Tuningrendszer ötlet

csakegyjatekos

Zöldfülű
2021. 02. 11.
160
316
V4 karakter
Flavius Fabius
LV karakter
-
V2 karakter
-
Sziasztok!
Ezzel az ötletemmel az autók tuningolásárol lenne szó. A fejlesztők is szerintem törekednek a realisztikus irányt képviselni, főleg kocsik terén, ezért jutott eszembe az ötlet.

Tehát tegyük fel, most a szerveren meg lehet venni az autokerben az Audi RS4-et, amit gyárilag kézbe kapunk. Egy ilyen gyári kocsinak a teljesítménye nem valami nagy, kb 210 lehet így a végsebessége, ezért ki kell venomozzuk, hogy tényleg RS4 teljesítményt nyújtson. Számomra ez alapvetően illúzió romboló. Az én ötletem az, hogy az autokerben jóval kevesebb PP-ért (vagy más kocsikat dollárért) lehessen megvásárolni egy sima A4-es változatot, mondjuk 140 lóerővel. A tuningoloba érve pedig ki lehetne magadnak választani, hogy milyen packot szeretnél a kocsira megvenni, úgymond továbbfejleszteni. Például lehetne belőle csinálni egy S4-est 15 ezer PP-ért, meg egy RS változatot 30-ért. Ha ezt megvesszük rá, egyből kapunk egy teljesítmény boostot (packtól függően) és kiírná a rendszer, hogy mondjuk a kocsin milyen változások történnek. Pl.: +200 LE + 250 nm, első kerék helyett összkerék, RS változatnál meg állítható összkerék. Ezeket lehetne a forgalmin is látni az eddigi venom számok helyett. Ezáltal a hirdető részlegen is nem az lenne a kérdés hogy hány venomos hanem hány lóerős.. A pack megvásárlásával nem csak a teljesítmény változna, hanem a kocsi külseje is. Megkapná az S matricát a hátán, meg kicsit máshogy nézne ki a verda. Ha RS változatra fejleszt valaki, adhat meg egyéni turbohangot a kocsijának, egyedi backfiret is ízlés szerint. RS packba pl. egyből állítható ECU-t kapnánk. Ezzel együtt jönne az hogy nem lehetne csak úgy 20 ezer dolcsiert összkereket venni a kocsira, mert azt vagy pakkba kapnánk meg vagy PP-ért (mondjuk 800 PP). Ez azért jó mert pl. BMW esetében nem tudnának maguknak egy hátsókerekes 520i-ből xDrive limuzint csinálni 20k-ból. Valljuk be azért rengeteget számít a meghajtás.

Ha dízel autót vennénk, például egy A4 2.0 TDI-t, akkor azt tovább lehetne fejleszteni 2.5 TDI-re ÉS 3.0 V6 TDI-re.

BMW-k esetében pl. lehetne M packettet vásárolni vagy mondjuk xDrive változatot is.

Raptor esetében meg lehetne vásárolni a "Ranger"-t mint alapmodell jóval olcsobban, és azt tovább lehetne fejleszteni Raptorra pl. 25 ezer PP-ért.

Bizonyos autóknál pedig nem packokat lehetne venni, csak simán teljesítményt növelni, például Ladánál +200 cm³, dobni rá egy rallys sulycsokkentest, ezáltal a kocsi is máshogy nézne ki, illetve egyénileg változtatni a karosszériát.

Dízel autók:
Jelenleg a szerveren senki nem akar magának dizelt, ha az adott modellből rendelkezésre áll benzines változat is, mert a dízel teljesítménye sokkal rosszabb. A fogyasztás meg senkit nem érdekel mert nagyon olcsó az üzemanyag. Szerintem IRL egy dízel kocsi (természetesen turbóval) nagyon bele tud tapasztani az ülésbe, ezért szerintem a dizeleknel lehetne az, hogy a 0-80 jobb lenne, 100 fölött pedig a benzines lenne sokkal jobb (ECU beallitastól független). Ezáltal nem lenne az hogy a dízel autó instant red-flag lenne mindenki körében.
 
Utoljára szerkesztve: