
1. Lépés: Először is, válasszuk ki a SeeMTA V2 Fórumai közül a "Panaszkönyv" fórum részleget.

2. Lépés: Válasszuk ki, hogy kire szeretnénk panaszt tenni.
- Adminra való panasztétel.
- TeamSpeak3 Moderátorra való panasztétel.
- Játékosra való panasztétel.

3. Lépés: Keressük meg a mintát.
Mielőtt panaszt tennél:
Adminisztrátorra való panasztétel esetén:
- Téma címének tartalmaznia kell a panaszt tevő nevét, illetve az adminisztrátor nevét.
- Minden esetben bizonyítékot kell csatolnod. (Kép, Log, Videó)
- Mindenképpen minta szerint kell kitöltened.
TeamSpeak3 moderátorra való panasztétel esetén:
- Téma címének tartalmaznia kell a panaszt tevő nevét, illetve a Moderátor/Operátor nevét.
- Minden esetben bizonyítékot kell csatolnod. (Kép, Log, Videót csak privátban lehet)
- Mindenképpen minta szerint kell kitöltened.
Játékosra való panasztétel esetén:
- Téma címének tartalmaznia kell a panaszt tevő játékos nevét, illetve a panaszolt játékos nevét.
- Minden esetben bizonyítékot kell csatolnod. (Kép, Log, Videó)
- Mindenképpen minta szerint kell kitöltened.

4. Lépés: Nyissuk meg, majd másoljuk ki a KÓD-ot.

5. Lépés: Új téma nyitása.
- Menjünk rá a "Téma létrehozása" gombra a jobb felső sarokban.

6. Lépés: Kód bemásolása, kitöltése és új téma megnyitása.
- A megnyitott új témába illesszük be az előbbiekben kimásolt KÓD-ot.
- Kitöltjük a mintát a megfelelő helyen, a megfelelő adatokkal.
- Miután az előző lépéssel végeztünk, beküldjük a lapot a "Téma létrehozása" gomb lenyomásával.


Utoljára szerkesztve: