- 2025. 01. 15.
- 42
- 38
- V4 karakter
- Dr Takashi Ombra

Ombra Biztosító – Gépjármű Kárbejelentő Űrlap
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ombra Biztosító, az Ombra Cégcsoport biztosítási divíziójaként kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei részére minden helyzetben gyors, megbízható és professzionális segítséget nyújtson. Ennek részeként biztosítjuk az alábbi Gépjármű Kárbejelentő Űrlap használatának lehetőségét.
Ez az űrlap lehetővé teszi, hogy Ön hivatalosan, elektronikusan és dokumentált módon bejelentse a gépjárművét ért káreseményt. A benyújtott adatok alapján kollégáink megkezdik a kár kivizsgálását, és a kiválasztott biztosítási csomagnak megfelelően elindítják a kártérítési folyamatot.
Kérjük, hogy az űrlapot pontosan és részletesen töltse ki, és minden rendelkezésre álló bizonyítékot (fedélzeti kamera felvétel, fényképek, rendőrségi jegyzőkönyv stb.) csatoljon. Ez elősegíti a gyors és gördülékeny ügyintézést.
Az űrlap kizárólag a SeeCity területén bekövetkezett, érvényes biztosítással rendelkező gépjárművekre vonatkozik.
A bejelentés benyújtása után 24-48 órán belül kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot az ügyintézés további részleteivel kapcsolatban.
Felhívjuk figyelmét, hogy a valótlan vagy megtévesztő adatok közlése jogi következményeket vonhat maga után a SeeCity hatályos törvényei szerint.
Köszönjük, hogy bizalmával az Ombra Biztosítót választotta. Az Ön biztonsága és elégedettsége számunkra a legfontosabb.
– Ombra INC // Ombra Biztosító
Kód:
[CENTER][B][img]https://kephost.net/p/MTkwNjU4Nw.png[/img][/B]
[SIZE=5][FONT=Times New Roman][COLOR=#E6D6BF]Ombra Biztosító – Gépjármű Kárbejelentő űrlap[/COLOR][/FONT][/SIZE][/CENTER]
[COLOR=#E6D6BF][B]1. Biztosított neve:[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[COLOR=#E6D6BF][B]2. Telefonszáma:[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[COLOR=#E6D6BF][B]3. Szerződés azonosító / Biztosítási csomag típusa:[/B][/COLOR]
VÁLASZ (pl. Standard / Teljes / VIP / Flotta)
[COLOR=#E6D6BF][B]4. Érintett jármű rendszáma:[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[COLOR=#E6D6BF][B]5. Káresemény időpontja (dátum, idő):[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[COLOR=#E6D6BF][B]6. Káresemény helyszíne:[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[COLOR=#E6D6BF][B]7. A káresemény leírása:[/B][/COLOR]
VÁLASZ (Röviden, tömören fogalmazva: mi történt, hogyan történt?)
[COLOR=#E6D6BF][B]8. Jelen volt-e hatóság? Készült-e hivatalos jelentés?[/B][/COLOR]
VÁLASZ (pl. Rendőrségi jelentés igen/nem)
[COLOR=#E6D6BF][B]9. Csatolt bizonyítékok (fedélzeti kamera / tanú / fotó / videó):[/B][/COLOR]
[URL=IDE ÍRD A LINKET]Bizonyíték csatolása[/URL]
[COLOR=#E6D6BF][B]10. Kapcsolatfelvétel preferált módja (telefon / e-mail / személyes):[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[COLOR=#E6D6BF][B]11. Egyéb megjegyzés, észrevétel a biztosító felé:[/B][/COLOR]
VÁLASZ
[HR][/HR]
[CENTER][FONT=Georgia][COLOR=#E6D6BF]Kérjük, a bejelentést követően 48 órán belül küldje be az összes rendelkezésre álló dokumentumot. A kárigény elbírálása a biztosítási szerződés feltételei szerint történik.[/COLOR][/FONT][/CENTER]
Utoljára szerkesztve: