- 2019. 01. 10.
- 411
- 711
- LV karakter
- samson_roth
Tiszteletem mindenkinek! A leírt ötletekkel kapcsolatosan kifejetett véleményeteket/ellen véleményeteket érvelve és fölösleges fröcsögés nélkül tegyétek.
1. Új parancs - /melow , /dolow
A "/melow" és "/dolow" nem más, mint egy olyan "/me" vagy a "/do" mely kisebb távon látszódik. Tehát, egy kisebb távolságon belül jelzi ki az adott playereknek. Ezzel a paranccsal végezhetnénk olyan cselekvéseket, melyből nem lehetne kimgzni akartunkat. Hisz tudjuk, sokszor szokott ebből probléma lenni.
2. Új parancs - /sh
A "/sh" nem más, mint a shout house lenne. Az interior markerbe beállva, ezen parancsot használva bekiabálhatnánk a házba. Ezzel új szituációkat teremthetnénk. Példa.: Emberrablásnál hasznos lehet, de ez csak egy gyors példa volt.
3. Új parancs - /amy
A "/amy" nem más mint a "/ame", de ez kizárólag a fejünk felett látszódik a chatbe nem rögzül. A sok "/ame" flood elkerülése végett lenne jó. Tegyük fel, ha sok motorst roleplayező személy tartózkodik egy helyen, valószínűleg mindegyik használná akkor szét floodolnák a sok felvarróval amit másképp nem tudnak közölni kizárólag csak "/ame-val".
4. Szabályzat módosítás - Hitelszolgáltatás
A változtatás lényegében csak annyi lenne, hogy olyan embereknek lehessen hitelt szolgáltatni egy bizonyos mértékig ( pl.: 100.000 dollár ) akikkel valamilyen kapcsolatba kerültünk már, valamennyire már ismerjük (In-Game). Személyem szerint ez egy újabb kaput nyitna az illegális frakcióknak, leginkább a maffiáknak.
5. Szabály módosítás - Character Kill
A karakter kill-re vonatkozó szabály átdolgozása. A "ki ck-zott" személy kötelessége legyen elfogadni a történést ( ck-t ), ha a körülmények és a történéseknek súlyuk van.
Példa.: Ha megöljük a rivális maffiózó feleségét, akkor valószínűleg ki fog csinálni minket. Hisz tettünknek súlya van, elvettünk tőle valamit ami számára lehet fontos.
6. Szabály módosítás - Character Kill esetében történő eljárás.
a, Nagyon egyszerű ez az ötletem. