N E V E D:
< Tobias Ragsdale >
F R A K C I Ó D N E V E:
< Sadistic Seagulls MC >
A M I T S Z E R E T N É L K É R N I:
< Pár hibát észrevettünk a csomagunkban, amiket gyorsan javítottunk még. Négy skint dolgoztunk át, illetve a mapolásban voltak hibák. ( pl.: mindegyik kerítés törhető volt, pedig beállítottuk hogy ne legyenek azok. ) A gate kapunk elég furán mozog, valószínűleg ezt is mi rontottuk el, szóval ki szeretnénk cserélni. A megjegyzésben csatolom a kódot. A mappában benne lesznek a személyi és dashboard képek, már a valós skin ID-kkel, hiszen ezek nem kerültek be először.>
M E G J E G Y Z É S:
<
LETÖLTÉS
>
< Tobias Ragsdale >
F R A K C I Ó D N E V E:
< Sadistic Seagulls MC >
A M I T S Z E R E T N É L K É R N I:
< Pár hibát észrevettünk a csomagunkban, amiket gyorsan javítottunk még. Négy skint dolgoztunk át, illetve a mapolásban voltak hibák. ( pl.: mindegyik kerítés törhető volt, pedig beállítottuk hogy ne legyenek azok. ) A gate kapunk elég furán mozog, valószínűleg ezt is mi rontottuk el, szóval ki szeretnénk cserélni. A megjegyzésben csatolom a kódot. A mappában benne lesznek a személyi és dashboard képek, már a valós skin ID-kkel, hiszen ezek nem kerültek be először.>
M E G J E G Y Z É S:
<
Elsősorban ezt szeretnénk: Érték: [ID] = {-180.48, 1023.43, 20.5, 0, 0, 270.25, -180.5, 1023.3, 20.5, 0, 0, 359.3, 0, 0, 3036, 2000, 1, false},
Viszont ha ismét a járdán keresztül nyílik akkor ezt szeretnénk kérni: Érték: [ID] = {-180.48, 1023.43, 20.5, 0, 0, 270.25, -180.39999, 1028, 20.5, 0, 0, 270.25, 0, 0, 3036, 2000, 1, false},
LETÖLTÉS
>