R3HABS Taxi Pályázata!

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

R3HABS

Game Admin 2
2019. 02. 02.
458
407
22
Debrecen
V4 karakter
Dave Newmann
LV karakter
Dave Newmann
V2 karakter
Lisa Beasley

pH7PRqL.png

Lisa Beasley
See City Taxi frakció pályázata




Előszó:

Tisztelt olvasók! Röviden fogalmazva, mindenki tisztában van a taxi mint frakció felépítésévél, feladatkörével, szóval ezeket nem igazán szeretném annyira részletezni! Pályázatom célja, a taxi mint frakciót életre kelteni, egy élvezhető illetve izgalmas légkört megalkotni, olyan vezetőséggel, akik tapasztaltak a frakciók vezetésével! Jelen esetben szeretném, hogy jómagam illetve későbbiekben leader társammal/társaimmal ezeket mind feltétel nélkül megtudjuk teremteni! A taxi történetében eddig ez nem igazán történt meg, de ami késik nem múlik! Ígéretek helyett inkább majd tettekkel szeretnénk szolgálni.


Magamról (IC-OOC):

- IC: Lisa Beasley-nek hívnak, egy 25 éves nő vagyok. Los Santosban élek, nem messze a kórháztól! Jelenleg két autóval rendelkezem egy Jeep Grand-al illetve egy McLaren P1-el. Tanulmányaimat a helyi általános iskolában kezdtem, majd autószerelőnek tanultam. Fix&Drive-ban dolgoztam, betanítóként váltam el tőlük. Tanulmányaimat utána a Los Santosi OKF-nél kezdtem meg, majd felszereltem mint Őrmester. Hosszú szolgálati éveim után egyetemi tanulmányaimat is elkezdtem és elvégeztem. Később az OKF állományának a vezetője lettem. Ez idő alatt megjártam a NNI-t illetve NAV kötelékét is.

- OOC: Károlynak hívnak, 19 éves vagyok. Debrecen környékén élek. Jelenleg nem folytatom a tanulmányaimat, de később tervezem rendvédelmi vonalon. Szerveren szinte nyitás óta vagyok jelen, ámbár igazán aktívan 19-es évek óta mondanám magam. Szerveren rengeteg mindent elértem, amelyre büszke vagyok. Ezekből párat ki is emelnék: Szerveren eltölt 50+ ezer játszott perc, Game Admin 3, OKF Frakció leader (OKF Altábornagy, KMSZ P, KHO Osztályvezető-Helyettes), Fix&Drive Betanító, TS3 Haladó Moderátor. A szerveren ez idő alatt sok embert ismertem meg, és valószínűleg ismernek is páran, bár nem mondanám magam a szerveren "ismert" embernek, ezáltal nem is várom el senkitől, hogy támogatja, vagy netán mellőze a pályázatom.


Miért az én lennék alkalmas a pozícióra?

Ez a pont, amelyre információkkal, referenciával szeretném az állításaimat igazolni. Kezdeném is azzal, hogy jó magam azért tartom célszerűnek erre a pozíció betöltésére, mivel kezeim alatt, volt amikor teljes mértékben, volt amikor leader társaim segítségével az OKF mint frakció. Frakciót 2021. Januárjától hivatalosan is leaderként vezettem és ez idő alatt a frakció rengeteg mindenen ment keresztül és hosszútávon életet tudtunk bele tenni. Ez idő alatt szerintem képes voltam megmutatni mint a játékosok, mint más személyeknek, hogy képes vagyok egy csapatban is és akár magamban is elvezetni a frakciót és a "monoton" dolgot izgalmassá tenni! Akik követték munkásságunkat vagy részt vettek benne, tudják miről beszélek, nem célom most ezeket részletezni. Másik ok amiért alkalmasnak találom magam erre, mivel még Adminisztrátorként volt rálátásom a frakcióra és ez idő alatt észleltem azon dolgokat, amelyek lehettek a frakció "bukásának" alapjai. Gondolok itt a túlzott szabadság érzett, a rengeteg lehetőség, amelyet a taxi elveszített (kórházhoz való teleportálások stb stb.) Ezen dolgok mind javíthatóak lehetnek, de ehhez olyan ember/emberek kellenek a vezetői székbe, akik képesek szót adni a terveinek és megvalósítani azokat, és nem pedig csak ülni a frakción és várni, hogy fizetés megöljön. Ezért gondolom magam alkalmasnak, mivel úgy érzem mi megtudnánk ezt adni a frakciónak.


Rangok és vele járó feladatok:

- A frakcióban szereplő rangok jelenleg csak egy irányzat, ettől eltérhetünk illetve fizetéseket nem tartalmaz! Fizetésekről lentebb részletesebben!

1, Tanuló sofőr

[ Feladata: Személyszállítás. Rangemelés: Akkor történik meg ha egy vizsgabiztosnál sikeres taxi vizsgát tett. Erre két hete van, ha háromszor megbukik taxi vizsgán, akkor megválunk tőle. ]

2, Próbaidős sofőr

[ Feladata: Személyszállítás. Rangemelés: Heti rendszerességgel beiktatott megbeszélésekkor kap rangemelést, ha az adott jelentés száma megvan. ]

3, Haladó sofőr

[ Feladata: Személyszállítás. Rangemelés: Heti rendszerességgel beiktatott megbeszélésekkor kap rangemelést, ha az adott jelentés száma megvan. ]

4, Veterán sofőr

[ Feladata: Személyszállítás. Rangemelés: Heti rendszerességgel beiktatott megbeszélésekkor kap rangemelést, ha az adott jelentés száma megvan. ]

5, Csapatvezető-helyettes

[ Feladata: Személyszállítás, illetve az adott csapatvezetése abban az esetben ha a csapat jelenlegi vezetője nem elérhető. A feladatai ilyenkor ugyan azok amelyek a csapatvezetőnek. Rangemelés: Heti rendszerességgel beiktatott megbeszélésekkor kap rangemelést, ha az adott jelentés száma megvan. ]

6, Csapatvezető

[ Feladata: Személyszállítás, illetve az adott csapatvezetése és koordinálása. Ő engedélyezi a fuvarok elfogadását, az adott csapattagnak ő intézi a vizsga időpontját, ő is részt vehet a vizsgán ha az adott vizsgázó az ő csapatának tagja. Rangemelés: Heti rendszerességgel beiktatott megbeszélésekkor kap rangemelést, ha az adott jelentés száma megvan. Rangemelés: Ha a vezetőség úgy érzi, hogy megfelelő komolysággal, és odaadással végzi a feladatát akkor jár neki, néhány héten belül. ]

7, Vizsgabiztos

[ Feladata: Személyszállítás, Illetve a tanuló sofőröknek a vizsgáztatása. A vizsgáztató választ vizsga útvonalat, és ő dönti el hogy a tanuló sofőr tovább léphet -e, azaz sikeres taxi vizsgát kap, vagy megbuktatja, és újravizsgáztatja az illetőt. Rangemelés: Ha a vezetőség úgy érzi, hogy megfelelő komolysággal, és odaadással végzi a feladatát akkor jár neki, néhány héten belül. ]

8, Telephelyvezető

[ Feladata: Személyszállítás, koordinálás, illetve ő intézi a parkolóhelyek bírálását, a telephelyen történő dolgokat. Ő ellenőrzi az EÜ dobozt a járművekbe, ő oszt nem megfelelő parkolásért szankciót, illetve besegít a csapatvezetők munkájába. Rangemelés: Ha a vezetőség úgy érzi, hogy megfelelő komolysággal, és odaadással végzi a feladatát akkor jár neki, néhány héten belül.]

9, Menedzser

[ Feladata: Saját, és más rendezvények lebonyolítása. Abban az esetben ha egy rendezvényhez kellenek sofőrök, autók akkor ő intézi ennek a pénzügyi dolgait. Kötelezően havonta saját rendezvényt kell csinálni, amelyet teljes mértékben ő szervez és a vezetőség támogatja. Rangemelés: Ha a vezetőség úgy érzi, hogy megfelelő komolysággal, és odaadással végzi a feladatát akkor jár neki, néhány héten belül. ]

10, Igazgató

[ Feladata: A cég fenntartása, pénzügyek kezelése, panaszok esetleges problémák bírálása. ]

11, Cég tulajdonos

[ Feladata: A cég fenntartása, pénzügyek kezelése, panaszok esetleges problémák bírálása. ]


Terveink a Frakcióval:

Jelen esetben a frakció amelyeket biztosít (rendszerek, playerszám, frakció tag szám, fk számla stb.) ezek függvényéből szeretnénk kihozni a legjobbat. Ezen dolgok és folyamatok idő igényesek lesznek majd, de bízunk benne az idő megoldást add erre is! Néhány dolgot szeretnék feltüntetni, amelyeket létrehoznánk, amennyiben a frakció a mi felügyeletünk és vezetésünk alatt lenne! Első sorban szeretnénk egy olyan rendszer kialakítani, amely élvezhetővé teszi a frakció tagok számára a frakciót. Ez a rendszer legyen pl csak egy jutalom rendszer, amely nem éppen pénzbeli, hanem mondjuk más egyéb "előnyt" biztosít a tagok számára, vagy gondolok itt pl. közös programokra, legyen az akár egy kirándulás, közös rendezvény más frakcióval, esetlegesen nyílt napok, vagy olyan rendezvények, amelyek a lakosság számára is nyitottak. A frakció elsődleges feladata a személy szállítása A pontból B pontba! Ezen a szállón szeretnénk maradni és ezt is erősíteni, de szeretnénk nyitni későbbiekben más irányzatokba is. Szeretnénk a jövőben programok keretén belül esetlegesen Oktatásokat szervezni, amelyen vezetést lehetne gyakorolni, vagy esetlegesen gépjárművet béreltetni, limuzint, helikoptert, röviden mindent amelyben megtudunk egyezni IG a kormánnyal, OOC a vezetőségi tagokkal. A normál személy szállításra is gondolunk a fellendítés során, ide például be lehetne hozni kis "checkpointokat", amelyeken többnyire fixen lenne taxis. Forgalmas helyekre gondolok ezen ponton, legyen az Városháza, Pláza, Kórház stb... Ezen "szolgálatok" kötöttek, ámbár játékosok számára egyszerűbbek és később általánosak lennének. Sok kis apróság hosszú távon eltudná érni azt a frakcióval, amit tervezünk, de ennek a listája, még bővül biztosan a jövőben.


Frakcióba való bekerülés menete:

Szeretnénk IC, illetve fórum felvételeket is tartani. Viszont mindkét esetben kötelezővé tesszük a TeamSpeak használatát(legalább a felvétel erejéig.) erre leginkább a szabályzat kikérdezése miatt lesz szükség, enélkül és a szabályzat ismerete nélkül nem lehet valaki frakció tag.

- Frakcióba való bekerüléshez szükséges:

- A szerver szabályzat teljes körű ismerete
- Frakció szabályzat teljes körű ismerete
- Szerver található főbb helyek ismerete
- Rendelkezzen TeamSpeak 3 Klienssel, illetve ne legyen tiltva arról (Frakció Meeting érdekében)
- 14. életév betöltése (Elnézünk minimálisan tőle)


- IC tagfelvétel menete:

Ic tagfelvétel menete úgy adódik, hogy bizonyos időszakonként előfordulna, hogy a szervezetünk szerveren belül hirdet tagfelvételt! Ezen a felvételen a jelentkezők személyesen megjelennek a Taxi telepen, ahol egy adminisztratív munka (sorba állás, személyes okmányok ellenőrzése, adatok felvétele) után, elkezdődne egy rövid állás interjú. Itt felmerülő kérdések, ic személyes dolgokra, tanulmányokra illetve frakcióban eltöltendő szerepére térne ki. Amennyiben ez sikerült, folytatódna a tagfelvétel az OOC részével, amely TeamSpeak 3 szerveren történne meg. Az itt történő dolgok az ooc dolgokra térne ki, néhány személyes gondolat, frakcióval való tervei, elképzelése, szabályzatok ismerete. Sikeres felvétel esetén 1 hetes próba időszaknak van kitéve minden felvételt nyert személy! Ez idő alatt megfigyelve vannak, figyeljük a társalgási készségeiket, vezetési technikáikat stb. A frakció szabályzatban leírtak alapján eltelt idő és kritérium meghaladtával kiírjuk őket vizsgára, vizsga sikerességével teljes körű taggá válnak a frakció kötelékében! Amennyiben 3x nem sikerül a vizsga az adott személynek (3x bukás), abban az esetben megválunk a személytől és alkalmatlannak ítéljük (1 hónapig nem próbálkozhat újra) A vizsgáról lentebb részletesen!

- Fórum tagfelvétel menete:

A fórumon történő jelentkezés során a Frakciónk topicjába érkező jelentkezést követően átolvassuk és értékeljük! Sikeres jelentkezési lap esetén egy meghallgatási időpontot írunk ki! Ezen időponton egy TeamSpeak 3 meghallgatás és egy IC állásinterjú kerül megrendezésre! Innentől a folyamat ugyan úgy lenne mint IC tagfelvétel esetén!


Taxi vizsga folyamata:

A taxi vizsga egy összetett folyamat lesz a jövőben! A folyamat célja, hogy a taxi kötelékében lévő alkalmazottak megbízhatóak legyenek és bármikor, bárhol tudjanak tájékozódni! Ez a folyamat röviden 2 részből áll.

- Első rész:
Írásbeli tudástétel: Ez a pont, egy kellemetlen pont lehet, de sajnos muszáj valamilyen szinten megejteni. Tudjuk, mindenki számára a szerver szórakozás jellegű, de kellő tudás elengedhetetlen bármely frakció betöltésére, így nálunk is fontos lenne ez a tudás megléte! Ezt a tudást egy vizsga lappal tudnánk legjobban tesztelni. Ez a vizsgalap tartalmazna elméleti kérdéseket, KRESZ kérdéseket illetve szituációkat. Ezen a vizsgán azon személyek akik megbuknak többször is próbálkozhatnak, nincs elévülés! Sikeres vizsga esetén a vizsgabiztosok, illetve megbízott vizsgabiztosok kiírnak egy időpontot!

- Második rész:
Gyakorlati tudástétel: Sikeres vizsga után, elérkezve a kiirt vizsganaphoz egy gyakorlati vizsgán kell helyt állniuk a vizsgázóknak! Ezen a vizsgán a jelenlévő vizsgázók a cég által biztosított gépjárművükkel megjelennek a telepen. Informálódnak a vizsgabiztossal a vizsga folyamatáról, majd "húznak" egy vizsgaútvonalat! Minden vizsgaútvonal 3 feladatból áll! Első feladat egy forgalmas helyhez való kiérkezés! Ez a vizsga során nem megy időre, de anyagilag annál inkább fontosabb. A megérkezést követően egy munkavégzésre szolgáló helyre kell szállítani az "utast". Ennek megtétele után a következő feladat egy tankolás (szükség esetén szereltetés), utána visszatérés a telepre. Vizsga folyamatát a kresz szabályainak betartásával, illetve figyelmesen kell végrehajtani! A vizsga során hibázhatnak a vizsgázók, a vizsga hibáiról a vizsgabiztos egy lista alapján dönthet és ezek alapján adhat hibapontot (lásd. forgalmi vizsga kresz), és ezen pontok nem léphetik túl a 10 hibapontot. 10 hibapont meghaladásával a vizsga befejeződött. 10 hibapont alatt a vizsgázó sikeres vizsgát tett! Vizsga meglétéről engedélyt állítunk ki, amelyet online nyilvántartásban rögzítünk!


Személy szállítási engedély (fuvarozói engedély):

Ezen engedélyt minden sikeres vizsgát végzett személy megkapja! Ez az engedély olyan, mint a jogosítvány, amely 1 hónapig lenne érvényes! 1 hónap után ezt az engedélyt meg kell újítani! Megújítás folyamata annyival egyszerűbb, hogy csak gyakorlati vizsgát kell tennie, illetve olcsóbb, mint teljes engedély kiállítása! Engedély első sorban a frakció tagok számára lenne kiállítva, és ez szükséges lenne a munkájuk végzéséhez. Tanuló Sofőröknek vizsga letételéig rendelkezniük kell ideiglenes személy szállítási engedéllyel, amely legfeljebb 2 hétig érvényes! Ez idő alatt meg kell szerezniük az engedélyt! Az engedély egy online nyilvántartásban (fórum) lenne elérhető, amely később szükséges lenne együttműködés céljából is. Ezt az engedélyt később szeretnénk majd a lakosság számára is nyitottá tenni, így később lehetne kisebb "magán" taxis cégek, amelyek legálisan végezhetnének személy szállítást.


