Ryan Adams jelentkezése

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

briaNV3

Aktív fórumozó
Támogató
2019. 01. 10.
274
183
22
Hatvan
V4 karakter
Brian D Burnett
LV karakter
Brian D Burnett
g6ihL4y.png

Teljes neve:
< Ryan Adams>

Születési helye, ideje:
< Las Venturas Medical Center, 1993.06.04>

Édesanyja lánykori neve:
< Karolina Carter>

Jelenlegi lakcíme:
< Las Venturas Motel 4/2>

Hány éve él a városban?:
< Másfél éve élek a városban.>

Miért szeretne nálunk dolgozni?:
< Mert imádom az autókat, és értek is hozzá szakmámból adódóan mivel autóvillamossági mérnök vagyok, de van karosszéria lakatos képesitésem is.>

Miért érzi magát alkalmasnak erre az állásra?:
< Mert a munkámát kiváló teljesitménnyel és minőségben végzem el>

Dolgozott-e már valaha szerelőként?:
< Nem, nem dolgoztam mivel most végeztem el az iskolát csak kötelező gyakorlatom volt.>

Előző munkahelye(i):
< Nagyker futár>

Rendelkezik-e érvényes vezetői engedéllyel?:
< Igen rendelkezem vele>

A jelentkező nyilatkozata:

Kijelentem, hogy a jelentkezési lapon szereplő adataim hitelesek, továbbá elfogadom a
szervezet szerződési feltételének minden pontját.

Jelentkező Aláírása:

< Ryan Adams>

dmbg9Hw.png

Játszott perceid:
< 7602 játszott percem van!>

Eddigi frakcióid:
< Nem voltam még frakcióba>

Jelenlegi frakciód:
< ->

Mióta RP-zel?:
< Körülbelül 5 éve rpzem!>

Miért szeretnél szerelő lenni nálunk?:
< Mivel IRL is ezzel foglalkozom mivel autóversenyzek és közúti autómat épitgetjük!>

Miért pont téged válasszunk?:
< Mert aktiv lennék a frakcióban és teljes erőbedobással dolgoznék!>

Hányszor voltál jailben? (UCP-ről képet mellékelj, kephost.com VAGY imgur.com!)