ötletek a "kihalt nagyváros" megoldásával kapcsolatban

csakegyjatekos

Zöldfülű
2021. 02. 11.
152
307
V4 karakter
Flavius Fabius
LV karakter
-
V2 karakter
-
Sziasztok!
Úgy gondolom, hogy a szerveren lévő map fontos részei nincsenek kihasználva megfelelően.
Ide tartozik szerintem főként San Fierro belvárosa, de sok helyen Los Santos is. A kisebb településeken van nagyjából az összes ember, és ez nem kelt realisztikus érzetet (Blueberry, Tierra Roboda, Angel Pine, Bayside). Ráadásul Blueberrybe érve azonnal lemegy az FPS-em 20-30 köztire.
Sokszor amikor a két nagyvárosban vagyok, "kihalt" - nyomasztó érzet keletkezik bennem, és ennek ennek megoldására az ötleteim:

-Los Santos elhagyatottabb helyeire (pl. v3-as autósiskola helyére, vagy a városháza alatt lévő S alakú szakasz területére: , esetleg East Los Santos tengerparti területére) farmok áthelyezése Baysideról/San Fierroból/Angel Pineról. Rengeteg üres farm van ezeken a helyeken, és néhány farm spot áthelyezése nagyobb forgalmat generálna LS-ben. Sokszor azt látom, hogy az egész sor nincs kihasználva az említett helyeken és tök feleslegesen van ott annyi farm.

-San Fierroba utánfutóbérlő, bank, városháza, pláza elhelyezése. Ez egy nagy város, nem értem itt miért nincs ilyen lehetőség.

-Szerveren lévő farmok/fényezőműhelyek/bérelhető garázsok számának csökkentése. Jelenleg rengeteg lehetőség van az említett helyek kibérlésére. Egyszer nemrég megnéztem, hogy mennyire vannak kihasználva, és azt láttam hogy kb. a helyek 20%-a van kibérelve. A bérlési lehetőségek csökkentésével közelebb lennének a playerek húzva egymáshoz, nem lenne az hogy van egy üres folyosó, ahol csak nekem van garázsom, vagy az egész soron csak én farmozok. Ugye az emberek úgy működnek, hogy "amire mindenkinek van lehetősége, az nem kell".

-A nagyvárosokban lévő szállodák, emeletes házak kihasználása. Ez alatt azt értem, hogy lehetne bérelni kis szobákat magadnak ezeken a helyeken. Működése ugyan az lenne mint a bérelhető garázsoknak.

-Összekötve ezt az előbbi ötlettel: értelmet adni az interioroknak! Azt vettem észre, hogy sok esetben egy sima garázs ára sokkal többe kerül, mint ha egy házat vesz magának az ember garázzsal együtt. Ennek az oka egyértelműen az, hogy az interiorokba max a széfét rakatja le az ember, ezen kívül tök felesleges, max aki frakcióba van az használja RP-re...vagy lövöldére. Volt már erre ötlet ha jól láttam, de szerintem is jó lenne ha az interiorokba lehetne használni a hűtőt, amibe nagyon lassan romlik az élelmiszer, illetve kukát elhelyezni. Használható, max 5-10 slotos, pár kilót elbíró tárolók/fiókók/szekrények is jók lennének az interioron/garázson belül, amik hasonlóan szolgálnának mint a kocsik csomagtartói. Ugye nem mindenki tud milliókat elkölteni széfekre. Rendvédelem házkutatás során belenézhet, nem úgy mint a széfbe. Ezzel több RP lehetőség is nyílna, ki lennének használva az interiorok, nem feleslegesen venné meg magának az ember az intit a garázshoz és széles körben lennének használva. Múltkor a rendvédelem házkutatás során csak a garázsomat nézte át, a házba be se mentek, mert hát nyilván a ház belsejében semmit nem tudnak találni.

-Néhány egyedi mappolás/textúrázás a nagyvárosokban: szerintem egyedi mappolásokkal, a "nem szokványos" San Andreasos pályával tök nagy hype-ot lehetne elérni. Esetleg több lehetőséget hajós közlekedésre, néhány út híddal lenne összekötve, ilyenekre is gondolok.

