Legyen az itt meghatározott Penal Code módosítási javaslat az állami kongresszus által megszavazva, és elrendelve:
I. CIKKELY — ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
I. SZAKASZ — CÍM
Erre a javaslatra, mint "The right of assembly act" hivatkozhat.
II. SZAKASZ — MEGÁLLAPÍTÁSOK ÉS NYILATKOZATOK
(a) A "gyülekezés" minden olyan csoportosulás, ami San Andreas államában történik és három vagy annál több egyedi személy csoportosul, hosszabb időintervallumra véleménykinyilvánítás és tüntetés céljával.
(b) A "bejelentési költség" az-az összeg, amely egy rendezvény bejelentésekor (adott esetben gyülekezés) a San Andreas állambeli békefenntartóságnak kerül jóváírásra.
(c) Az "illetéktelen bevétel", a meg nem illetett pénzösszeget jelenti a San Andreas állambeli békefenntartóságnak.
(d) A "Peace Officer" vonatkozik minden olyan hivatalos személyre, aki San Andreas államban olyan közalkalmazott, hogy elsődleges feladatai közé tartozik a jogszabályok fenntartása.
III. SZAKASZ — MEGFOGALMAZÁSA
a, Hivatkozva a THE CONSTITUITON OF THE STATE OF SAN ANDREAS - I CIKK 9. szakaszára, miszerint;
"Az embereknek joguk van szabadon gyülekezni, hogy a közjó érdekében tanácskozzanak, követelésekkel álljanak képviselőikhez, vagy kérvényt nyújtsanak be."
Követeljük a Penal Code V. Paragrafusának 5(05) szakaszának TELJESJOGÚ ÁTÍRÁSÁT!
b, A Penal Code így rendelkezik:
Kód:
" a, Ha valaki a Peace Officer vagy telek tulajdonos többszöri felszólítására sem hagyja el az állami tulajdonban lévő területet, az vétséget követ el.
b, Ha valaki a Peace Officer felszólítására nem hagyja el a lezárt területet, az vétséget követ el.
c, Ha egy csoport bejelentetlenül gyülekezik vagy demonstrál abban az esetben az esemény szervezői vétséget követnek el."
-amely teljes mértékben szembemegy San Andreas állam alkotmányával.
c, Az amerikai állampolgárok alapvető szabadságjoga a gyülekezési jog. Ahogy államunk alkotmánya is megfogalmazza: a "közjó érdekében" történik mindezen megmozdulás. Hiszen, a nép egyetlen hatalmi ereje Montesquieu óta, a szavazati jog, és a SZABAD gyülekezési jog azaz a Montesquieu által megfogalmazott nyilvános, törvény előtti véleménnyilvánítás.
d, A Penal Code azonban JOGTALAN GYÜLEKEZÉSnek nyilvánítja minden olyan jellegű megmozdulást amely nincs bejelentve, többszöri felszólítás után sem oszlatódik fel az állami területen, vagy lezárt területen.
IV. SZAKASZ — VÉGRAHAJTÁSA
a, Javaslatunk az alábbi módon fogalmazná át a Penal Code V. Paragrafusának 5(05) szakaszát:
JOGTALAN GYÜLEKEZÉS
a, Jogtalan gyülekezésnek minősül ha: Egy gyülekezés engedély nélkül magánterületre lép.
b, Jogtalan gyülekezésnek minősül ha: Egy gyülekezés a Peace Officer felszóllítására sem hagyja el a lezárt területet, vagy magánterületet.
c, TELJESKÖRŰ ELTÖRLÉS!
b, A javaslat fontosnak tartja, hogy bejelentés nélkül is végbemehessen egy csoportosulás, gyülekezés, hiszen alkotmányadta jog a SZABAD gyülekezés joga.
c, A javaslat fontosnak tartja, hogy a bejelentés költsége ne terhelje a szervezőt, illetve ne adjon illetéktelen bevételt a békefenntartónak, hiszen számukra a gyülekezés szervezése nem kerül költségbe.
d, A javaslat fontosnak tartja, hogy a politikai pártok, szervezetek könnyebben előremozdíthassák érdekeiket, céljaikat - bejelentési költségek terhelése nélkül. |