Tomas R Wade - zalan

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Dikrisz

Újonc
2024. 10. 19.
3
1
V4 karakter
Tomas R Wade
f1faa379e7c9391044487a98d7aa4614.png


Panasztevő InGame neve:
Tomas R Wade


Panaszra tett Adminisztrátor neve:
Admi 1 zalan


Panasz oka, leírása, kifejtése:
Az lenne a gondom.hogy szerintem rosszul lett a panaszom elbírálva. Azzal kerestem meg zolit,hogy egy úr elakart nekem antikokat adni és a logban látszik leakartam rázni majd megint jött az úr és majd ezek után rábólintottam de kértem mutassa meg mivel kezdő vagyok ebben a dologban nem játszom sokat így elhittem neki mikor mondta ,hogy nála van mondtam neki menjünk vegyük ki a pénzt írtam neki ooc,hogy nem tudsz átvágni ugye stb. Erre ő írta ,hogy nem nem tud mert 50k felett nem lehet egyáltalán benne van a szabályzatba stb. elhittem neki erre átadtam a pénzt akartam neki írni,hogy akkor kérem az antikokat de nem kaptam meg. Erre elhajtott és ott hagyott erre hívtam Zolit aki segíteni probált de nem nagyon tudott semmivel mert mondta,hogy ez így nem jó nem így kellet volna stb. áltunk egymással szembe mikor oda tpzett kb semmi aztán szó szót követett segítség nyújtása számomra nem volt megfelelő és eltpzet. Az lenne a krédésem/kérésem tudnak-e segíteni most tényleg jogossan lopott el tőlem a játékos 700k-t vagy nem....


Kötelező bizonyíték (pl.: log, kép, videó):
(Logom 10:22-től): https://pastebin.com/qyg1Hd4E


Megjegyzés:
Válaszod
 
Utoljára szerkesztve:
  • Tetszik
Reactions: Néma

Zozi.

Pötyögtető
SzerverAdmin
v4
2020. 02. 04.
408
523
26
V4 karakter
Flavio Nieves
LV karakter
Adnan Elmas
Szia!

@zalan. volt az admin aki az ügyedet kezelte(legalábbis log alapján ez derül ki).
Kérlek javítsd ezeket az egyszerűbb ügykezelés miatt.
 

Dzsuzi

A lelátó az otthonunk.
FőAdmin
v4
2019. 02. 08.
1 884
5 183
Budapest
V4 karakter
Giuseppe Luchese
Helo, mindent leírt az admin, nem bizonyosodtál meg róla hogy mit fogsz venni.