Tűzesetek szabályozása

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Buba

Az év Globális Moderátora 2020-ban.
Támogató
2019. 01. 13.
1 691
2 380
23
Kecskemét / Sopron
V4 karakter
Aleandro Guerrini
LV karakter
Taylor R Roosevelt
V2 karakter
Aleandro Guerrini
v2-fejleszt_-logo.png


Szerverrel kapcsolatos ötletek



Játékos neved:
< Aleandro Guerrini >

Ötleted:
< Bizonyára mindenki tudja aki aktívan játszik a szerveren, hogy rengetegszer van tűz rengeteg helyen de nem foglalkoznak vele időben, szerintem sokkal rp-sebb lenne, ha az OKF akkor kapna több pénzt a tűzesetekért ha minél előbb eloltják, mert ez, hogy várnak vele hogy terjedjen, hogy több pénz jusson a frakciónak ez szerintem nem túl reális, irl sem várják meg hogy egy teljes lakópark leégjen aztán kezdenek oltani, hogy nagyobb hír legyen és társai. Minél előbb fékezik meg a tüzet annál több pénzt kapjanak, és ha x időn belül nem sikerül eloltaniuk akkor szűnjön meg a tűz, és x összeg legyen levonva a frakció számláról amiért nem tudták megfékezni a tüzet. >


Megjegyzés:
<A rengeteg félre értés miatt: Nem az OKF frakcióval van a probléma, nem azzal, hogy azt hogy vezetik, illetve hogy mennyi pénzt kapnak érte. Azzal van probléma, hogy a rendszer nem reális. >
 
Utoljára szerkesztve:

Esli

spanom ugyanez
2019. 01. 10.
493
677
20
Lacháza
V4 karakter
luna.kuznetsov
Teljes mértékben támogatom az ötleted.
a x időn belül nem sikerül eloltaniuk akkor szűnjön meg a tűz, és x összeg legyen levonva a frakció számláról amiért nem tudták megfékezni a tüzet.
Ez biztos motiválná a tagokat a gyors reagálásra, kicsit szokatlan megoldásnak tartom, viszont biztosan működne.
 
  • Tetszik
Reactions: AVamo és Ger1

R3HABS

Game Admin 2
2019. 02. 02.
459
408
22
Debrecen
V4 karakter
Dave Newmann
LV karakter
Dave Newmann
V2 karakter
Lisa Beasley
Szia!
Első sorban mint OKF leader úgy reagálok erre az "ötletre". Az ötleteddel annyi lenne a gond, hogy személy szerint nekem vagy vezető pozícióban lévő társaimnak sem jött panasz erről! A jelenlegi rendszer úgy van kitalálva, hogy 30 percenként generálódik és 2 percenként terjed a tűz. Mi ezekre olyan rendszer szerint vonalunk, hogy a tűz "generálódásától számított 10 percen belül" a laktanyára kell mindenkinek érnie. (Ez azért is van, mivel 1 részt (terjedjen), másrészt mindenki akár Bayside-ból is LS-be érjen teljes felszerelésben). Onnantól kezdődik a vonulás (2-10 perc között, távolságtól függően) és kezdjük meg a terület biztosítást és tűz oltást. Amennyiben olyan helyre spawnol a tűz (lásd. benzinkút, forgalmasabb helyek), sürgősségi rádió esetén azonnal 1-2 egységgel, megkezdjük a beavatkozást. Az öletbe leírtakat pedig nem értem, mire gondolsz. Mi is tapasztaltunk olyat, hogy eloltottuk és úgy maradt a tűz, de ezt már jeleztük Milánnak és elvileg FK fejlesztésre javítva lesz! Szóval szerintem az, hogy a játékosok "nem figyelmesen vezetnek" és akkor generált tüzekbe bele mennek és társai, nem a rendszer működésének a hibája, hanem egyszerűen játékosok figyelmetlensége. Mi OKF leaderek jelenleg is gondolkozunk egy olyan rendszer kiépítésen, amelyet FK fejlesztésre kérni is akarunk, amely mindenkinek jobb lehetne, de szerintem ez nem a játékosok dolga, nem a játékosoknak kellene frakció ötletekkel foglalkoznia! Szóval röviden leaderként a véleményem erről ez.
 
