Ez a téma a belépés utáni védelem ötletét foglalja magában.
Belépésnél a karakterünk átlátszóságot kap, valamint a járművekkel történő ütközés kikapcsolásra kerül ~10 másodperc erejéig. Ez a védelem azonban nem tartalmazza az esésből következő sebzést, például ha valaki helikopterből fagy ki. Ilyenkor nem sok mindent lehet tenni, belépéskor szinte biztos a halál. Az ötlet az lenne, hogy a belépést követő 10 másodpercben a karakterünk semmilyen sebzést ne tudjon kapni. Véleményem szerint ez az adminok válláról is venne le terhet, hiszen (főleg most, az event alatt) rengetegen használnak helikoptert, ezáltal pedig fagynak ki belőle.
Ha valakinek van kiegészítése, érve, vagy ellenérve az ötlettel kapcsolatban, akkor ne tartsa magában.
Belépésnél a karakterünk átlátszóságot kap, valamint a járművekkel történő ütközés kikapcsolásra kerül ~10 másodperc erejéig. Ez a védelem azonban nem tartalmazza az esésből következő sebzést, például ha valaki helikopterből fagy ki. Ilyenkor nem sok mindent lehet tenni, belépéskor szinte biztos a halál. Az ötlet az lenne, hogy a belépést követő 10 másodpercben a karakterünk semmilyen sebzést ne tudjon kapni. Véleményem szerint ez az adminok válláról is venne le terhet, hiszen (főleg most, az event alatt) rengetegen használnak helikoptert, ezáltal pedig fagynak ki belőle.
Ha valakinek van kiegészítése, érve, vagy ellenérve az ötlettel kapcsolatban, akkor ne tartsa magában.