![]() Szerverrel kapcsolatos ötletek Játékos (IG) neved: < Faron Amour > Ötleted: < 1. Félresikerült rendszerek átgondolása. > Sok olyan emberrel találkozom akik váltig állítják, hogy a Next Gen frissítések miatt elveszett az a v2 hangulat ami eddig volt. Nekem személy szerint ezekkel nincs olyan nagy problémám, bár az interface-el szerintem pont lehetne valamit kezdeni, hogy köztes megoldás legyen a régi és az új között. (pl: a /cveh parancs indoktalanul, de nekem kifejezetten tetszik. Viszonylag modern, de közben mégis megmaradt ez a V2-es beütés rajta.) < 2. Szerveren lévő szerepkörök. > Szerintem szükséges lenne egy olyan ember, aki több időt tudna fordítani a szerverre, és a frissítések kigondolására. Ezalatt gondolok egy Manager féle rangra, akik az updatek ötletelésében, akár jóváhagyásában is tudnának szerepet vállalni. (Személyes meglátás, ha már van hasonló személy a vezetőségben akkor semmis.) < 3. Frissítések, azok megfelelő promozása. > Nem szokott sok helyen szemet szúrni számomra az, hogyha bekerül a szerverre egy frissítés, ezalapján szerintem több embernek is lehet ez így. Mindenképpen több időt kellene tölteni ezeknek a hirdetésével, akár egy külön kijelölt emberrel, aki ezeket elvégzi. Emellett nekem nagy hiányt mutat az, hogy fórumon kívül (viszonylag sokszor innen sem) nem lehet sokat tudni arról, hogy mégis mekkora frissítéssel kell számolni és körülbelül mikor. Hogyha előre lehetne tudni, hogy például egy nagyobb update fog bekerülni a szerverre jövőhét szerdán, akkor több embert motiválna az, hogy fellépjen a szerverre és nyugodtan játsszon annak tudatában, hogy a szerverrel folyamatosan foglalkozva van. < 4. Horgász event. > Ezt az eventet már viszonylag régen láttam a szerveren, pedig még egy-két éve ez rendszeres volt, viszonylag sok playert hozott fel a szerverre amikor aktív volt az event. < 5. Az új fémdetektor. > Érdekesnek vélem ezt a rendszert, egyrészt el tudom vele ütni az időt, másrészt amikor a leadóhoz elérek, akkor az üzletelés felülete nekem egyáltalán nem átlátható. Emellett szerintem nem is annyira jó az a design ami ennél a rendszernél képviselve van. Maga a detektorozás folyamata tele van kisebb hibákkal ami megnehezíti a folyamatot, az egyik fejlesztőnek továbbítottam ezekről képeket discord privátban. < 6. Szerveren lévő interiorok/birtokok. > Furcsának vélem azt, hogy bárhol elmegyek szinte mindenhol van egy ház, aminél egy, de rosszabb esetben kettő-három gate kapu is áll. Értékét veszti maga a birtok fogalma hogyha mindenki rendelkezhet vele, illetve szürreálisnak is tartom, hogy egy ordas nagy kapu áll minden egyes háznál. Az alapból vásárolható interiorok törlése. Szerintem csak összezavaró tényező az, hogy megveszel egy házat valahol 100-300 millióért, és lehet hogy féláron sem tudod eladni, vagy épp lehet akár a duplájáért megválsz tőle. Erre sokkal ötletesebb lenne a fórumon interiorigénylés. < 7. FPS problémák. > Valószínűleg majdnem minden topicban van erről szó, de azért kiemelném itt is, hogy amikor épp egy autó betölt akkor a kelleténél jobban belaggolok, illetve jópár modellezésnél hatalmas FPS droppok vannak. < 8. Rablások újragondolása. > Pár rablásnál azt veszem észre, hogy kisrészt csak úgy vannak, a boltrablásnál szerintem lehetne ötletesebb megoldást találni, amivel a rendvédelemnek is több köze lehet a rablás során magához a roleplay szituációhoz. |