  • Tetszik
  • Imádom
Reactions: Hayas és pityu63

SPEDY

Aktív fórumozó
2019. 04. 10.
261
160
V4 karakter
david s sanchez
V2 karakter
david r beasley
Hali,

Jézusom, nagyon nem szerettem volna ehhez hozzászólni, de úgy érzem hogy mint OKF Főleader kötelességem megtenni, pedig én ezt kb 15 perce próbálom feldolgozni magamban, de sajnos nem megy.
Ha nem tudsz valamit, akkor kérdezz ahelyett hogy felraksz egy ötletet(ami szerintem teljesen, túlesik a te hatáskörödön), hidd el ha felkeresel minket TeamSpeaken bármikor a szolgálatodra állunk és segítünk. Leírtad, hogy rengetegszer van tűz rengeteg helyen és nem foglalkozunk vele. Én, a múlthéten körülbelül 3700 percet töltöttem fent a szerveren, ahol végig követtem a frakció eseményeit is. Mindig, és minden esetben eloltjuk a tüzet, nem volt az utóbbi több mint 1 hónapban olyan alkalom, amikor kettőnél több tűz lenne, saját hibánkon kívül a pályán.
Hogy mire gondolok?
Jelenleg van egy olyan gondunk, hogy a tűzoltóink eloltják a tüzet, számukra eltűnik az effekt, és a térképről is eltűnik, míg egy teljesen más pozícióban lévő személy számára ott marad.( Nem minden esetben!! ) Ez jelezve lett a fejlesztő és a szuperadmin felé is, és már dolgozott is Milán rajta, viszont ez nem javult meg. Azokon a dolgokon, amik szerintünk/visszajelzések szerint nem jó, azokon pedig változtatni fogunk amint adódik rá alkalmunk ( Frakció fejlesztés. Másrészről pedig már erről is lett Milánnal beszélve, és ő mondta hogy Frakció fejlesztésnél kitérünk ezekre. ). Remélem ennek tudatában, érteni fogod azt, hogy elsőnek inkább keress fel egy olyan embert, akinek van bármi köze is a rendszerhez/frakcióhoz, mert így mindannyian megspóroltunk volna egy kevés időt.
 

Buba

Az év Globális Moderátora 2020-ban.
Támogató
2019. 01. 13.
1 691
2 380
23
Kecskemét / Sopron
V4 karakter
Aleandro Guerrini
LV karakter
Taylor R Roosevelt
V2 karakter
Aleandro Guerrini
Nem egy hónapja van így ez a rendszer eddig egyetlen egy OKF fejlesztési kérelemben nem volt az alap rendszerrel kapcsolatos változtatási szándék, illetve nem azért lett megírva általam mert a tűzben totálkáros lesz/lett a járművem. És pontosan leírtad, hogy azért hogy terjedjen, pont ezért lenne szükség valami rendszer frissítésre, mert irl sem várják meg hogy terjedjen majd fél óra után neki állunk, kicsiért nem kezdjük el és társai...

A legutóbbi hozzászólásra reagálva szerintem pedig senkinek sincs külön, hogy hatásköre, a szerveren játszó játékosoknak fennáll az a lehetőség, hogy bármely rendszerrel kapcsolatban írjanak ötletet, még hogy ha az kihat egy adott legális/ illegális frakcióra. Azt pedig jelezni, hogy egy esetleges tűznél mindig meg van várva hogy minél nagyobb területen égjen felesleges, mert nem 1-2hónapja van így ez, hanem elég régóta, nem csak 1-2 leader vezetősége alatt működik így, és elég régóta nem volt ez esetben változás.

A bugokkal kapcsolatban pedig ott van fórum egy lehetőség, hogy ha kell ismét jelezzétek fejlesztő felé, hogy az xy dolog fk fejlesztésnél elmaradt, azóta se lett javítva, jó volna ha javítanák és társai. De nem látni ilyen témát ezzel kapcsolatban abban a részlegben.

Én egy rendszer fejlesztéséről/frissítéséről írtam ötletet, nem pedig arról hogy az OKF leader hogy változtasson a tagjain, mi alapján rendelje be őket szolgálatba és társai. És szerintem nincs külön hatáskör arra hogy ki milyen rendszerrel kapcsolatban írhat ötletet. És tudtommal nem egy ember panaszkodik sokszor a tűzesetek miatt, hogy már megint itt ég valami , amott is ég valami és társai. Ha a rendszer optimalizálva, frissítve lenne akkor lehet nektek is könnyebb lenne a tűzeseteket kezelni, illetve a játékosokat sem zavarná annyira, de ahelyett, hogy normálisan egy olyan rendszer ki lenne gondolva a játékosok és az adott frakció tagjai által amely "mindkét" fél számára megfelelő lenne , inkább az adott frakció leaderektől érkezik az a visszhang, hogy mi ilyenekbe ne szóljunk bele. Még szerencse hogy nem azt írtad le, hogy akkor ne játszon az az illető a szerveren akinek nem felelnek meg így a tűzesetek.

Én az ötletem továbbra is fenntartom, szerintem magára a rendszerre rá férne a frissítés valamilyen formában. ( Továbbra sem a leaderi vezetésről van szó!)

@Eslike Igen kicsit szokatlan megoldás lenne , de lehet tényleg akkor nem lenne annyi ideig egy tűzeset vagy akkora mértékű, de hangsúly azon van hogy egy reálisabb rendszer legyen kialakítva.
 
  • Tetszik
Reactions: Ger1 és Hosi

Hosi

Klaviatúra gyilkos
2019. 01. 10.
703
722
Budapest
V4 karakter
Hosi Yeager
V2 karakter
Hosi Yeager
Szerintem teljesen jó az ötlet. Alapból nem értem hogy a rendszer "ösztönzi" a túzoltókat hogy ne oltsanak tüzet, hanem várjanak a több pénzért, ezen minden képp változtatni kell.
 
  • Tetszik
Reactions: Ger1 és Buba

R3HABS

Game Admin 2
2019. 02. 02.
459
408
22
Debrecen
V4 karakter
Dave Newmann
LV karakter
Dave Newmann
V2 karakter
Lisa Beasley
Jelenleg a frakció egyetlen bevételét képezi a tűzeset! A frakcióban történő dolgokról leírtuk amit gondoltunk, amennyiben civil "újítást" akarnak látni a szerveren az adott személyek eldöntik, vagy azt hogy FK fejlesztésben foglaltakat. Ötleted fent tarthatod, de majd meglátjuk, hogy azt a frakciót amely a mi kezeink alatt van jelenleg mi formáljuk vagy a játékosok fogják! Nem akarok vitát szítani ebből, csak picit furcsán érintett minket, hogy a civilek akarnak belefolyni egy frakciónak a működésébe. Részemről ennyi a véleményem, többit Milán eldönti.
 
  • Tetszik
Reactions: pityu63 és SPEDY

Buba

Az év Globális Moderátora 2020-ban.
Támogató
2019. 01. 13.
1 691
2 380
23
Kecskemét / Sopron
V4 karakter
Aleandro Guerrini
LV karakter
Taylor R Roosevelt
V2 karakter
Aleandro Guerrini
Itt senki nem venné el a bevételeteket, csak a rendszer realitását kellene nézni, azon kellene változtatni mert nem reális. Nem azt írtam hogy ne kapjatok érte pénzt, sőt az egy teljesen jó kigondolás hogy így az adott frakciónak van bevétele, és ez máskor volt hangoztatva hogy hasonlóan más frakcióknak is lehetne olyan rendszer amelyből pénz is származik az rp mellett, akár pl. OMSZ-nek.
Ismételten nem a frakció vezetésetekről van szó, hanem a szerveren levő rendszer frissítéséről, realizálásáról amelyhez jelenleg nagyobb közötök van mint más frakciónak. De attól hogy egy ilyen rendszer realizáltabb lenne, ugyan annyi pénzt kapnátok csak reális keretek között, ugyan úgy vezethetnétek a frakciót, szóval nem értem ezt a hozzáállást. Körülbelül úgy írtatok ehhez a témához, mint ha rátok leaderekre érkezett volna egy panaszkönyv, hogy nem jól vezetitek a frakciót és társai.
Én továbbra is csak egy rendszernek a realizálásával kapcsolatban írtam egy ötletet amelyhez bárki leírhatja a véleményét, amelyhez ti is leírtátok a véleményeteket.
 

JasonV2

Pötyögtető
SzerverAdmin
v2
2019. 01. 27.
448
328
V2 karakter
Ava Beasley
Hali!
Mint a Katasztrófavédelem VOLT fő leadere, le írnám én is a véleményem.
A Srácok admin mellet faszául vezetik a frakciót, és nem sok panaszt hallottam én rájuk. Decemberbe lekerült rollam a Fő leader rang, de elötte már pár nappal megkaptam az első jelzést ,hogy ilyen történt. Ez után ez egyre sűrűbbé változott, míg végül ott kötött ki ,hogy ahogy hallottam Milánhoz jutott az eset, aki közölte Spedyékkel ,hogy mit tudott jelenleg csinálni, és hol jelezzék mégegyszer. Jelenleg is fent áll a probléma, hogy buggol a játékosoknál, viszont NEM mindenkinél és NEM mindig!!

Vonulás az én időmbe is így volt, szerintem ez egy normális, és jó módszer volt. Több rp szituálciók jelentek meg azzal ,hogy nem 1-2 percig van tűz hanem 10-15 percig. De ha az IRL-t nézzük akkor se 1-2 perc alatt érnek ki a tűzoltók. Felhozom én példámat: Hozzám a legközelebb eső Tűzoltóság körübelül 30 KM re van. Ha itt lenne tűz ők se érnének ki 1-2 perc alatt.