-Vasútrendszer: ez egy nagyobb projekt lenne, de már el tudnám képzelni a szerveren. A két vasútállomás SF-ben és LS-ben lenne, a vonatot pedig vagy NPC vezetné fix időben vagy egy frakció része lenne (mondjuk SCKK). Ide tartozna a villamospálya működése is, nagy hangulatot adna.

-Ha lenne vasút- és villamosrendszer, hogy lehetne kihasználni? Egy olyan ötlet jutott eszembe, hogy néha-néha lehetnének szélsőséges időjárások a szerveren. Ez teljesen jól tükrözné az IRL-t is. Nem árvízre gondolok, hanem például jégeső, ónos eső, rendkívül erős szél, vihar, ezáltal romlának a közlekedési körülmények és nagyon csúsznának az utak, nagyon nehezen lehetne kimenni a hegyen, a jég szétverné a karosszériát, ezzel az autósokat a vonatozásra kényszerítené. Ilyen előrejelzések meglennének hirdetve az OMSZ által, majd a taxizás abban az időszakban biztonsági okokból szünetelne és a vonatokra terelnék át a népet. Még egy megvalósítási ötlet: eventek idején (pl.: halloween, mikulás), a telefonra kapott kordináták egy része a nagyvárosokban, a másik része a vasúti sín melletti helyeken lenne, ahova kocsival nem szívesen megy be az ember / nem tud bemenni.

-Autómosó: ha valaki mégis úgy dönt, hogy ilyen szélsőséges időjárásokban autót vezet, vagy mondjuk 200-al vezet földúton, latyakban, stb. akkor az autó porosodna, piszkos lenne, pont mint a bányában az ember arca. A nagyvárosokba lenne elhelyezve 1-1 autómosó, ahol aztán az emberek lemoshatják az autójukat.



Ti mit gondoltok ezekről az ötletekről? Titeket is zavar, hogy a nagyvárosok ki vannak halva? Ti hogyan oldanátok meg?
 
Utoljára szerkesztve:

Francois

Barangoló
Támogató
2023. 04. 18.
144
122
17
Tököl
V4 karakter
Jose Escarra
LV karakter
Luis Benz
Egyetértek abban, hogy a kisvárosokban sokkal többen vannak átlagosan, mint például ls-ben vagy sf-ben.
Támogatom az összes felhozott ötletet, mert szerintem nagyon megszinesítené a szervert.
Külön tetszik a vasútrendszeres ötlet, nagyon remélem hogy bármi is megvalósul ezek közül.
 

I3ucky

Zöldfülű
Támogató
2022. 09. 06.
178
208
21
Szeged
V4 karakter
Bucky Cavanagh
A farmok számát kb felére simán lehetne csökkenteni mert annyi üres van… Ha egy egész pláza nem is kell sfbe mert ilyen olyan dolgokat megtalálsz ott, de egy bank minimum kell. A hűtő / szekrény véleményt már leírtam más topicokba. A vasút pedig amúgy valóban nem menne rosszat. Annyi hogy npc vezesse, fix időközönként menjen és a váltott jegyek árát az SCKK kapja meg.
 

Nolan

Barangoló
Támogató
2019. 05. 01.
112
227
Sárvár
V4 karakter
Ben Nolan
LV karakter
Nathan Garcia
V2 karakter
-
Vonatközlekedés volt korábban a szerveren. Sok probléma volt vele, illetve elég kihasználatlan volt, tudtommal ezért került ki.
 

