Részben támogatom az ötletet, hogy vissza kerüljön, mert miután megváltozott az összes autó handlinge én nagy garázs kisöprést tartottam.
Az egyedi ecu is nagyban befolyásolja a kocsik teljesítményét ami részben pozitív részben negatív véleményeket produkál felőlem.
pozitív részből, hogy nem minden kocsi egyforma, másik részben, hogy csaak a tehetősebbeknek telik rá és akkor is még rengeteg időt igényel, hogy nem a legjobbat, hanem csak szimplán egy jót beállítson az ember, kocsikra vissza térve, rengeteg autónál alkalmaznám ezt, hogy akkor egy alap kivitelt raknék be, és variánsként lehetne elérni rá, az M packet-et vagy az S/RS-t audik esetében, mert így lényegében M5 11, M5 F10-ek és egyéb M-es vagy Audi esetében RS-ek járkálnak.
Ebben az esetben, ha így megoldható lenne az M packet illetve az S/RS akkor már bele folynék annyira, hogy ezek kocsik esetében a variáns is egy opció, avagy egy "komplett" átalakítás lenne, amivel az M-es kivitel teljesítmény növelést okoz, Audik esetében az S és az RS is ugyan így működne és hozzá gondolva, ha Pl: Egy Audi A4 Avant ki lenne venomozva teljes mértékben és egy " S-es Motor csere lenne" akkor olyan lenne mintha, egy S4-es audit vett volna meg és a venom tuningokat nem állítaná vissza gyárira de egy teljesítmény növelés már észlelhető lehetne.
Ezt jó pár autó esetében el tudnám képzelni, nem csak BMW és Audi márkáknál, hanem Mercedes, Ford és a szerveren megtalálható rengeteg autó közt is.
Így lehetne egy kis + feltüntetés a forgalmikban, hogy: hány köbcentis motorról van szó és esetleg, hogy milyen típusú (sor4,V6,V8,boxer,vankel stb.)
Jó tudom ez jó sok munka is lenne a fejlesztők felől, de valamilyen szinten megérő is lehet, mert változatos lenne a járművek teljesítménye is még ha az Ecu mind ezt befolyásolja.
Teljesítmények között egy motor csere fül lenne, minden megvásárolt autó az alap legkisebb motorral lenne szerelve. és ahogy nő a motor teljesítménye, úgy ezeket be lehetne árazni, tény és való nem lenne olcsó mutatvány, mert lehet pár milliót fel emésztene egy ilyen "motor csere" és esetleg, de csak esetleg a legjobb motor PP-be kerülne, de az se horribilis összegekben gondolkodva.
Tény és való, hogy van olyan kocsi, ami esetében nem lehetséges ez, mert a bugatti is alapjárat W16 ahogy az Ezeröcsi (Lada 2105) meg sor4, itt az utóbbi esetében max a köbcenti változik, hogy nem 1300 hanem 1500 és csak egy minimális ugrás lenne.
Én ehhez hasonló képen el tudnám képzelni a BMW-Audi-Mercedes és egyéb járművek közötti "különbséget" amivel társulna az M packet / S vagy RS / és egyébb jelzések a kocsikon.