Pénzes dologra kitérve:
Jelenleg az OKF mint frakció abból szerzi a bevételt ,hogy eloltja az adott lángcsóvát, és a frakció számlára fel tesz egy bizonyos összeget. Mivel 4 tűz csóva spawnol le, 1-2 perc alatt kiérnének az emberek így max 1x terjedne, akkor kérdem én hol érné meg a frakciót vezeti?!
Hozzunk fel egy egyszerű példát. 4 csóva, terjed 2 perc mulva még 4 el. Összesen 8 db csóva.
Számoljuk csóvánként 20.000 FT al, [Én időmbe még ennyi volt]

8x20.000 az 160.000 Ft.

160 ezer FT / tűz eset ami a számlára jön /tűz. Tüzek 30 percenként spawnolnak, 1 óra alatt akkor 320 ezer ft ot keresne a frakció. Kezdő fizetés 270.000 Ft. Ez hol érné meg a frakciónak? Hogy tudnák a számlát legalább egy adott ponton megűrini? A válasz rá az ,hogy SEHOGY.

Belemennek az emberek a tűzbe

Több helyen jelzi a szerver ,hogy azon a helyen TŰZ van, de az emberek mégis bele mennek. Sőt, még amikor kocsikkal vagy rbs el lezárják az adott részt megjelenik Jóska kapitány aki azért is be megy mert ő a Jóska és ő neki lehet. Utána meg sír ,hogy tk lett a tűz miatt az autója. [Nem 1x megtörtént ez az én vezetésem alatt]

Sokáig várnak a tűzoltók

Ez az én vezetésem alatt is mindig hibának mondták, ezzel nem lehet mit tenni. Az OKF nem olyan frakció mint a PD, vagy bármelyik más rendvédelmi frakció. Itt nem az van ,hogy a srácok/lányok kocsiba ülnek járőröznek, igazoltatnak, néha lövöldöznek és minden fasza.
Itt az van ,hogy 30 perc van két tűz között, eloltják a tüzet majd a fentmaradt időt eltölthetik CIVILként, és nem kell bent afkolniuk/állniuk és várni ,hogy legyen már valami.



Részemről szerintem minden leírtam, senkinek nem sértésből írtam/ írom ezeket a sorokat.

Viszont, hogyha valaki nem lát bele egy adott frakció dolgaiba, akkor elöbb kérdezzen rá és utána nyilatkozzon, NE butaságokat mondva.


Üdv. Jason
 

Buba

Az év Globális Moderátora 2020-ban.
Támogató
2019. 01. 13.
1 691
2 380
23
Kecskemét / Sopron
V4 karakter
Aleandro Guerrini
LV karakter
Taylor R Roosevelt
V2 karakter
Aleandro Guerrini
Még mindig nem értem, ki mondta hogy ezzel kevesebb pénz lenne a frakciónak? Szerintem senki. Leírtam hogy nem azért írtam az ötletet mert esetleg belementem volna a tűzbe és ezért totálkáros lett a járművem, de úgy látszik ezt sem sikerült elolvasni. Amiket pedig felhoztál ezek mellett @JasonV2 az már tényleg a leaderi vezetésen múlik és mint leírtam már, nem a leaderi munkáról van itt szó és nem arról hogy, hogy vezetik a frakciót ezért arra nem is mondok semmit, nem arról hogy mennyit keresnek belőle és mennyit keressenek, hanem hogy reális legyen a rendszer. Úgy néz ki az eddigi alapján, hogy egyedül @Hosi értette meg azt ami ennek a lényege, a realitás.

Mivel folyamat nem ezzel kapcsolatban jönnek hozzászólások hanem egy frakció vezetéséről és pénzszerzéséről, így aki továbbiakban azt hozza fel és nem értelmezi, hogy a tűzeset/eloltás rendszer realitásáról van szó , arra nem fogok reagálni, nem fogom ismételni azokat amelyeket leírtam. Jó volna ha úgy lenne hozzászólva a témához, hogy előtte végig olvassák azt és értelmezik.
 

Bazsi

Fő Globális Moderátor
v2
2019. 01. 10.
1 320
1 181
Győr
V4 karakter
carl evans
V2 karakter
carl evans



Sziasztok.
Sokan tudják, nekem közel áll a szívemhez az OKF, ezért is szólok hozzá a témához. Senki ne vegye személyes sértésnek.


szerintem sokkal rp-sebb lenne, ha az OKF akkor kapna több pénzt a tűzesetekért ha minél előbb eloltják,
Mi legyen? Spawnoljon egyből nagy tűz? Mész határ utáni benzinkúton, és egyszer csak rádspawnol egy 60 csóvás tűz. Akkor meg azért megy majd a sírás. A jelenlegi rendszer mellett (tűzcsóvánként kapott pénz) csak így tudnám elképzelni.