Együttműködések más szervezetekkel:

Jövőben szeretnénk más szervezetekkel is együttműködni, a közös RP-k illetve egymás hétköznapjainak megkönnyítése érdekében! Ezen együttműködésekben szinte a szerveren található összes legális frakcióval valamilyen úton módon részt szeretnénk vállalni. Röviden gondolok itt azokra, hogy olyan szerződések kötése, amelyek az adott szervezetek alkalmazottait szállítják A pontból B pontba, vagy esetlegesen egészségügyi ellátása az alkalmazottainknak, esetlegesen cég által üzemeltetett gépjárművek szereltetése, karbantartása. Ezen alapvető együttműködések mellet, szeretnénk még kialakítani, akár közös rendezvényeket,esetlegesen közös munkákat (lásd. személy szállítási engedély).


Frakció bevétele, illetve kiadásai:

Úgy érzem röviden ezekről is illik nyilatkozni, hiszen egy szerverezet jó felépítését az anyagi biztonság és anyagikkal való bánás is segíti! A frakció bevételét 3 főbb tényező jelentené:

- 1. Személy szállítás során történő bevétel szerzés
- 2. Együttműködésekből létrejött anyagi bevételek
- 3. Engedély kiállításából bejövő anyagiak
- 4. Egyéb bevételi források (támogatás, elismerések stb.)

Ezen összegek összessége többsége havi jellegű egy összegű! Ezen összegeket szeretnénk akkora mértékre növelni, hogy a szervezet önfenntartóvá válhasson! Valljuk be a múltban az nem igazán sikerült eddig.


A szervezetnek azonban vannak kiadásai is amelyek a következőek lebutítva:

- 1. Dolgozók béreinek kifizetése
- 2. Egyességügyi ellátás a dolgozók részére
- 3, Gépjárművek karbantartása, szereltetése
- 4. Jutalmazások, egyéb kiadások



Saját rendezvények lebonyolítása:

Minden hónapban minimum egy saját rendezvényt szeretnénk lebonyolítani. . Ezeknek a rendezvényeknek a témája leginkább az autóknak kell hogy legyen. Fontos hogy a frakció tagjai is be legyenek vonva teljes mértékbe ezekbe a rendezvényekben, és az ő munkájuk is látszódjon. Kötelezően különböző nyereményjátékokat kell ezeken a rendezvényeken csinálni. Fontos hogy a rendezvényt minimum egy héttel a lebonyolítás előtt már hirdetni kell, hogy biztosan a lehető legtöbb játékoshoz eljuthasson a híre. A legális lebonyolítás érdekében fel kell keresnie azokat az embereket/szerveket, akiknek a hozzájárulása nélkül ez nem kivitelezhető. Az eseményről kötelezően fényképeket kell készítenie, amelyeket közzéteszünk itt a fórumon is. A nyereményjátékhoz szükséges pénzügyi támogatást, a vezetőség többi tagjától kell igényelnie annak a személynek aki segíti a rendezvény létrejöttét!


Jelentések:

Úgy érzem erről is kell néhány szót ejtenem, szóval röviden jelentések. Jelentéseink jelenleg nincs kötve, az-az nem várunk el kötelező jelentésszámot! Hogy mi? Igen, jól olvastad, első 1-2 hétben biztosan nem lesz kötelező jelentés, amelynek oka: Felmérni a frakcióhoz bejövő hívások számát, frakció tagjainak aktivitását, illetve elfogadott hívások számát. Jelentést attól függetlenül kell leadni, csak nincs korlátozva. Ez idő alatt nézünk átlagot és ez alapján kapunk egy számot és ez lesz az általános minimum. Jelentések röviden úgy fognak majd kinézni, hogy lesz egy rövid 1 perces kis űrlat. Ez alap információkra fog majd rá kérdezni, "neve", "idő", "hely", "autó rendszáma" "fénykép". Röviden ennyiből fog majd állni nálunk a jelentés.


