- 2021. 02. 11.
- 164
- 343
- V4 karakter
- Flavius Fabius
- LV karakter
- -
- V2 karakter
- -
Sziasztok!
Ezzel az ötletemmel az autók tuningolásáról és teljesítményéről lenne szó. A fejlesztők is szerintem törekednek a realisztikus irányt képviselni, főleg kocsik terén, ezért jutott eszembe az ötlet.
Tuningrendszer átszerkesztése:
Egy példával fogok kezdeni.
Most a szerveren meg lehet venni az autókereskedésben az Audi RS4-et, amit "gyárilag" kézbe kapunk. Egy ilyen gyári kocsinak a teljesítménye nem valami nagy, kb. 210 lehet így a végsebessége, ezért ki kell venomozzuk, hogy tényleg RS4 teljesítményt nyújtson. Számomra ez alapvetően illúzióromboló.
Az én ötletem az, hogy az autókerben jóval kevesebb PP-ért (vagy más kocsikat dollárért) lehessen megvásárolni egy sima A4-es változatot, mondjuk 140 lóerővel. A tuningolóba érve pedig ki lehetne magadnak választani, hogy milyen packot szeretnél a kocsira megvenni, úgymond továbbfejleszteni.
Például lehetne belőle csinálni egy S4-est 15 ezer PP-ért, meg egy RS változatot 30 ezer PP-ért. Ha ezt megvesszük rá, egyből kapunk egy teljesítmény boostot (packtól függően) és kiírná a rendszer, hogy a kocsin milyen változások történtek. Pl.: +200 LE, + 250 nm, első kerék helyett összkerék, RS változatnál meg állítható összkerék.
Ezeket lehetne a forgalmin is látni az eddigi venom számok helyett. Ezáltal a hirdető részlegen is nem az lenne a kérdés hogy hány venomos hanem hány lóerős.
A pack megvásárlásával nem csak a teljesítmény változna, hanem a kocsi külseje is. Megkapná az S matricát a hátán, meg kicsit máshogy nézne ki a verda.
Ha RS változatra fejleszt valaki, adhat meg egyedi turbóhangot a kocsijának, egyedi backfiret is. RS packba pl. egyből állítható ECU-t kapnánk. Ezzel együtt jönne az hogy nem lehetne csak úgy 20 ezer dollárért összkerék meghajtást venni a kocsira, mert azt vagy pakkba kapnánk meg vagy PP-ért (mondjuk 1000 PP). Ez azért jó mert pl. BMW esetében nem tudnának maguknak egy hátsókerekes 520i-ből xDrive limuzint csinálni 20.000$-ból. Valljuk be, rengeteget számít a meghajtás.
Ha dízel autót vennénk, például egy A4 2.0 TDI-t, akkor azt tovább lehetne fejleszteni 2.5 TDI-re ÉS 3.0 V6 TDI-re.
BMW-k esetében lehetne M packettet vásárolni vagy mondjuk xDrive változatot is.
Raptor esetében meg lehetne vásárolni a "Ranger"-t mint alapmodell jóval olcsóbban, és azt tovább lehetne fejleszteni Raptorra pl. 30 ezer PP-ért.
Bizonyos autóknál pedig nem packokat lehetne venni, csak simán teljesítményt növelni, például Ladánál +400 cm³, dobni rá egy rallys súlycsökkentést, ezáltal a kocsi is máshogy nézne ki, illetve egyénileg változtatni a karosszériát. Remélem érthető ez a koncepció amit felhoztam.
Sokan tehetnének így szert álomautóra, csak kisebb teljesítménnyel.
Dízel autók:
A V4 újdonsága a választható "dízeles" vagy "benzines" kocsik. VISZONT! Jelenleg a szerveren senki nem akar magának dízelt, ha az adott modellből rendelkezésre áll benzines változat is, mert a dízel teljesítménye sokkal-sokkal rosszabb. A fogyasztás meg senkit nem érdekel, mert nagyon olcsó az üzemanyag. Szerintem IRL egy dízel kocsi (természetesen turbóval) nagyon bele tud tapasztani az ülésbe, ezért szerintem a dízeleknél lehetne az, hogy a 0-100 nyomatékos és gyors lenne, 100 fölött pedig a benzines lenne sokkal jobb (ECU beállítástól függetlenül). Ezáltal nem lenne az hogy a dízel autó azonnal red flag lenne mindenki körében.
