Panasz Dyna nevű moderátorra

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Frank Bryce

Újonc
2019. 03. 06.
2
6
V4 karakter
Hector Cruzano
LV karakter
Frank Bryce

b51815e782eee653d3f5b2e26240c300.png

Panaszkönyv Teamspeak3 Moderátorra


Panasztevő InGame/TeamSpeak neve:
Hector Cruzano

Panaszra tett TeamSpeak moderátor neve:
@Dyna"

Panasz oka, leírása, kifejtése:
Először léptem fel a TS-re hosszú idő után, tehát nem volt rangom sem. Fellépett egy bug, amiben próbáltam IG is segitséget kérni, a hangokat érintette. Közben kiderült a TS-t is befolyásolja, amiről nem tudtam, igy megnyitottam-bezártam egy párszor a klienst mialatt próbáltam megoldani a problémát. Ugyanis ez idő alatt a csatlakoztatott fülesen keresztül teljesen néma volt a TS3 kliens. Amikor már a drivereket frissitettem, PC restart után elinditottam a TS-t, de már csak az üzenet fogadott, hogy ki lettem tiltva ideiglenesen "Moderátor előli kilépés." indokkal. Egy darab üzenetet sem kaptam az emlitett moderátortól, vagy bármi arra utaló jelet, hogy kommunikálni szeretne velem.

Bizonyíték:
(pl.: log, kép, videó)
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=237Screenshot_2024_03_19_.png

Megjegyzés:
Túlzottan önhatalmúak az "itéletdöntők" errefelé. Sokkal többet lehet elérni empátiával, türelemmel és kölcsönös tisztelettel. Köszönöm, hogy végig olvastad.

 

Dynaa

Zöldfülű
Támogató
2020. 02. 08.
216
1 180
V4 karakter
Reyna Keely
LV karakter
Reyna Keely
V2 karakter
-
Szia.

Elsőként a megjegyzésedre reagálnék: sokkal többet lehet elérni egy UB kérelemmel ha a te helyzeted valóban igaz, mint egyből panaszkönyvvel élni - tudod, kevésbé tűnik ellenszenvesnek a dolog.
A többire nem reflektálnék, mert felesleges. Nem lennék moderátor ennyi éve, ha úgy lenne, ahogy te ezeket állítod.

Kétszer léptél fel a szerverre, kétszer lettél behúzva, kétszer szakadt meg a moderátori ügyintézés a lelépésed miatt.

Továbbiakban: nem kaptál üzenetet?

Amikor először be lettél húzva, kaptál egy üzenetet chatbe, amire nem jött érdemi válasz a lelépéseden kívül.
<22:12:43> "[Mike Brina/:/Bálint] Mike Brina/:/Brinaa🦽": Hector, hallasz minket?

Behúztunk másodjára, itt poke-ot is kaptál, ami feltűnőbb, mint egy üzenet. Ezután ismét eltűntél az ügyfélből.
<22:14:04> You poked "Hector Cruzano" with message: Hallasz minket?



Mindezekre semmilyen formában nem reagáltál, pedig voltál elég időt bent az ügyfélszolgálatban ahhoz, hogy válaszolni tudj. Ilyen esetekben pedig a moderátori ügyintézés előli kilépések esetén 1-2 napos bann osztható.

Egyébként mint ahogy fent is említettem, ha megfogalmazod egy UB kérelem keretein belül mindazt, amit ide is leírtál, a bann még ma este feloldható lett volna. Panaszkönyv esetén más a helyzet, de erről majd kifejti a véleményét egy Operátor/SMOD.

Szép estét.
 
Utoljára szerkesztve:

Frank Bryce

Újonc
2019. 03. 06.
2
6
V4 karakter
Hector Cruzano
LV karakter
Frank Bryce
Nem áll módomban veszekedni, az én szemszögemből a fentiek történtek, nem volt hanja a kliensnek egyáltalán, semmilyen értesitést nem vettem észre ez miatt.
Meglehet, hogy az egybőli bann nem célravezető ilyen esetben, mivel nem szándékos volt a kilépés. Ezért iródott meg a panaszkönyv gyorsabban, mint az UB kérelem.
 

BenceV3

“Két lábon járó tech, dev support.”
SModerátor
v4
2019. 01. 10.
2 385
2 229
22
Budapest / Hatvan
V4 karakter
Scott Venturas
Sziasztok!
Elolvastam a panaszt és a válaszokat, úgy gondolom, hogy itt moderátori részről nem történt semmiféle hiba, hiszen ők értesítettek téged írásos formában is többször, a poke pedig egy erősebb üzenet, ami egyből a képernyőd közepére kerül, így nehéz nem észrevenni.
Azóta a kitiltás lejárt, ha jól értelmezem, tehát már volt lehetőséged a TeamSpeak szerverre regisztrálni. Egyébként ilyen esetben valóban az unban kérelem, vagy a moderátor privát üzenetben való felkeresése a legjobb megoldás.
A panaszt ezek alapján jogtalanként zárom, szép estét mindenkinek.
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.