Minél előbb fékezik meg a tüzet annál több pénzt kapjanak, és ha x időn belül nem sikerül eloltaniuk akkor szűnjön meg a tűz, és x összeg legyen levonva a frakció számláról amiért nem tudták megfékezni a tüzet.
Ha ezt behozzuk, az lesz a gond, hogy Lakatos Eduárdó kollega járőrözik a városban, hogy minnél előbb ki tudjon menni a következő tűzre. Nyilván ezt sem a legRP-sebben, és nem 50-70-es maximum tempóval tennék. (Jelezném, az én időmben nem voltak venomok a több tonnás fecskendőkben, és majdnem azonnal kezdtek vonulni a tagok, amint mindenki visszaért laktanyára, és az említett 50-70-es maximum tempós kiérkezésnél is ment a panaszkodás, hogy nem jöttünk elég gyorsan.) Sosem lesz jó semmi.


Nem egy hónapja van így ez a rendszer eddig egyetlen egy OKF fejlesztési kérelemben nem volt az alap rendszerrel kapcsolatos változtatási szándék,
Egyszerű, de nagyszerű példát hoznék fel:
- Tűz spawnoknak 3 csoportja legyen. Kicsi, Közepes és Nagy.
Kicsi. 20 lángcsóva, Közepes 40 csóva, nagy 60 csóva.
Ehhez szeretnénk még kérni a tűz terjedésének idejét 2 percre csökkenteni.
Próbálkozások mindig is voltak, akár a gondolkodás szintjén megragadva, akár frakció fejlesztési kérelemben. Sehogy nem lenne jó. Ha ez esetleg bejönne, meg az lenne a probléma, hogy 3 aktív tagra lespawnol egy 60 csóvás nagy tűz, amit nem bírnák eloltani, és jönne a következő. Fogadjunk, hogy akkor meg ez lenne a probléma.


ez máskor volt hangoztatva hogy hasonlóan más frakcióknak is lehetne olyan rendszer amelyből pénz is származik az rp mellett, akár pl. OMSZ-nek.
Az OKF-et, mint szerveren lévő frakciót nemhogy az OMSZ-hez, de semelyik frakcióhoz nem lehet hasonlítani. RP mellett pénzt is kapjanak? Erre még az évek alatt egy megoldást sem hallottam, ami alapján át lehetett volna alakítani a frakciót. Műszaki mentés van? OKF megy, kiszed egy embert egy felborult kocsiból, egy benzinszállítós balesetnél pedig ugyanúgy kint van. Erre van egy külön alosztály is létrehozva, a Katasztrófavédelmi Műveleti Szolgálat (KMSZ). Tehát van műszaki mentés. (Igaz, egy kezemen meg tudnám számolni, hogy több mint másfél év tagságom alatt hány ilyen esettel találkoztunk, és ebből egyetlen egy olyan alkalom volt, mikor az illető nem trollkodásból, kötekedésből hívta ki az OKF-et, hanem RP-re fájt a foga.)


Egy épkézláb, átgondolt ötletet viszont továbbra sem hallottam még sehonnan, és inkább legyen ez a téma egy ötletbörze, minthogy egy csatatér. Akinek van egy olyan átgondolt ötlete, ami tényleg említésre méltó, megkérném innen is, hogy ide a téma alá írja le.



Lényeg, ami lényeg. Aki nem volt még a frakció tagja, legalább huzamosabb ideig, nem látja, hogy ez a frakció mit csinál. Ez olyan mint az ARMY. Alig látják őket, pedig aki jobban utánanéz a dolgoknak, nagyon jól tudja, hogy igaz, saját maguknak, viszont rengeteg RP szituációt teremtenek, rengeteget RP-znek.

Nem szeretném elhúzni ezt, mivel az évek alatt a témában többször kaptam össze emberekkel, mint minden másban együttvéve. Sokan azt mondják, hogy nincs értelme a frakciónak. Valamilyen szinten igazuk van, mivel nem létfontosságú a szerveren. Viszont ez egy plusz lehetőség, ami megint a szerver egyediségét próbálja kifejezni más koppintásokkal szemben.
Szerintem kimondhatom, hogy az OKF az egyetlen frakció a szerveren, amelyik nem függ a szerveren lévő átlag játékosok számától. Nyilván a frakciótagok száma számít, viszont az, hogy hány játékos van a szerveren (hány embert lehet igazoltatni, ellátni, szerelni stbstb.) nem. Ezt a frakciót 3 aktív taggal fel lehet virágoztatni, és ezért is szép ez az egész.


Bárki bármit mond, ezt a frakciót, bárkinek az irányítása alatt is legyen, csak védeni fogom, és nem csak azt nézem, hogy lehetne leszólni őket, kicseszni velük. Nem rád célzok, @Buba. Akiről szó van, úgyis tudni fogja.
Részemről ennyi lett volna, köszönöm, aki annak, aki elolvasta, illetve szíves elnézést kérek mindenkitől a téma viszonylagos terelése miatt.

Hajrá! #OKF2018


 

Hosi

Klaviatúra gyilkos
2019. 01. 10.
703
722
Budapest
V4 karakter
Hosi Yeager
V2 karakter
Hosi Yeager
Ez nem a frkació ellen szól. A jelenlegi rendszer támogatja ha nem törekednek a gyors tűzoltásra, ami igen is probléma szerintem, és ezt kellene megváltoztatni úgy, hogy ne vesztítsen bevételt belőle a frakció. Szerintem ha ilyen lenne a rendszer mint ahogy az ötletben meg van írva, akkor az OKF-nek annyit kellene alkalmazkodnia, hogy gyorsabban reagálnak a tűz esetekre, ami nem lehetetlen.
 
  • Tetszik
Reactions: Natalia

Buba

Az év Globális Moderátora 2020-ban.
Támogató
2019. 01. 13.
1 691
2 380
23
Kecskemét / Sopron
V4 karakter
Aleandro Guerrini
LV karakter
Taylor R Roosevelt
V2 karakter
Aleandro Guerrini
Remélem nem veszed zokon hogy erre külön minden egyes részére nem fogok reagálni, írtad benne hogy legyen akkor egy konkrét példa. Szerintem ismersz annyira, hogy nem szoktam egy adott frakciót lehurrogni , nem az a célom, hogy frakciót minősítsek le, vagy tegyek annak keresztbe, illetve esetlegesen hogy vegyék ki a frakciót, ilyenről továbbiakban szó sincs.
Ötletem célja hogy reálisabb legyen a rendszer, ugyan úgy megkapjátok azt az összeget, vagy akár többet is, mert nem sajnálom, viszont valamennyire reálisabban, nem az hogy várni kell a nagy tűzhöz és akkor kapjatok nagy összeget. Ez által nem azt mondom, hogy egyszerre legyen egy nagy tűz. Kezdjen el égni egy kis épület, ha X időn belül kiér ( az időt nem kell annyira kevésre rakni nyilván, olyanra beállítani ami az adott csapatnak megfelelő) és megfékezi a kis tüzet, akkor kapjon egy maximális összeget, mert időbe megfékezte, eloltotta a tüzet, nem lett nagyobb anyagi kár. Viszont ha egy X időnél tovább tart megfékezni a tüzet, leég az egész épület vagy tovább terjed másra, akkor több anyagi kár keletkezik, valamennyivel kevesebbet kapna emiatt a frakció. Így nyilván nagyobb törekedés lenne arra hogy a tüzek időben el legyenek oltva, nem kellene várni mint ahogy írtátok hogy terjedjen a tűz, mert maximálisan megértem, nyilván ha ilyen rendszer van az a logikus hogy így cselekedtek ahogy most van, mert úgy vagytok nyereségesebbek, ezért is mondtam , hogy nem a vezetésetekkel van baj, nem a hozzáállással hogy vártok rá, mert kénytelenek vagytok az adott rendszer miatt. Ezért kell ezért hoztam azt az ötletet, hogy a rendszerre kellene egy update, hogy reális legyen, ne kelljen külön várni hogy annyi tűz legyen, hogy a frakció számára megérje oltani. Így egy kisebb tűz keletkezéssel is kaphatna a frakció annyit amennyit jelen esetben a hatalmas tűz eloltásával, vagy még többet. És ha lenne egy ilyen rendszer nem azt jelenti, hogy járőrözzön, hogy időbe kiérjen, nyilván nem 1 perc alatt kell megfékezni a tüzet, de akkor nem kellene a tagjaitoknak várni 20 percet, hogy megérje kimenni. Ha több helyen ilyen kisebb tűzesetek lennének ahol akkor nem kellene várnia a frakciótagoknak és ugyan úgy jó összeget kapnátok, ezáltal lehetne gyakrabban a tűz spawnolása is mivel gyorsabban eloltják azt az adott helyszínen, ezt tovább gondolva amely már tényleg egy frakciónak a frakció fejlesztése, de leírom, ha már konkrét példát kértetek hogy hozzunk fel, pedig nem a frakció ilyenfajta fejlesztésére indult ezt az egész, csak egy rendszer javításához, realizálásához. Ha eloltották a tüzet akár vizsgálatot is lehetne indítani, mi okozta a tüzet, ez egy minigame, amelyet ha megcsinál a frakció tag és jól csinálja kideríti, hogy egy égő gyertya okozta a tüzet akkor még +x összeget kapnátok. (na ez már tényleg fk fejlesztésetekhez kapcsolódik, amely tényleg már a leader feladata , de leírtam ötletnek, ha használjátok megírjátok majd a tényleges fk fejlesztésbe akkor megírjátok ha nem hát nem, segíteni szeretnék, a rendszerfrissítésével sem ártani szerettem volna/szeretnék, remélem kezd tisztulni a kép.) Így ha kisebb tüzek lennének ugyan annyi pénzért ha időbe oltjátok, akkor nem lenne az utakon tűz, senkinek egy szava nem lehetne ezáltal hogy tks lett , meghalt stb, és reálisabb is lenne, hogy az OKF-nek az a célja, hogy minél előbb megfékezzék a keletkezett tűzesetet, és minél kevesebb kár keletkezzen, mert jelen esetben a rendszer miatt nem így néz ki, mert várni kell hogy megérje számotokra, amelyről nem a frakció leaderei , nem a frakció tagjai tehetnek.

