Szia.
Ha gondolja bármelyik V3 FA nyugodtan kiegészít a dolog kapcsán, ha szükséges. Minden panaszkönyvet, az adminok ezzel a hozzászólásukkal 'befoglalják' értsd. kijelölik maguknak, hogy ezt a panaszkönyvet most XY fogja elbírálni, ez látszik a címben is [ADMIN NEVE] ebben a formában.
A hozzászólás miért is kell?
Rém egyszerű az indoka, visszakövethető(mindenki számára!), pontosan óra percre, hogy az adott admin aki bírálja, pontosan mikortól várja a panaszra tett személy válaszát az adott esetre. Nyilván vannak, ahogy írtad is, teljesen egyoldalúan elbírálható panaszkönyvek is, de az
ártatlanság vélelme mindenkit, mindig megillet, minden helyzetben. Egyenjogúan meg kell adni minden felhasználónak a lehetőséget (24órája van rá), hogy kifejthesse álláspontját a dolgokkal kapcsolatban. 24óra elteltével az ártatlanság vélelme automatán elvesztésre kerül a panaszra tett személytől, ezáltal a panaszt teljes mértékben csak a nyitott téma alapján lehet elbírálni. Érvek-ellenérvek felsorakoztatása nélkül.
Az, hogy hogyan reagálsz XY hozzászólására, úgy gondolom 2022ben, mindenki annyira érett gondolkodású, hogy nem spammeli el a másik értesítéseit értelmetlen/oda nem illő reakciókkal. Ezen hozzászóláson, egyébiránt én sem értem ilyen okból kifolyólag, miért vicces az, ha valakinek meg van adva a lehetőség, hogy megvédhesse magát egy adott helyzetben, és kiálljon akár az igaza mellett.