Baroni del Vesuvio

zavo_dani

Újonc
2022. 11. 23.
40
190
V4 karakter
Anthony Campos
LV karakter
Kudret Akkilic
V2 karakter
Tomaselli Flaviano
1.png
Az Olasz nemzetiségű bűnszervezet létrejötte a jelenlegi Olasz-Amerikai helyzetet próbálja befolyásolni az Egyesült Államokban (USA-ban). A szervezet résztvevői többnyire átlagos munkákból élnek, akár egyéni vállalkozásukat fejlesztik, építik. Fodrász, nehéz ipar, vagyonőr, ruha bolt, cipő bolt, mosoda, ékszer bolt. A politikai háttér a szervezet egyik legjelentősebb része, finanszírozást beleszámítva a szervezet Olaszországból kap pénzbeli támogatást, hiszen a kábítószer és fegyver kereskedelem, vagy azok elkészítését az Egyesült Államokban való érkezés óta folyamatosan fejlesztik, és dolgoznak rajta, hogy minél könnyebben tudják tovább adni a vásárlóknak. Pénzt szerezni az illegális, és legális "termékekből" egyaránt tudnak. Többnyire kábítószer kereskedelemmel foglalkoznak, de kalibereket is árulnak különböző rétegeknek. A szervezet kisebb tagjai foglalkoznak lopással is, amit persze más üzletekből szereznek be, és próbálják időn belül a saját üzleteikben árusítani. A cipő bolt sneaker termékekkel virágzott ki az évben, így többnyire abból szerzik a fix jövedelmet, amiből építkeznek tovább. A fiatalabb tagok többnyire kisebb munkákat végeznek, vagy besegítenek a már futó projektekbe. A szervezetben tartózkodók nem a kapkodásról híresek, többnyire finoman és óvatosan intézik a dolgaikat.

Feltételek, csatlakozás (TGF):
Hozz létre, és alkoss meg egy Olasz nemzetiségű karaktert, aki tulajdonságokkal van felruházva - lásd lentebbi részletek hogyan készíts reális karaktert egy RP szerveren! Olasz karakter rendes névvel, és 22-35 közötti éves legyen. Keresd fel a srácokat, lehetőleg ne spanjaiddal gyere, hanem mindig egyedül! A későbbiekben már úgyis együtt nyomulsz másokkal, de a TGF-nél fontos, hogy figyelni tudjunk rád. A karakter leírásod fogod bemutatni nekünk IC, tehát az alapján cselekedj, ne találj ki közben dolgokat, inkább fejleszd magad!
Aláírod, hogy semmilyen úton nem nyomhatod fel a szervezetet, hiszen szürreális cselekvés lenne.

[(Az egész TGF menete az adott játékostól függ. Senki nem elutasító a másikkal, szimplán csak RP-t kell kezdeményezni, és a megfelelő RP-t megteremtve élvezni kell a játékot! A többi már adja magát.)]

Ahogy ki kell néznie a "karakter leírásnak":
Fontos, hogy nem egy történetre vagyunk kíváncsiak, hanem, hogy milyen karaktert hozol a frakcióba, amit majd fejlesztgetsz, és építed a karrierjét. Hogy hívnak, 22-35 év közötti karaktert érdemes RP-ézni (hány kiló, magasság), röviden a múltat jellemezheted, de nem kell ódákat zengeni arról, hogy mi történt veled anno 20 évvel ezelőtt. Lényeges még, hogy mivel foglalkozol/tevékenykedsz, hol laksz (albérlet, motel, stb.), mit dolgozol ha dolgozol, fogyasztó vagy, vagy szimplán eladó, vagy milyen készségeid vannak stb. A készségekre kitérve, legyenek akár erős, és gyenge tulajdonságai a karakterednek. Ne tudjon már mindent is, kezd kicsiben, és alakítsd amíg nálunk vagy különböző pozíciókban! Arra sem kíváncsi senki, hogy ki miért halt meg, vagy hogy melyik családtagod a nagyobb gangster. Az ismeretség a legfontosabb, és ez is fog a legtöbbet számítani számodra. Vigyázz, hogy alakítod a karaktered, hiszen befolyásolhatja bármi a jelentkezésed periódusát. Bár karaktered te kezedben van, és te logikád szerint építed, de kénytelen vagy magadnak kedvezni abban az esetben, ha tényleges tagja akarsz lenni a frakciónak. Az ismertséget össze gyűjtheted különböző helyekről, hiszen a tagok mind mást dolgoznak, vagy csak szimplán máshol tevékenykednek napjaikban. (módosítva)