Teljesítmény csökkentés minden kocsinál:
A szerveren a kocsik teljesítményének csökkenésével nem lett megoldva az, hogy ne vezessenek az emberek állatok módjára. Mivel az autók többsége ezt a fajta száguldozást még mindig lehetővé teszi, ezért mindenki ki is használja, tisztelet a kivételnek. Az ötletem ezzel a gondolatmenettel az, hogy a legtöbb autó teljesítménye legyen tovább butítva. Illúzióromboló számomra az, hogy mondjuk egy Raptor 2.6 másodperc alatt van százon. De nem csak ezzel a kocsival lett mellé lőve, hanem a nagy részével. Mindenki a G63 teljesítményére panaszkodik, de valójában ő nyújt reálisabb adatokat. A tuningrendszerrel együtt én nagyon adnám ha az autók reális teljesítményt produkálnának. Egy 140 lőerős kocsi kb. 9-10 másodperc alatt lenne százon. Ha reális adatot tudna minden kocsi, nem panaszkodnának erre, hiszen mindig a másik kocsihoz viszonyítunk. V3-ban megnyomtad a W-t és már 100-on voltál.
Ízléstelen turbóhang, backfire:
Szerintem az emberek többségének iszonyat visszataszító, ha mondjuk meghalljuk a Volkswagen Golf 1-en a 2JZ cisszegős turbóhangot, vagy azt látjuk hogy valaki maxra állította a backfire gyorsaságát és sűrűségét egy Audi 80-on. Rengeteg ízléstelen, realitástól eltérő egyedi tuningot hallottam/láttam már, ami sok autós üzletet is teljesen elrontott. Az ötletem az, hogy minden autónak egyénileg legyen megszabott, hogy milyen turbóhangot, backfiret lehessen ráadni. Néhány kocsinál (amelyeknél nem reális egy backfire vagy turbohang) ne is legyen ilyen lehetőség.
Utolsó megjegyzésként, engem foglalkoztat a kérdés: ha valaki teljesen funból gatyára tuningolja az autóját a lehető legízléstelenebb egyedi tuningokkal, LSD ajtóval, maxra a földre ültetve, barátok köztös dudát ordibáltatva, miért nem számít FUN-nak, NONRP-nek?
Ha tényleg ennyire a "reális" dolgokra törekszünk, szerintem ezek ötletek megreformálnák a szervert.
Ezzel az ötletemmel az autók tuningolásáról és teljesítményéről lenne szó. A fejlesztők is szerintem törekednek a realisztikus irányt képviselni, főleg kocsik terén, ezért jutott eszembe az ötlet.
Tuningrendszer átszerkesztése:
Egy példával fogok kezdeni.
Most a szerveren meg lehet venni az autókereskedésben az Audi RS4-et, amit "gyárilag" kézbe kapunk. Egy ilyen gyári kocsinak a teljesítménye nem valami nagy, kb. 210 lehet így a végsebessége, ezért ki kell venomozzuk, hogy tényleg RS4 teljesítményt nyújtson. Számomra ez alapvetően illúzióromboló.
Az én ötletem az, hogy az autókerben jóval kevesebb PP-ért (vagy más kocsikat dollárért) lehessen megvásárolni egy sima A4-es változatot, mondjuk 140 lóerővel. A tuningolóba érve pedig ki lehetne magadnak választani, hogy milyen packot szeretnél a kocsira megvenni, úgymond továbbfejleszteni.
Például lehetne belőle csinálni egy S4-est 15 ezer PP-ért, meg egy RS változatot 30 ezer PP-ért. Ha ezt megvesszük rá, egyből kapunk egy teljesítmény boostot (packtól függően) és kiírná a rendszer, hogy a kocsin milyen változások történtek. Pl.: +200 LE, + 250 nm, első kerék helyett összkerék, RS változatnál meg állítható összkerék.
Ezeket lehetne a forgalmin is látni az eddigi venom számok helyett. Ezáltal a hirdető részlegen is nem az lenne a kérdés hogy hány venomos hanem hány lóerős.
A pack megvásárlásával nem csak a teljesítmény változna, hanem a kocsi külseje is. Megkapná az S matricát a hátán, meg kicsit máshogy nézne ki a verda.
