Shawn Claybrooks
Pötyögtető
- 2020. 04. 02.
- 517
- 1 663
- V4 karakter
- Shawn Claybrooks
Szerintem teljesen rendben van a motor kezelése. Körülbelül március óta egyfolytában motoroztam decemberig, rengeteg km/h van bennem. Az első 1 hónap kínszenvedés volt, viszont utána, amikor ráéreztem, megtanultam és megtapasztaltam minden egyes csínját bínját nem volt vele gond. A motorozás egy nagy falat, amit nagyon könnyen lehet szidni, mert felülsz a motorra életedben először vagy párszor, aztán szidod, mert kitörik a kereked mert nincs tapasztalat benne. Megvannak a pályán azok a pontok, amikor fékezni kell, amikor más ívben kell venni a kanyart és sorolhatnám. Amilyen erő van benne, állítom a szerveren jelenleg a LEGJOBBAN gyorsuló jármű, a motor, olyan könnyű szétvágni magad rajta. Voltak olyan hetek, amikor több ezer perc motorozás után sem tört ki semmim úgy, hogy üldözésen akción voltam vele. Aláírom, hogy vannak olyan pontok, amik kicsit húzosak és maphibából adódóan a motor úgy érzékeli, mintha túl magas lenne a padka vagy nagy lenne az ütközés, de szerintem még mindig nem a motor a hunyó.
Nagyon sérülékeny a motor, mint való életben is, viszont megfelelő kezeléssel és megfelelő mapismerettel te vagy a leggyorsabb és leghatékonyabb, amikor kanyargós útra térsz.
A hóról pedig sok téma volt már, hiszen én is nagyon benne voltam a motoros életben, viszont el kell fogadni, fogadnunk azt, hogy télen sincsenek nagyon motorosok a hóban, nem lesz téli kerék rá a szerveren. Februárban remélem már találkozunk kétkeréken járó társak.
Nagyon sérülékeny a motor, mint való életben is, viszont megfelelő kezeléssel és megfelelő mapismerettel te vagy a leggyorsabb és leghatékonyabb, amikor kanyargós útra térsz.
A hóról pedig sok téma volt már, hiszen én is nagyon benne voltam a motoros életben, viszont el kell fogadni, fogadnunk azt, hogy télen sincsenek nagyon motorosok a hóban, nem lesz téli kerék rá a szerveren. Februárban remélem már találkozunk kétkeréken járó társak.