Lehetőségek:
Szimpla RP, beilleszkedés - Szimplán RP-t folytatsz a mindennapjaidban, és szituációkat generálsz, amivel magadat segíted. Kidobó | Cipő bolt, ruha bolt, mosoda, vagyonőri vállalkozás, fodrász üzlet - Ezek teljesen legálisan működő üzletek Amerikában. | Drogfutár - Ezt kicsiben kell elkezdeni, ne legyél egy drogbáró, mert kibaszott nehéz, és rizikós! Fegyvernepper - Ezt a nehézségek leges leg tetejére helyezném, hiszen a politikához van sok köze, és ügyvédi, ügyészi dolgokat kell belevinni. A legnehezebb elsajátítani olyanra, hogy tényleg a legjobban kezeld, ezért egyszerűbb kicsiben kezdeni. Ezeket érdemes a karakter leírásban, történetben feltüntetni, ha a jövőben szeretnétek kezelni! (módosítva)

Férfi kontra Női karakter szerepének elképzelése:
Vannak szituációk, amelyek fizikai, vagy mentális helyzetekbe sodorhatják a karaktered A fizikai szempontokat felmérve, egy átlagos szervezetet többnyire olyan személyek alkotnak, akik nem 80 kiló alatt vannak, ez értelemszerű. A kisebb tagoktól kezdve a nagyobbakig, általában az embernek szüksége van arra, hogy szituációk esetében tudjon reagálni, és itt most ne azokat az embereket vegyük figyelembe, akik sík hülyék, és igen, tisztában vagyok vele én is, hogy sok ilyen van, de a játékban senki sem szeret veszíteni, ahol megéli ezt. A női egyének többnyire háttérbe szorulnak egy hasonló szervezetben, és nem igazán rendelkeznek ranggal (bandában igen, de ez nem banda). Vannak szituációk, amikben a nők semmiféleképpen nem tudnak helytállni, és más logikával is rendelkeznek, mint a férfiak (tudjuk a filmekben minden nő agyonver mindenkit, kijátssza a rendszereket, meg szét gyalázza a világot, de ez csak film...). Általában prostitúció, vagy házastársi viszonyban lehet elképzelni női tagokat, ha szeretne valaki a jövőben ilyennel foglalkozni.

Tervek | Tagfelvétel | RP (Szerepjáték):
A politikai hátterű, kábítószer és fegyver kereskedelem világával foglalkozó bűnszervezet bemutatását szeretném megvalósítani. Egy kicsit egyszerűbb felépítést szeretnék nektek bemutatni. A szervezet leírása szerint, többnyire a már említett kábítószer és fegyver kereskedelemmel foglalkozunk majd RP keretein belül, ami teljesen összeáll az éjszakai élet sötét alvilági cselekvéseivel, és azzal, hogy az utcán mozgó emberek nagyobb ismeretséggel rendelkeznek az ehhez hasonló környezetekben. Zavaró tényező tud lenni, ha nem vagyok megkérdezve olyan dolgok terén, amik befolyásolják a frakció bemutatkozását a játékosok felé mind fórumon, mind InGame, tehát a kialakítása a szervezetnek nem lesz elkapkodva annak érdekében, hogy kitapasztaljam a többieket, a játékosokat. Én nagyon is szeretném rábízni a játékosokra a történéseket, az "RP szálakat", mert kíváncsi vagyok ki mit tud alkotni. Engem többnyire a színes játék érdekel, és az, hogy ki hogyan tud megnyilvánulni az RP-ben! Értékelem, ha valaki nem adja fel, és akár segítséget kér olyantól aki tud neki segítséget nyújtani. Úgy gondolom, hogy a tapasztalatom más szerverről jött, de leaderként eddig itt is sikerült kamatoztatni tudásomat. A beavatás menetét nem vezetném különböző szürreális cselekvésekre. Általában IRL alapján nézve egy adott klikkbe úgy tud az ember beépülni és ott maradni, ha segíti az adott emberek munkáját, különböző feladatokat lát el, majd egyszer csak olyan viselkedéssel fogadják, mintha már gyerekkoruk óta egy nagyon jó baráti/üzleti köteléket alakítottak volna ki. A megbízhatóság alapvetően a legfontosabb. Én tartom magam ahhoz, hogy mint ember, úgy tudjak az adott jelentkezőkkel érvényesülni, hogy senkinek ne okozzak károkat, és hosszas játék során pedig egymás közegét vagy társaságát tegyük élvezhetővé a játékban, ne pedig ennek ellenkezőjét. Mindenkinek megvan az esélye induláskor, ezért tisztában vagyok azzal is, hogy mindenkivel egyenrangúan kell foglalkoznom, illetve utat mutatni a saját mércémnek. A karakter leírást elbírálom, ha valami nem tetszik, azt úgyis továbbítom az adott író felé, hogy javítsa. A "lehetőségek" részben pedig a már említett dolgokkal kell a frakció irányába közeledni.


Sajnos élményképekkel nem rendelkezem a szervezetről, mivel ezt a jövőre alapoznám rá termett emberekkel. Más szerveren amit nem mondunk a nevén, már volt pár frakció a kezemben, így tisztában vagyok a legális, és illegális szervezetek környezetében egyaránt. Az utolsó NS-ünk megtalálható LV fórumon, ezen a linken pedig könnyedén el is éritek: https://forum.see-game.com/threads/ottomans-of-izmit-mob.434758/