Benz

Lelkes fórumhasználó
Támogató
2019. 05. 04.
396
1 013
Győr ⭐ Stuttgard
V4 karakter
⭐ Mason Benz
LV karakter
⭐ Mason Benz
V2 karakter
⭐ Mason Benz
Szia! Ez szándékosan van így már egy ideje. Régen az egész szerver ls 1 pontján gyülekezett és ez nyilván nem tett jót ezért kezdték el az új updateket kiesőbb helyekre tenni, csak kicsit szerintem átestünk a ló túloldalára

Nekem is kiabránditó az üres LS-i utcákat járni
 

csakegyjatekos

Zöldfülű
2021. 02. 11.
152
307
V4 karakter
Flavius Fabius
LV karakter
-
V2 karakter
-
Kivenném a bányát, úgy oldanám meg...
Vagy lenerfelném a többi vállalkozás szintjére, szóval aki jobban szereti a fényezést, de nem csinálja mert a bánya annyival job most lenne lehetősége rá.
Nem a bányával van a baj itt szerintem. Ha ki lenne véve ugyan olyan üres lenne minden SF-be és LS-be is. A fényezővel is jól lehet keresni csak az egy monotonabb munka, a bányászat kicsit színesebb azért.
Vonatközlekedés volt korábban a szerveren. Sok probléma volt vele, illetve elég kihasználatlan volt, tudtommal ezért került ki.
Akkoriban tényleg semmi értelme nem volt a vonatnak. Ha így gondolkodunk akkor tényleg semmi értelme, mert mehet mindenki kocsival, de az említett két ötletemmel szerintem be lehetne a vonat és villamosrendszert is lendíteni: az időjárás változással és az eventekkel. Nagy hangulatot hozna szerintem ha nem minden nap a szép napsütés lenne, közben pedig tudjuk mi szokott menni IRL is. Egyik nap süt a nap másik nap meg brutál vihar. Jégeső esetén mindenki eltenné a kocsiját valami garázsba vagy eresz alá, mert mondjuk meg lenne adva hogy pár perc után már kárt tesz a jég a kocsiba. Ónos eső esetén nagyon csúszna az út, hegyen alig lehetne kimenni.
Szia! Ez szándékosan van így már egy ideje. Régen az egész szerver ls 1 pontján gyülekezett és ez nyilván nem tett jót ezért kezdték el az új updateket kiesőbb helyekre tenni, csak kicsit szerintem átestünk a ló túloldalára

Nekem is kiabránditó az üres LS-i utcákat járni
Pontosan, régen egyedül az AKK meg a déli benzinkút volt a menő. Most meg BB zacis meg Fémes Dénes. Szerintem ezért lennének jók a fent említett ötletek.
 

Mulatino

Újonc
2021. 09. 17.
24
0
V4 karakter
Ricardo Mulatino
Először is egy egységes óránkénti keresetet kellene létrehozni a végezhető munkák/hobbik terén. (Nem szó szerint óránkénti fix fizetés mint egy fk-nál, hanem adott esetben több órás munkavégzés után termelt pénz órás elosztásának átlaga.) Így már nem csak 1-2 opció lenne azok számára akiknek érhető módon a több pénz rövidebb idő alatt az elsődleges szempont. (Lényegében teljesen mindegy melyiket csinálod, a honorálása egy kategóriába esne, így más szempontok alapján, legyen szó akár kényelmi, kedv, stb... alapján választanának az emberek munkát/hobbit így véleményem szerint egy fokkal jobb eloszlása lenne a szerver "munkásrétegének", de ehhez kellenének városban végezhető, vagy a két város között ingázó munkák. Akár olyan munkák amik függnek egymástól. Persze ez is csak egy lépés lenne az élettel telibb városok felé. A tényleges megoldás valószínű az lenne ha teljesen megszűnne a pénz jelentősége, de érthető okokból ez nem opció, és ez a "megoldás" lehet orvosolna néhány problémát de szülne jó pár másikat.
 

underworld

Újonc
Támogató
2021. 07. 05.
9
5
V4 karakter
Ashwin Zevran
LV karakter
Ayoze Xavier
V2 karakter
Shawn Raiden
Hozzáfűzném a saját gondolataimat.
Teljesen korrekten megfogalmaztál egy olyan dolgot, amely a szerver egyik problémája. (Isten adja, hogy ez legyen a legnagyobb probléma a szerveren)
Számomra is nyomasztó, hogy elmegyek a megszokott útszakaszomon, melyet LS-ből SF-be való utamon szoktam megtenni. Felfoghatatlan, hogy senkit nem látok, azokon a játékosokon kívül, akik éppen a bányába szállítanak be. Félreértés ne essék, én adom a bányát, a legnagyobb gondom azzal van, hogy a játékosok le vannak olyan szinten láncolva a bányába, hogy a sín-talpfa elhozatalán kívül nem kell más okból elhagyni a bányát. Legfeljebb amikor leadni mennek. Apropó leadás, számtalan semmiből generált verekedést látok ott, mert "Játékos 1" nem adta meg "Játékos 2" számára a kívánt árat. Elvégre még mindig egy RP szerveren vagyunk, ahol véleményem szerint a pénz másodlagos szempont kéne legyen, és nem az, hogy "65-70%-os árban vagyok csak hajlandó eladni az érceket".

