Render/betöltési hina

2023. 06. 19.
38
43
V4 karakter
Lincoln Shaw
a7ad47c33c8c8be856508d69e05822b6.png

InGame neved:
Lincoln Shaw

Az észrevétel időpontja:
2024.06.08 12:20

Kép, videó:


Részletes leírás:
Mainap vettem észre hogy a különböző bokrok, fák de legfőképp a fák késöbb vagy konkrétan elöttem pop upolnak be vagy töltenek be. Streaming memory-t néztem a [streaming_memory] parancsal és azt írta hogy kereken 1 van. Beállításban a látóhatár 100%, nem tudom hogy jelen pillanatban az FX minőség és élsímitás befolyásól-e valamit. Tegnap meg az ezelőtti napokban ilyen hibávat nem érzékeltem

Időpont:
12:32

Egyéb megjegyzés:
-

 

NemBonez

Barangoló
2022. 09. 12.
94
75
Szalmaváros
V4 karakter
Bonez Leichtenstein
Szia. Körülbelül egy hete észrevettem azt, ha órákat tolom huzamosabban a játékot, egy idő után belassul a betöltés.
Kezdetben ugyan így reagál mint neked, majd 1 óra múlva már csak akkor tölt be a fa, amikor odaérek, majd már akkor sem.
Igazából, ezen már csak a reset segít nekem mindenek felett..
Mivel V4 óta már teljesen már módon lett megoldva a pályabetöltés, valószínű egy idő után már porszem kerül a gépezedbe, minek hatására -számunkra ismeretlen okokból- késik a map rendering..
Próbálj meg ilyenkor egy reconnectet, és nézd meg milyen a betöltés.
Egyébként hány GB rammal rendelkezel?
 
  • Tetszik
Reactions: NemRicsi
2023. 06. 19.
38
43
V4 karakter
Lincoln Shaw
Szia. Körülbelül egy hete észrevettem azt, ha órákat tolom huzamosabban a játékot, egy idő után belassul a betöltés.
Kezdetben ugyan így reagál mint neked, majd 1 óra múlva már csak akkor tölt be a fa, amikor odaérek, majd már akkor sem.
Igazából, ezen már csak a reset segít nekem mindenek felett..
Mivel V4 óta már teljesen már módon lett megoldva a pályabetöltés, valószínű egy idő után már porszem kerül a gépezedbe, minek hatására -számunkra ismeretlen okokból- késik a map rendering..
Próbálj meg ilyenkor egy reconnectet, és nézd meg milyen a betöltés.
Egyébként hány GB rammal rendelkezel?
32

Én azon vagyok meglepődve míg egy átlagos MTA kliens-ben (V3 is akár) volt haladó beállításban a Streaming memory csúszka amivel a betöltödő textúrák memóriáját lehet csökkenteni/nővelni
Mivel egy csodálatos PS2 port az SA így 32 bites rendszerhez képest maximálisan 512mb memóriát tud kezelni, ha egy sima SA-t lehet piszkálni annyival hogy a limitet felhúzzuk 32biten 2gb memóriára akkor több dolgot tud betölteni de a kifagyási esély sokkal nagyobb.
És amit én észrevettem és nálam meg pár embernél történik ez hogy a streaming memory 1 (ami a százalék akar lenni valószínúleg a valamennyiből ami a V4-el lett hozzá adva) másnak pedig 750 ami meg már Mb-ban van meg adva, Na nekem ez a fúrcsa hogy akinek 750 mb van kicsivel jobban bírja és sokkal gyorsabban betöltenek távólabbról a dolgok.
Ha ezt modósítom én is sima V4 config file-ban 750-ra vagy 512-re akkor valóban jobban betöltenek a dolgok de egy egyedi intiba való belépéskor instant kifagy.
 

NemBonez

Barangoló
2022. 09. 12.
94
75
Szalmaváros
V4 karakter
Bonez Leichtenstein
Ha a tudásom valid, akkor az az 1 nem százalék, hanem úgy kell elképzelni a mint a minecraftban a chunk felosztást.
Tehát az aktuális chunkot fogja neked betölteni, amiben te tartózkodol.
Ahogy szépen mész át a “chunkon” úgy váltakoznak a betöltési részek. Így nem fogja használni mindig az egész map betöltést, csak az aktuális rész betöltését.