Hívások fogadása:

A hívások fogadása 3 féle módon történhet meg. Megtörténhet telephelyen, "checkpointon", illetve telepen és checkpointon kívül tartózkodás esetén történhet meg. Picit röviden bontsuk szét ezeket:

- Telephelyen történő hívások: Amennyiben telephelyen tartózkodik a személy, előnyt élvez a hívások fogadásában (amennyiben sorban áll). Elfogadás esetén rádiózza, majd megkezdi a kiérkezést.
- checkpointon történő hívás: Amennyiben itt végez szolgálatot az alkalmazott, abban az esetben az itt lévő személyek az elsődleges prioritásai. Hívásokat csak akkor fogadhat, amikor nincs senki telepen, vagy úton.
- Amennyiben sem telepen sem checkpointon nincs: Fogadhat hívást, amennyiben nincs telepen senki sem!

Utószó:

Első sorban köszönöm mindenkinek, akik elolvasták a pályázatomat! Köszönöm a támogatást a pályázat megírásában @SPEDY -nek. A pályázatommal igyekeztem a sablonok mellé saját gondolatokat, terveket fűzni, hogy ne csak egy általános pályázat legyen. Célom továbbra is a frakció jó hírnevét gyarapítani, és megkezdeni és végig vinni egy olyan folyamatot amelyet eddig sok "ígéret" mellet nem igazán láttam. Remélem sikerül lehetőséget kapnom/kapnunk és bebizonyítani mind a játékosok és mind a vezetőség számára, hogy jó kezekbe kerülne a frakció. Azon személyeknek, akik pályázat elolvasása során picit elijedtek az elvárások miatt a frakciótól, azoknak mondanám, ezen elvárások emberi mércében érthetőek! Nem célunk egy "elit" alakulat megalkotása, de ezen dolgok kellenek az általános működéshez. Nem ejtettem szót fentebb a dupla FK-ról illetve sok egyéb más dologról (frakció szabályzatok, stb stb). Ezekről azért nem ejtettem, mivel úgy vélem, ezen dolgok a frakcióban történő hely betöltése után érdemes gondolkozni, addig felesleges, hiszen ezzel a "célokat" nehéz megmutatni, ami ugyan olyan mint bárki mása, csak picit másabb. Ismételten köszönöm mindenkinek a támogatását illetve, hogy időt szánt a lapomra!

Figyelem! A változtatás, szerkesztés és törlés jogát fenntartom!
 

Bhrgur

kosarlabdazo
2021. 03. 27.
265
257
Nógrád Vármegye
V4 karakter
felix.calvin
V2 karakter
filip.rothstein
Szia! Volt alkalmam téged az OKF-ben megismerni, leader-ként! Akkor is nagyon jó leader voltál, sok sikert! Támogatom
 
  • Tetszik
Reactions: Imree

PENCZ

dalolászó táncos mikulás
2019. 01. 09.
1 481
5 109
Tatabánya
V4 karakter
barate gabor
Moderátor által szerkesztve, ekkor:

Maradics

Zöldfülű
Támogató
2020. 02. 28.
164
277
23
Abony
V4 karakter
-
LV karakter
.
V2 karakter
Vladan_Abramovic
Sziasztok olvasom eme remek lapot ,nagyon szép lap lett remélem megkapod ,és jó leader lennél ,voltál már leaderem le a kalappal előtted és ezt nem fényezés céljából írom ,tényleg jó lap lett,@PENCZ te meg nagyon segítőkész úriember vagy előtted is le a kalap uram ! sziasztok.
 
  • Tetszik
  • Imádom
Reactions: Imree és aPeti

Darko.

"All the time you have to leave a space"
SzerverAdmin
v4
2019. 01. 10.
898
802
17
V4 karakter
Ben Sauer
LV karakter
West Thomas
V2 karakter
Dough Thommas
Hali! Szépen összeszedted a dolgokat, nállam bizonyítottál már az OKF-el. Ennek ellenére kíváncsi lennék hogyan tudnád ezt a frakciót vezetetni. Szerintem ENERGY vel együtt jól tudnátok vezetni a frakciót.

Sok Sikert!
 
  • Tetszik
Reactions: Imree
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.