Összegezve: Nagyon jó felvetések, én támogatom.
 
  • Imádom
Reactions: csakegyjatekos

I3ucky

Zöldfülű
Támogató
2022. 09. 06.
178
208
21
Szeged
V4 karakter
Bucky Cavanagh
Jégeső esetén mindenki eltenné a kocsiját valami garázsba vagy eresz alá, mert mondjuk meg lenne adva hogy pár perc után már kárt tesz a jég a kocsiba. Ónos eső esetén nagyon csúszna az út, hegyen alig lehetne kimenni.
Ezt most mondom hogy 1000% nem lesz megoldva, nagyon sok mindenbe belekéne nyúlni ehhez.
Először is egy egységes óránkénti keresetet kellene létrehozni a végezhető munkák/hobbik terén.
(Nem akartam az egészet másolni mert km hosszú lenne)
Csak ne.
 

Escanor

Aktív fórumozó
2022. 01. 03.
292
159
V4 karakter
Hudson Woldenberg
LV karakter
Bobby Woldenberg
V2 karakter
-
Kivenném a bányát, úgy oldanám meg...
Vagy lenerfelném a többi vállalkozás szintjére, szóval aki jobban szereti a fényezést, de nem csinálja mert a bánya annyival job most lenne lehetősége rá.
Biztos kiveszik majd amin több hónapig dolgoztak, kicsit gondolkozz mielőtt írsz.
 

Icco

Barangoló
Támogató
2019. 01. 11.
131
506
25
Győr
V4 karakter
Linda Manders
LV karakter
Vito Baretti
V2 karakter
-
-Los Santos elhagyatottabb helyeire (pl. v3-as autósiskola helyére, vagy a városháza alatt lévő S alakú szakasz területére, esetleg East Los Santos tengerparti területére) farmok áthelyezése Baysideról/San Fierroból/Angel Pineról. Rengeteg üres farm van ezeken a helyeken, és néhány farm spot áthelyezése nagyobb forgalmat generálna LS-ben. Sokszor azt látom, hogy az egész sor nincs kihasználva az említett helyeken és tök feleslegesen van ott annyi farm.
Szerintem az áthozatal felesleges, inkább ki kellene venni a tartósan gazdátlan farmokat!
-San Fierroba utánfutóbérlő, bank, városháza, pláza elhelyezése. Ez egy nagy város, nem értem itt miért nincs ilyen lehetőség.
Korábban ha jól emlékszem volt erről topic itt, nagyon jó lenne ha megvalósulna. Már egy városháza, bank és utánfutó felvevő is sok playert behozna az utcákra SF-ben. De tartósan csak egy LS-re és/vagy SF-re koncentráló munka tudná szerintem felhúzni a forgalmat, vagy valami RP lehetőség.
-A nagyvárosokban lévő szállodák, emeletes házak kihasználása. Ez alatt azt értem, hogy lehetne bérelni kis szobákat magadnak ezeken a helyeken. Működése ugyan az lenne mint a bérelhető garázsoknak.

