- 2019. 03. 31.
- 724
- 2 608
- V4 karakter
- Malo Bokeo
- LV karakter
- Mavuto Katota
1. Szereptévesztés eltörlése
Az ötlet a címből kifolyólag magától értetődő, de most ki fogom fejteni, hogy miért is lenne ez jó. Kezdjük ott, hogy minden ember (jelenesetben karakter) más gondolkodásmóddal rendelkezik, ebből kifolyólag nem mindenki tud ésszerűen cselekedni bizonyos szituációkban. Véleményem szerint a játékos alakítja a karakterét, hagy viselkedjen hűen a SAJÁT szerepéhez, ne a frakciójához, munkájához. Mindenképpen eltörölném az OOC szankciót 100%-os mértékben és ahelyett IC szankcionálná(m) az ominózus személy felettese. Leszögezném, a következő példá(kat) csak is kizárólag normálisan vezetett karaktertörténettel, vagy nyomós IC indokkal lehetne kivitelezni.
Nézzünk is meg azt a bizonyos példát:
- A karaktered szerelőként dolgozik, napi tizenkét órában az olajban fürdik és hulla fáradtan ér haza. Tegyük fel nincs rugalmas munkaideje, valamikor éjszakába nyúlik neki a műszak. Ezáltal felborul a bioritmusa, ha van otthon családja akkor olyan mint ha nem is lenne mivel nincs ideje velük foglalkozni. Ha ezek a szituációk adottak, vagy ha nem is szerintem totálisan rendben van az, ha drogokkal, fegyverekkel, satöbbi illegálisnak mondható "cuccokkal" kereskedik jobb megélhetés és több szabadság érdekében. Néha még egy-két menekülés is beleférhet, csak is a karakter milyensége szabja a határokat.
Tehát végszónak, ha megvan rá az IC indok, akár rendőr, akár mentős akármi csinálhasson azt, amit akar a karakterével. Akár IC is lehet szigorítani a dolgokon, mint például ha egy nagyon súlyos dolgon kapnak rajta akkor kirúgnak a frakcióból, ecetera - ecetera.
Az elkövetkező két ötlet csak a farmokból megélhetést, plusz pénzt generáló játékosoknak lenne kedvező, a roleplayt nem vinné előre semmilyen mértékben. Tehát ha valaki allergiás az ilyenekre, akkor kattintson el.
2. A kanna probléma
Tegyük fel, hogy 16/20 kilód van az inventorydban és véletlen töltesz egy négyes vizeskannát, mikor már van egy nyolcasod. Ez nem csak rendkívül idegesítő(számomra) de rengeteg kilót nyom az inventoryban a locsolás végezte után, hisz marad víz a kannádban. Erre megoldás lehet az is, ha egy olyan szkriptet készítenének a fejlesztők, hogy ki lehessen üríteni a kannát. Ez is lelki megnyugvást okozna számomra és lehetséges, hogy több játékos számára is. Oké - oké lerakhatod a kocsiba, de mivan ha nincs? Ez elég ritka szituáció, de megtörténhet. Számomra ilyesmi ez a dolog: https://www.reddit.com/r/mildlyinfuriating/
3. Az offline hozzáadás
A cím szinte mindent elmond. Farmhoz való hozzáadás, míg a hozzáadandó fél nem tartózkodik fent a szerveren. Rengeteg OOC oka lehet annak, hogy a két, vagy akár több játékos nem tud egyszerre fent tartózkodni a szerveren a farm tulajdonosával. Fogalmam sincs, hogy megvalósítható e, de gondoltam, hogy leírom ezt is.
Az ötlet a címből kifolyólag magától értetődő, de most ki fogom fejteni, hogy miért is lenne ez jó. Kezdjük ott, hogy minden ember (jelenesetben karakter) más gondolkodásmóddal rendelkezik, ebből kifolyólag nem mindenki tud ésszerűen cselekedni bizonyos szituációkban. Véleményem szerint a játékos alakítja a karakterét, hagy viselkedjen hűen a SAJÁT szerepéhez, ne a frakciójához, munkájához. Mindenképpen eltörölném az OOC szankciót 100%-os mértékben és ahelyett IC szankcionálná(m) az ominózus személy felettese. Leszögezném, a következő példá(kat) csak is kizárólag normálisan vezetett karaktertörténettel, vagy nyomós IC indokkal lehetne kivitelezni.
Nézzünk is meg azt a bizonyos példát:
- A karaktered szerelőként dolgozik, napi tizenkét órában az olajban fürdik és hulla fáradtan ér haza. Tegyük fel nincs rugalmas munkaideje, valamikor éjszakába nyúlik neki a műszak. Ezáltal felborul a bioritmusa, ha van otthon családja akkor olyan mint ha nem is lenne mivel nincs ideje velük foglalkozni. Ha ezek a szituációk adottak, vagy ha nem is szerintem totálisan rendben van az, ha drogokkal, fegyverekkel, satöbbi illegálisnak mondható "cuccokkal" kereskedik jobb megélhetés és több szabadság érdekében. Néha még egy-két menekülés is beleférhet, csak is a karakter milyensége szabja a határokat.
Tehát végszónak, ha megvan rá az IC indok, akár rendőr, akár mentős akármi csinálhasson azt, amit akar a karakterével. Akár IC is lehet szigorítani a dolgokon, mint például ha egy nagyon súlyos dolgon kapnak rajta akkor kirúgnak a frakcióból, ecetera - ecetera.
Az elkövetkező két ötlet csak a farmokból megélhetést, plusz pénzt generáló játékosoknak lenne kedvező, a roleplayt nem vinné előre semmilyen mértékben. Tehát ha valaki allergiás az ilyenekre, akkor kattintson el.
2. A kanna probléma
Tegyük fel, hogy 16/20 kilód van az inventorydban és véletlen töltesz egy négyes vizeskannát, mikor már van egy nyolcasod. Ez nem csak rendkívül idegesítő(számomra) de rengeteg kilót nyom az inventoryban a locsolás végezte után, hisz marad víz a kannádban. Erre megoldás lehet az is, ha egy olyan szkriptet készítenének a fejlesztők, hogy ki lehessen üríteni a kannát. Ez is lelki megnyugvást okozna számomra és lehetséges, hogy több játékos számára is. Oké - oké lerakhatod a kocsiba, de mivan ha nincs? Ez elég ritka szituáció, de megtörténhet. Számomra ilyesmi ez a dolog: https://www.reddit.com/r/mildlyinfuriating/
3. Az offline hozzáadás
A cím szinte mindent elmond. Farmhoz való hozzáadás, míg a hozzáadandó fél nem tartózkodik fent a szerveren. Rengeteg OOC oka lehet annak, hogy a két, vagy akár több játékos nem tud egyszerre fent tartózkodni a szerveren a farm tulajdonosával. Fogalmam sincs, hogy megvalósítható e, de gondoltam, hogy leírom ezt is.
Utoljára szerkesztve: