Spawn protection

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Danesz

❄️?
Támogató
2019. 01. 10.
911
7 880
22
Hatvan
V4 karakter
Jamel Dorsey
Ez a téma a belépés utáni védelem ötletét foglalja magában.

Belépésnél a karakterünk átlátszóságot kap, valamint a járművekkel történő ütközés kikapcsolásra kerül ~10 másodperc erejéig. Ez a védelem azonban nem tartalmazza az esésből következő sebzést, például ha valaki helikopterből fagy ki. Ilyenkor nem sok mindent lehet tenni, belépéskor szinte biztos a halál. Az ötlet az lenne, hogy a belépést követő 10 másodpercben a karakterünk semmilyen sebzést ne tudjon kapni. Véleményem szerint ez az adminok válláról is venne le terhet, hiszen (főleg most, az event alatt) rengetegen használnak helikoptert, ezáltal pedig fagynak ki belőle.

Ha valakinek van kiegészítése, érve, vagy ellenérve az ötlettel kapcsolatban, akkor ne tartsa magában.
 

G.Peti

Barangoló
Támogató
2020. 12. 13.
119
69
16
Fonyód
V4 karakter
William Yarvipp
LV karakter
John Williem
Szia! Valóban idegesítő tud lenni mikor levegőben ki fagy valaki helikopterből és mikor vissza loginol leesik meghal. Ez megoldhatja ezt a problémát.
 

Tomi_

Barangoló
2020. 06. 17.
110
194
17
Szatmárnémeti
V4 karakter
Kyrie Peterson
LV karakter
🇪🇸Sofia Padilla
Hello! Tetszik ez az ötlet, esett már meg velem a helikopterből való kifagyás és nem túl kellemes minden alkalommal adminra várni, illetve az admin idejét is ezzel húzni.
 

Trevon

karcok a felhőkön
2019. 04. 02.
501
2 107
V4 karakter
Donnie Montagne
LV karakter
Yasam Zorlu
Természetesen jó ötlet, és az is látszik, hogy van rá támogatás a közösség részéről, én is támogatom és örülnék a bevezetésének.

Néhány további észrevétel: nyilván nem lenne ördöngösség technikai oldalról (valami olyasmi lehet a megoldás, hogy az onPlayerSpawn event esetén elindul egy timer, aztán az adekvát funkció addig nem hagyja, hogy a játékos sebződjön).
A probléma azonban első látásra mélyebbnek tűnik egy fokkal ennél.
Ha valakinek van kiegészítése, érve, vagy ellenérve az ötlettel kapcsolatban, akkor ne tartsa magában.​
Nem tartom. A jelenlegi login collision rendszer egész komplex – ennél biztos könnyebb lett volna úgy megcsinálni a létrehozás idején, hogy egyszerűen nem sebződik a játékos, és kész. Ennek ellenére a jelenlegi rendszer került bevezetésre, és a kérdés az, hogy miért; nem tudom, hogy nincs-e valami a háttérben, amiről nem tudunk, ezt csak a fejlesztők tudják igazán. Elképzelhető, hogy például az esetleges visszaélésektől tartottak. Egy játékosnak a halhatatlanná tétele elég kritikus lépés, nem árt megfontoltan és óvatosan eljárni nagyon átgondolni mindent, többször.
 
  • Tetszik
Reactions: najlon és Danesz

Zane

General Cortez ™
Fő Globális Moderátor
v4
2019. 01. 10.
1 053
5 786
Budapest
V4 karakter
Zane Cortez
db7e254fc9e5f1a4fcdd958f71569a25.png
Kedves témaindító,
↳A szerver és a fórum verziója is hivatalosan átállt a V4-es verzióra. 🥳

↳Ez azt jelenti, hogy mind a játékszerver, mind a fórum nagy változásokon ment át. Teljesen új arculatot kapott, és erre az új arculatra szeretnénk mihamarabb átállni.

↳Mivel a szerver lényegében egy teljesen újraírt modot kapott, teljesen új ötletekkel és megvalósításokkal ezért a mostani témákat lezárjuk.


↳Amennyiben olyan ötleted volt ami még az új verzió ellenére is aktuális lehet kérlek, hogy nyisd újra a V4-re szabva, sajnos nincs kapacitás most minden témát egyesével szétválogatni hiszen több száz van belőle, de garantálom, hogy a jövőben ezekre az ötletekre sokkal több figyelmet fogunk fordítani 😊


Sok sikert kívánunk az ötletek készítéséhez! 🤩

Megértésed köszönjük,
SeeGame Vezetőség
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.