-Összekötve ezt az előbbi ötlettel: értelmet adni az interioroknak! Azt vettem észre, hogy sok esetben egy sima garázs ára sokkal többe kerül, mint ha egy házat vesz magának az ember garázzsal együtt. Ennek az oka egyértelműen az, hogy az interiorokba max a széfét rakatja le az ember, ezen kívül tök felesleges, max aki frakcióba van az használja RP-re...vagy lövöldére. Volt már erre ötlet ha jól láttam, de szerintem is jó lenne ha az interiorokba lehetne használni a hűtőt, amibe nagyon lassan romlik az élelmiszer, illetve kukát elhelyezni. Használható, max 5-10 slotos, pár kilót elbíró tárolók/fiókók/szekrények is jók lennének az interioron/garázson belül, amik hasonlóan szolgálnának mint a kocsik csomagtartói. Ugye nem mindenki tud milliókat elkölteni széfekre. Rendvédelem házkutatás során belenézhet, nem úgy mint a széfbe. Ezzel több RP lehetőség is nyílna, ki lennének használva az interiorok, nem feleslegesen venné meg magának az ember az intit a garázshoz és széles körben lennének használva. Múltkor a rendvédelem házkutatás során csak a garázsomat nézte át, a házba be se mentek, mert hát nyilván a ház belsejében semmit nem tudnak találni.

Értem az elgondolásod, de nem hiszem, hogy emiatt többen bérelnének lakást. RP ugye nem sokakat köt már le sajnos, akiket igen, azoknak már megvan a saját házuk a szerveren. Úgy lehetne értelmet adni a ház intiknek, hogy valami olyan scriptet behozni, amit csak házban lehet végezni és valami pluszt ad a playernek (nem csak pénzre gondolok). Gondolok itt akár sportolási lehetőségek behozatalára (van futópad, szobakerékpár stb., ezekre lehetne animot írni vagy scriptet, hogy minél több időt töltünk a padon vagy a biciklin, növeljük a karakter izomzatát, ami miatt több ideig tudna futni, úszni stb.) vagy bármi másra.
-Néhány egyedi mappolás/textúrázás a nagyvárosokban: szerintem egyedi mappolásokkal, a "nem szokványos" San Andreasos pályával tök nagy hype-ot lehetne elérni. Esetleg több lehetőséget hajós közlekedésre, néhány út híddal lenne összekötve, ilyenekre is gondolok.
Egyedi mapolásokból direkt van ennyi, fps és droppolások elkerülése miatt.
Vízi élet felfuttatása jó ötlet, esetleg érdemes lenne átdolgozva a korábbi rákász melót visszahozni. Sajnos jelenleg csak horgászat vagy sziget miatt látni hajót a szerveren, azok is rendszerint Blueberrynél vagy Marinán állnak gazdátlanul.

-Vasútrendszer: ez egy nagyobb projekt lenne, de már el tudnám képzelni a szerveren. A két vasútállomás SF-ben és LS-ben lenne, a vonatot pedig vagy NPC vezetné fix időben vagy egy frakció része lenne (mondjuk SCKK). Ide tartozna a villamospálya működése is, nagy hangulatot adna.
Korábban volt vonatközlekedés a szerveren, ha jól tudom szinkron és lagg/fps gondok miatt vették ki. Szóval ez a része szerintem nem lesz újra megvalósítva.
-Ha lenne vasút- és villamosrendszer, hogy lehetne kihasználni? Egy olyan ötlet jutott eszembe, hogy néha-néha lehetnének szélsőséges időjárások a szerveren. Ez teljesen jól tükrözné az IRL-t is. Nem árvízre gondolok, hanem például jégeső, ónos eső, rendkívül erős szél, vihar, ezáltal romlának a közlekedési körülmények és nagyon csúsznának az utak, nagyon nehezen lehetne kimenni a hegyen, a jég szétverné a karosszériát, ezzel az autósokat a vonatozásra kényszerítené. Ilyen előrejelzések meglennének hirdetve az OMSZ által, majd a taxizás abban az időszakban biztonsági okokból szünetelne és a vonatokra terelnék át a népet.
Időjárásnál a jelenlegi GTA:SA-s megoldásokat lehetne "bevetni" maximum, azoknál is talán a vihar/köd fedné le az elgondolásod. Viszont ezek szintén fps droppok miatt nincsenek bent. Árvíz jó ötlet, korábban is volt már, csak kérdés hány játékost mozgatna meg. A többség a bányákban üti a falat.
Még egy megvalósítási ötlet: eventek idején (pl.: halloween, mikulás), a telefonra kapott kordináták egy része a nagyvárosokban, a másik része a vasúti sín melletti helyeken lenne, ahova kocsival nem szívesen megy be az ember / nem tud bemenni.
Ez még mindig egy játék, hidd el, be fog menni kocsival a player, ahogy most is mennek olyan helyeken, ahol IRL nem menne (pl. 290-el a szántóföldön stb.).
-Autómosó: ha valaki mégis úgy dönt, hogy ilyen szélsőséges időjárásokban autót vezet, vagy mondjuk 200-al vezet földúton, latyakban, stb. akkor az autó porosodna, piszkos lenne, pont mint a bányában az ember arca. A nagyvárosokba lenne elhelyezve 1-1 autómosó, ahol aztán az emberek lemoshatják az autójukat.
Nem lenne kihasználva szerintem, plusz a koszolódást meg kellene minden kocsinál csinálni, ami piszok nagy meló.
 