Úgy gondolom a jelenlegi rendszer frissítésének egy reálisabb változatát leírtam.
Ha már bele kezdtem és tovább gondoltam a rendszert amely már tényleg az OKF frakció fejlesztése lenne, és leader döntése,hogy olyan legyen-e vagy sem, ha akarja majd ezekből ír vagy tovább gondolva, új ötletet adva bele írja az fk fejlesztésébe.
Ezért írnék még egy két gondolatot tanácsként nem az ötlethez tartozó dolog.
1. Lehetne erdőtűz - ott nem akadályoz sok mindenkit max aki néha elmegy vadászni, nincs ott közlekedés és társai, még egy jó cikket is lehetne belőle írni, hogy a tűzgyújtási tilalom ellenére valaki tüzet rakott az erdőbe és így egy teljes erdőrészlet leégett, de szerencsére az OKF időben megfékezte a tüzet és annak tovább haladását.
2. Szerintem vannak olyan játékosok akik kisebb összegek vagy akár csak rp keretében engedné, hogy az OKF bizonyos alosztálya füstérzékelőket, tűzjelzőket telepítsenek, vagy tűzoltó készülékeket. A későbbiekben pedig ezeket bizonyos időnként lehetne ellenőrizni is, így tűzesetek között lenne rp a tagjaitok részére, akár a tűzesetekért kapott pénzből az ilyen rpket tudjátok pénzösszeggel is támogatni tagjaitoknak.
Ezek már tényleg egy frakció fejlesztéses dolgok, amelyről a leadereknek kell dönteniük, hogy szeretnék e vagy sem, viszont én továbbra is csak az oltás rendszerrel kapcsolatban szerettem volna írni egy frissítési ötletet.

Aki úgy gondolta, hogy a frakciót akartam lehúzni, lejáratni, kiszúrni vele, attól elnézést kérek, egyáltalán nem áll szándékomban ez, semmi érdekem nincs ebből ha ők kevesebb vagy akár több pénz kapnának, csak maga a rendszer reális lenne , lehet könnyebb lenne a rendszer frissítés után vezetniük a frakciót amely már ismét az ő dolguk.

Remélem tényleg nem probléma, hogy külön neked nem reagáltam @Bazsi minden gondolatodra. leírtam a rendszer frissítésre egy lehetséges opciót amely szerintem a mostaninál reálisabb lenne, illetve annak tovább gondolása alapján ötletként adtam az OKF leaderek felé is amely már tényleg az ő döntésük, hogy látnak e benne fantáziát.
Szerintem főleg te ismersz annyira, hogy szívesen segítek ötleteimmel bárkinek, mint máskor akár SCK-nak, és azt vagy megfogadják vagy nem. Tudod hogy semmiféleképpen nincs belőle hasznom, szóval nem értem miért lettem ennyire ellenségként kezelve ez az ötlet alatt, amelyet ha nyilván a szerver játékosai leszólnak, hogy felesleges frissíteni, nem kell frissíteni és társai, akkor úgy sem fog bekerülni a szerverre, azért lett ide megírva mert itt mindenkinek joga van leírni kulturáltan a véleményét, akár civil, akár admin, akár frakció tag.

Köszönöm annak aki ezt a kis "regény"-t elolvasta, további szép estét!
 

