Anno az én topicom alatt is ami a csökkentésre vonatkozott (ami miatt 5 óra van 10 óra helyett) is példálóztak ezzel a "kell visszatartó erő, meg vállald a következményeit ha az illegál oldalt választottad" butasággal.
Ott nemes egyszerűséggel kifejtették mindannyian ugyan azt:
Olyan helyzetben vagyunk, hogy azért "bűnhődsz" mivel te nem a Rendvédelmi oldalt választottad.
Ha illegális szereppel tudsz azonosulni, mivel nem szereted a szabályosságot, a kötöttséget, a monotinotást akkor a civil, illetve az illegális lét a neked való.
Nem, egyáltalán nincs olyan elvárás állítva eléd Rendvédelmi oldalon ami teljesíthetetlen, szimplán nem minden ember bírja azt hosszútávon hogy kötött végülis a játékmenete, már alapból tudja hogy neki mit KELL majd megtenni, azon felül pedig szabad keze van.
Anno levi a topic alatt fogalmazta ezt meg talán a legtisztábban.
Olyan a helyzet, mintha jogerősen elítélnél valakit egy színészt mondjuk egy filmben alakított szerepéért. Azt pedig nem kevés időre teszed meg.
Több próbálkozás volt erre az egészre, az első 2 max 3 hónapban még megy annyira hogy élvezhető legyen mint újdonság, utána pedig maguk a börtönőrök akiket te említettél is csak afkolnak, ahogy a rabok is.
Az, hogy a másik tegyen nekem szivességet, hogy RP-t generál NEKEM pedig nem kell hogy a játékszerves része legyen. Aki akar a mostani kis 2x2es cellában is megoldja az RP-t, ugyan úgy ahogy majd egy egyedi interior nagyságú feyházban is meg fogja tenni.
Ezt pedig nem túl nagy melepetésre máris mindenki leszavazná az említett "bűnhődő" oldalról, mivel épp azért kampányol nem egy és nem két ember itt fórumon, hogy csökkentsék le. Nem azért, hogy még jobban a monitor elé akarja magát szegezni ezzel az 5/10 perces AFK limittel azért, mert kapott alapból enyhítést..
Ezen példán felépített rendszerrel szerintem mindkettő játékostípus kitudja elégíteni saját elvárásait.
Nem, egyáltalán nem külön kell választani a 2 játékostípust. Egységesen normális, illetve korrekt rendszer kell az egészre. Ami mind a két szempontból baráti illetve a szerveren tekintve játékosbarát. Ami szimplán az, mint anno az én topicomban is szó volt, hogy nem akarok azért 5 vagy fene tudja mennyi időre a gép előtt ülni, mivel nem az adott oldallal tudok azonosulni.
Mindent az IRLre húzunk rá, ami annyiban valósul meg hogy szenvedsz az IC jailben, mint ahogy IRL a valós börtönben is szenvednél. Csak az a való élet ahol megöltél egy Rendvédelmi tagot, ez meg egy játék. Való életben aki megölt valakit ültessék le életfogytiglanra és szenvedje végig az egész hátralévő életét a börtönben, mivel megérdemli.
Ellenben egy játékban nem kéne ezt a dolgot eröltetni az emberekre.
Nem egy edukációs, tanító, nevelő folyamat a szerver ami arra akar megtanítani hogy ha rosszat teszel rábaszol, hanem egy játék amire kikapcsolódni jössz fel. Teljesen lényegtelennek kellene lennie melyik oldalon.
Ingame balansz sose lesz, a Rendvédelmi tagok teljesen érthető módon mindig is többen lesznek mint a bűnözők. Azonban OOC mondjuk ki, emberségesebb felépítése lehetne ezerszer hogy ne érezze ezt a 90-10%-t az adott játékos. Értve ezalatt azt, hogy még az egyik mondhatni 15 percet tud bukni az életéből maximum ha meghal, esetleg az abból generált adminügyet, plusz a kocsijához amiből esetlegesen kilőtték a visszajutást, szereltetési időt addig te egy menekülés, rablásért 3-4 óráról indulsz, csak azért mert az illegál oldallal azonosulsz, nem pedig a legális életpálya vonz egy játékon belül.
Ez pedig nem az aktuális leader csapatokon fog múlni. Illetve nem is rajtuk kellene hogy múljon, mivel kimondható hogy na ők sosem fognak IC jailt ülni a legál vezető pozciójukban, tehát tré kimondani de nem fogják tapasztalatból átlátni azt a szenvedést amit ez hosszútávon okoz az ezer meg egy "animra játszol" játékostól, amivel a hatalmát fitogtathatja, hogy kb már ooc félj ha meglátod a nevét egy akción olyan indokból hogy "elkapás a cél" ami az évek alatt átalakult azzá, hogy a "hatalmam villogtatása a cél" megfogalmazássá.
Sajnos vagy nem sajnos ezt tényleg a felső vezetésnek kell meglátnia, hiába látják a leaderek jogosnak az úgymond "sírást" amit művelünk itt a fene tudja már hanyadik topicban.