Ha RS változatra fejleszt valaki, adhat meg egyedi turbóhangot a kocsijának, egyedi backfiret is. RS packba pl. egyből állítható ECU-t kapnánk. Ezzel együtt jönne az hogy nem lehetne csak úgy 20 ezer dollárért összkerék meghajtást venni a kocsira, mert azt vagy pakkba kapnánk meg vagy PP-ért (mondjuk 1000 PP). Ez azért jó mert pl. BMW esetében nem tudnának maguknak egy hátsókerekes 520i-ből xDrive limuzint csinálni 20.000$-ból. Valljuk be, rengeteget számít a meghajtás.
Ha dízel autót vennénk, például egy A4 2.0 TDI-t, akkor azt tovább lehetne fejleszteni 2.5 TDI-re ÉS 3.0 V6 TDI-re.
BMW-k esetében lehetne M packettet vásárolni vagy mondjuk xDrive változatot is.
Raptor esetében meg lehetne vásárolni a "Ranger"-t mint alapmodell jóval olcsóbban, és azt tovább lehetne fejleszteni Raptorra pl. 30 ezer PP-ért.
Bizonyos autóknál pedig nem packokat lehetne venni, csak simán teljesítményt növelni, például Ladánál +400 cm³, dobni rá egy rallys súlycsökkentést, ezáltal a kocsi is máshogy nézne ki, illetve egyénileg változtatni a karosszériát. Remélem érthető ez a koncepció amit felhoztam.
Sokan tehetnének így szert álomautóra, csak kisebb teljesítménnyel.
Dízel autók:
A V4 újdonsága a választható "dízeles" vagy "benzines" kocsik. VISZONT! Jelenleg a szerveren senki nem akar magának dízelt, ha az adott modellből rendelkezésre áll benzines változat is, mert a dízel teljesítménye sokkal-sokkal rosszabb. A fogyasztás meg senkit nem érdekel, mert nagyon olcsó az üzemanyag. Szerintem IRL egy dízel kocsi (természetesen turbóval) nagyon bele tud tapasztani az ülésbe, ezért szerintem a dízeleknél lehetne az, hogy a 0-100 nyomatékos és gyors lenne, 100 fölött pedig a benzines lenne sokkal jobb (ECU beállítástól függetlenül). Ezáltal nem lenne az hogy a dízel autó azonnal red flag lenne mindenki körében.
Teljesítmény csökkentés minden kocsinál:
A szerveren a kocsik teljesítményének csökkenésével nem lett megoldva az, hogy ne vezessenek az emberek állatok módjára. Mivel az autók többsége ezt a fajta száguldozást még mindig lehetővé teszi, ezért mindenki ki is használja, tisztelet a kivételnek. Az ötletem ezzel a gondolatmenettel az, hogy a legtöbb autó teljesítménye legyen tovább butítva. Illúzióromboló számomra az, hogy mondjuk egy Raptor 2.6 másodperc alatt van százon. De nem csak ezzel a kocsival lett mellé lőve, hanem a nagy részével. Mindenki a G63 teljesítményére panaszkodik, de valójában ő nyújt reálisabb adatokat. A tuningrendszerrel együtt én nagyon adnám ha az autók reális teljesítményt produkálnának. Egy 140 lőerős kocsi kb. 9-10 másodperc alatt lenne százon. Ha reális adatot tudna minden kocsi, nem panaszkodnának erre, hiszen mindig a másik kocsihoz viszonyítunk. V3-ban megnyomtad a W-t és már 100-on voltál.
Ízléstelen turbóhang, backfire:
Szerintem az emberek többségének iszonyat visszataszító, ha mondjuk meghalljuk a Volkswagen Golf 1-en a 2JZ cisszegős turbóhangot, vagy azt látjuk hogy valaki maxra állította a backfire gyorsaságát és sűrűségét egy Audi 80-on. Rengeteg ízléstelen, realitástól eltérő egyedi tuningot hallottam/láttam már, ami sok autós üzletet is teljesen elrontott. Az ötletem az, hogy minden autónak egyénileg legyen megszabott, hogy milyen turbóhangot, backfiret lehessen ráadni. Néhány kocsinál (amelyeknél nem reális egy backfire vagy turbohang) ne is legyen ilyen lehetőség.
Utolsó megjegyzésként, engem foglalkoztat a kérdés: ha valaki teljesen funból gatyára tuningolja az autóját a lehető legízléstelenebb egyedi tuningokkal, LSD ajtóval, maxra a földre ültetve, barátok köztös dudát ordibáltatva, miért nem számít FUN-nak, NONRP-nek?
Ha tényleg ennyire a "reális" dolgokra törekszünk, szerintem ezek ötletek megreformálnák a szervert.