csakegyjatekos

Zöldfülű
2021. 02. 11.
152
307
V4 karakter
Flavius Fabius
LV karakter
-
V2 karakter
-
Azzal a nem érték egyet az előző hozzászólóval, hogy ezt nagyon nehéz lenne megvalósítani. Az utóbbi időben olyan scripteket csináltak a szerverre, hogy szerintem ez sem okozna gondot.
 

rhymes

Pötyögtető
2019. 10. 17.
503
5 520
Miskolc
V4 karakter
kwamie.burch
LV karakter
adelina.greek
Időjárás rendszer konkrétan felesleges, így se tudnak normálisan közlekedni. Úgy ha még az út is csúszna meg főleg. Plusz alapból sem látnak rendesen néhányan, most még köd is lenne..

Farm áthelyezés teljesen illúzióromboló lenne Los Santos közepén, vagy akármilyen pontján. Vegyék ki a felesleges farmokat és kész. Minek van 1 sorban 10 ha 2 van használva? Hype vitte úgyis az egészet. A városonkívüli farmokat meg hagyják szépen békén, nem kell hogy "Rutin farmellenörzés" indokkal lévő farm átkutatásra még szűkítsük szépen a farmokat hogy "csak" adott helyen legyenek, az is az emberek orra előtt.

Vasútrendszer szinkronos, illetve buta jailekkel járna a "sorompó" miatt újfent, mint a határátkelés is a mai napig.

Kocsi koszolódás csak a paintjob systemben fellelhető mintákat kellene rakni a kocsira, amit amúgy is rá tudsz, tehát az alapja (valószinűleg) már bent van.

Egyedi mappolásokat ne rakjanak be többet, egész V3 alatt azért kampányoltunk hogy kikerüljön mert az SA stílusába sem illik bele, plusz laggoltat.

San Fierro utánfutóbérlővel szimplán annyit érnél el, hogy aki Baysideből, Tierrából átmegy Los Santosba és kibérli az utánfutót.. annak elég lenne San Fierroba menni, tehát azzal megint gátoltad az emberek mozgását, láthatóságát. Akkor csak San Fierro, Bayside, Tierra esne bele az útvonalba, miközben így, Tierrából indulsz, Los Santos a cél, futóval pedig Bayside, San Fierron keresztül, hogy utána Tierrába menj újfent..
A bank, városháza, egyebek okésak, azokért sokat kampányoltak már V4 előtt is.

Én a szinkronos vonat helyett vízen közlekedő komp systemet csinálnék, hogy fellendítsük a vizi forgalmat is összekötve a map részeit. Plusz, ott nincs buta "sorompónál meg kell állni" jailezés sem, meg automata, csak a komp indulásának idejét kellene kivárni, meg befizetni arra magad, meg persze kivárni a komp lassúságából adódóan a megérkezést, hogy ne legyen szinkronos. + nem is kifejezetten kell még az sem, hogy kocsit is átvigyen, elég ha mint a Bearcaten lévő gombokkal fel lehet rá szállni egy ülésnél, ülés animációval.
 

