63s-900-x-491.png
 
  • Tetszik
  • Hűha
Reactions: Néma és Facenit

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Ford Raptor - Gyárin érkezett, 8 venom ecu 0-100 beállítás megtörtént.



Ford-raptor-900-x-599.png
 
  • Tetszik
Reactions: Néma

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Skoda Vrs: Gyári 7 venom ecu,és diesel.Be löttük a 0-100 at mert kicsit lomha volt a gyárból ki guruló adattal.


skoda-vrs-900-x-528.png
 
  • Imádom
  • Tetszik
Reactions: dani930 és Néma

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Hemi Cuda: 8 venom ecu,de nem volt állítva.lett egy nagyon szép 0-100 és meglepően sok végsebesség.



hemi-cuda-900-x-519.png
 
  • Tetszik
  • Fire
Reactions: Néma és Facenit

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Corvett C8 - Mercedes Gt63-s - Alfa Romeo Giulia: A tulajdonos 3 gyári ecu-s kocsit hozott beállíttatni,nagyon megvolt elégedve a végeredménnyel.








Alfa-romeo-900-x-528.png














Corvett-c8-900-x-525.png













Mercedes-gazdag-gt63-900-x-550.png
 
  • Fire
Reactions: Néma

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Bmw M3 E46: Írva érketett a verda,de azért még 200-ad mp-et ki tudtunk belőle csikarni + hozzá teszem nem volt fullos teljesen :)



M3-6-venom-900-x-520.png
 

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Ford Raptor : Többen is próbálták be állítane ezt a raptort,de a tulaj azt mondta minden alkalommal,egyre rosszabb lett a beállítás.Elhozta,vissza raktam gyári beállításra és indultunk onnan a lóerőben felfelé,még a végén kaptunk a 6 venom-hoz képest egy gyönyörű 0-100-at és egy brutál végsebességet.Teljes elégedetséggel vitte haza a tulaj a gépsárkányt.



Rapttor-2-0-900-x-551.png
 
  • Tetszik
Reactions: dani930 és Néma

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Ford Raptor: Elhozta a tulaj,aki visszatérő vendégem.A kocsi 8 venom,egyedi ecu és bf-el érkezett,a 2 tonna súlyhoz képest olyan 0-100-at produkált,hogy eggyütt néztünk egy jó nagyot a dyno padon a tulajjal és a végsebességről inkább nem is tudom mit tudnék mondani :D Szóval itt is teljesen megvoltak elégedve a végeredménnyel.



Raptor-900-x-513.png
 
  • Imádom
Reactions: Néma és aKormos

Diabloo

Aktív fórumozó
2019. 01. 10.
297
235
V4 karakter
Albert Diaz
Audi S8 : Az autó írva érkezett,de nem volt meg elégedve a teljesítményével a tulajdonos,utánfutózásra használva kicsit több teljesítményt szeretett volna elérni,hogy kicsit tempósabban tudjon haladni a megrakott utánfutóval.Sikeresen teljesítettem a kívánt eredményt.

audi-S8-900-x-467.png
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.