SPEDY

Aktív fórumozó
2019. 04. 10.
261
160
V4 karakter
david s sanchez
V2 karakter
david r beasley
Annyit szeretnék még hozzászólni, hogy az alábbi ötletedet, egy hete kezdtük el megvalósítani, és februártól lép életben. Tekints rá nyugodtan fórumon.
2. Szerintem vannak olyan játékosok akik kisebb összegek vagy akár csak rp keretében engedné, hogy az OKF bizonyos alosztálya füstérzékelőket, tűzjelzőket telepítsenek, vagy tűzoltó készülékeket. A későbbiekben pedig ezeket bizonyos időnként lehetne ellenőrizni is, így tűzesetek között lenne rp a tagjaitok részére, akár a tűzesetekért kapott pénzből az ilyen rpket tudjátok pénzösszeggel is támogatni tagjaitoknak.
Ezek már tényleg egy frakció fejlesztéses dolgok, amelyről a leadereknek kell dönteniük, hogy szeretnék e vagy sem, viszont én továbbra is csak az oltás rendszerrel kapcsolatban szerettem volna írni egy frissítési ötletet.
Viszont, én innentől nem kívánok már hozzászólni.
 

Buba

Az év Globális Moderátora 2020-ban.
Támogató
2019. 01. 13.
1 691
2 380
23
Kecskemét / Sopron
V4 karakter
Aleandro Guerrini
LV karakter
Taylor R Roosevelt
V2 karakter
Aleandro Guerrini
Amit idéztél azt tényleg kimondottan a frakciónak írtam, azzal a céllal, hogy látható legyen, hogy nem ártani szeretnék, a fő tárgyilagos ötlettel sem. Sok sikert kívánok hozzá , remélhetőleg a többi játékosnak is tetszeni fog amelyet megvalósítotok, és lesz több olyan rp szituáció.
 
  • Tetszik
Reactions: SPEDY

R3HABS

Game Admin 2
2019. 02. 02.
459
408
22
Debrecen
V4 karakter
Dave Newmann
LV karakter
Dave Newmann
V2 karakter
Lisa Beasley
Köszönjük szépen az ötletedet, megértjük jót akarsz. Nem vita képen fejtettük ki mi is a véleményünket, de szerintem ez túl van tárgyalva, csak felesleges HSZ-ek születnek ugyan azzal a lényeggel. Továbbá nyugodtan jöhetnek szabad vélemények, de ezt, hogy miért jó miért nem vita stb felesleges. Illetékes úgyis dönt, ötletedet pedig köszönjük, átgondoljuk majd még mi is Fk fejlesztésig.
 
  • Tetszik
Reactions: SPEDY és Buba

Alax

Az év Globális Moderátora 2021-ben.
Veterán Globális Moderátor
v2
2019. 01. 10.
979
1 290
Borsod
V4 karakter
Bob Wallenberg
LV karakter
Nil Valery
V2 karakter
Alax D Xavier
Nem vita képen fejtettük ki mi is a véleményünket, de szerintem ez túl van tárgyalva, csak felesleges HSZ-ek születnek ugyan azzal a lényeggel.
R3HABS rámutatott a lényegre ebben a topicban! További hozzászólók vegyék figyelembe a már előtte megtárgyalt álláspontokat! A felesleges támogatom/ tartózkodom HSZ-ekre semmi szükség. Csak akkor írj az ötlet alá, ha érdemi hozzáfűzni valód van és még nem hangzott el, vagy más oldalról tudsz rávilágítani a tárgyalandó ötletre. (Ismételném, ez azok felé szól, akik szeretnének még hozzászólni az ötlethez! Ők legyenek szívesek ezt figyelemmel kísérve véleményt nyilvánítani, vagy éppen a felsorolt tényezők végett kihagyni azt!)
 
  • Tetszik
Reactions: R3HABS

Kalmi

Pletykafészek
Támogató
2019. 03. 23.
886
767
22
Komárom
V4 karakter
Nina D Ambrosio
LV karakter
Alexa M Brassco
V2 karakter
Luna Di Lorenz
Ezt az ötletet Tamogatom!
Számtalan példa van arra hogy a tűz miatt totál ár leszel egy adott üldőzes vagy rp közben és cél szerűbb lenne minél hamarabb menni egy tűzre és nem várni See City lakosság Élete forog kockán!
 

pasa

Exitus acta probat.
2019. 01. 09.
1 290
2 389
30
Pécs
Látom hogy pár embernél mondat elemzési probléma van. De sebaj lépjünk tovább. Az ötlet teljesen jó és hasznos lenne. Jelenleg megvárják hogy a fél szerver leégjen természetesen okkal mivel abból jön a lové. Viszont ez az ötlet tényleg sokat segítene mert ez a “lángra lobban fél város” annyira nem bejövős.
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.