csakegyjatekos

Zöldfülű
2021. 02. 11.
152
307
V4 karakter
Flavius Fabius
LV karakter
-
V2 karakter
-
Szerintem az áthozatal felesleges, inkább ki kellene venni a tartósan gazdátlan farmokat!
Az áthozatalt azért vetettem fel, mert akkor néhány farm miatt plussz mozgások lennének LS-ben is. Illetve illúzióromboló sem lenne, ha a megfelelő helyre kerülnének. San Fierro nem szegényebb város LS-től, mégis tele van farmokkal mindenütt. Inkább az az illúzióromboló, hogy füll üres az egész város. Sehol senki.
Értem az elgondolásod, de nem hiszem, hogy emiatt többen bérelnének lakást. RP ugye nem sokakat köt már le sajnos, akiket igen, azoknak már megvan a saját házuk a szerveren. Úgy lehetne értelmet adni a ház intiknek, hogy valami olyan scriptet behozni, amit csak házban lehet végezni és valami pluszt ad a playernek (nem csak pénzre gondolok). Gondolok itt akár sportolási lehetőségek behozatalára (van futópad, szobakerékpár stb., ezekre lehetne animot írni vagy scriptet, hogy minél több időt töltünk a padon vagy a biciklin, növeljük a karakter izomzatát, ami miatt több ideig tudna futni, úszni stb.) vagy bármi másra.
Így van. Szerintem itt félre értettél, mert majdnem ugyanezt fogalmaztam meg amit te, mert az RP kb. senkit sem érdekel már. Valami olyan scriptre van szükség amit szinte csak intikben lehet végezni, csak én a tárolós példát hoztam fel. De ez a sportolási lehetőség is tök jó. Ezt egybekövetve mondjuk azzal hogy LS-ben és SF-ben lennének scripelt konditermek, ahol tudjuk a karaktert edzeni. Egy edzettebb karakter mondjuk erősebbet ütne, kevésbé fáradna a futástól, gyorsabban tudná tolni az autót, a karaktered tudna hízni ha mondjuk csak eszel de nem jársz a konditerembe. A kondiban található eszközöket meglehetne vásárolni intikbe is. Nekem ez jutott eszembe.
Ez még mindig egy játék, hidd el, be fog menni kocsival a player, ahogy most is mennek olyan helyeken, ahol IRL nem menne (pl. 290-el a szántóföldön stb
Nem lenne kihasználva szerintem, plusz a koszolódást meg kellene minden kocsinál csinálni, ami piszok nagy meló.
Mint feljebb már említették is, a koszolódás alapja bent van a szerveren. Meg lehetne oldani, hogy a playerek kerüljék a földes utakat, például nagyon sokan szeretnek keresztbevágni a füvön, ezzel lerövdiítik az útjukat. Jó lenne szerintem ha évszaktól függetlenül csúszna a füves út (mert IRL is elég kellemetlen ha az útról letérsz a füves útra 90-nel) + koszolódna az autó! Egyből kevesebb ilyen lenne.
Időjárás rendszer konkrétan felesleges, így se tudnak normálisan közlekedni. Úgy ha még az út is csúszna meg főleg. Plusz alapból sem látnak rendesen néhányan, most még köd is lenne..
Értem amit mondasz, de akkor mégis hogyan oldanád meg/milyen más ötleted van? A szélsőséges időjárás szerintem inkább visszataszító erő lenne, hogy ne közlekedjenek 200-zal az emberek. Biztos lenne 1-2 ember akit nem érdekelne, de hidd el senki sem szeret ott hagyni a szerelőknél 200 ezret, egyből visszafognák magukat.
Vasútrendszer szinkronos, illetve buta jailekkel járna a "sorompó" miatt újfent, mint a határátkelés is a mai napig.
Ha jól megcsinált teljes sorompó lenne akkor nem lennének emiatt jailek, nem lehetne átmenni a sorompón. Ha valaki elüttetné magát a vonattal vagy valami hülyeséget csinálna akkor az ugyan olyan hülyeségeket csinál a szerveren, tehát nem a vonattal lenne a baj hanem a playerrel. Azok meg úgy is szankcionálva vannak.
Én a szinkronos vonat helyett vízen közlekedő komp systemet csinálnék, hogy fellendítsük a vizi forgalmat is összekötve a map részeit. Plusz, ott nincs buta "sorompónál meg kell állni" jailezés sem, meg automata, csak a komp indulásának idejét kellene kivárni, meg befizetni arra magad, meg persze kivárni a komp lassúságából adódóan a megérkezést, hogy ne legyen szinkronos. + nem is kifejezetten kell még az sem, hogy kocsit is átvigyen, elég ha mint a Bearcaten lévő gombokkal fel lehet rá szállni egy ülésnél, ülés animációval.
Jó ötlet a komp is. Ugyan ez az elképzelésem a vonatról, nem feltétlenül egy 250-nel közlekedő gyorsvonatra gondoltam hanem egy lassabbra, illetve lassan közlekedő villamosokra. Ezáltal nem lenne szinkron. Ha NPC vezetné ráadásul be lehetne scriptelni azt is, hogy hol milyen sebességgel közlekedjen, ezáltal kikerülve a szinkront.

A dolgok megvalósítását úgy gondolom nem kell vitatni, kaptunk már nem gyenge scripteket, amikről mindenki csak álmodni mert előtte a GTA:SA-ban. Lásd, mégis itt vannak és tökéletesen működnek.
 

rhymes

Pötyögtető
2019. 10. 17.
503
5 520
Miskolc
V4 karakter
kwamie.burch
LV karakter
adelina.greek
Értem amit mondasz, de akkor mégis hogyan oldanád meg/milyen más ötleted van? A szélsőséges időjárás szerintem inkább visszataszító erő lenne, hogy ne közlekedjenek 200-zal az emberek. Biztos lenne 1-2 ember akit nem érdekelne, de hidd el senki sem szeret ott hagyni a szerelőknél 200 ezret, egyből visszafognák magukat.
Nincs ötletem rá, mivel nem szükséges ezen gondolkodni. A V4 kocsitörés systemre ugyan ezt hozták fel, amit te mondtál. "Egyből visszafognák magukat, mivel nem szeretnének otthagyni 200.000 dolcsikat.." Nézz csak szét, most is magasról tesznek rá. Nem oldana meg semmit. Aki gondatlanul vezet, az hóban, fagyban, esőben, ködben is ugyan úgy fog vezetni, sajnos.
Nem véletlenül csak árvízkor volt berakva, global eventkor a köd, illetve maga az eső hogy a hangulatát megadja az említett eventnek. 2011, vagy 2012 óta berakták volna már ha teljesítményileg nem lenne bajos.
 
  • Tetszik
Reactions: Leviii810

csakegyjatekos

Zöldfülű
2021. 02. 11.
152
307
V4 karakter
Flavius Fabius
LV karakter
-
V2 karakter
-
Teljesen jogosan mondod ezeket... viszont úgy gondolom hogy azért közlekednek még mindig így az emberek, mert nincsenek eléggé lekorlátozva. Értem én ezt az új törésrendszert, de az autók ugyanúgy 6-7 másodperc alatt vannak 200-on, nem csúsznak az utak, egy venomos kocsival kb. gyerekjáték az úton maradni. Az emberek max annyit csinálnak hogy az emelkedők/lejtők előtt befékeznek hogy ne menjen szét a futómű. A többi meg maradt így ahogy volt. Van ez az új kocsitörés rendszer, de az emberek járkálhatnák már kilyukadt gumikkal is, merik neki taposizni a gázt és ezért van a sok baleset. Viszont egy időjárás rendszer behozatala elég sok mindent megváltoztatna, ahol már 150+ km/h egy eszméletlen veszélyes sebesség lenne. Ráadás, ha mondjuk a jégeső is kárt tenne a kocsiban. Illetve ezen rendszer mellett a rendőrség részéről is lehetne komolyabban venni a közlekedést, mert vannakazok a rendőrök akik a stoptáblásokat figyelik, de régen emlékszem a BTK a "KBOS"-t börtönnel szankcionálta. Mostanában meg balesetnél meg sem büntetik az elkövetőt. Tapasztalatból írom.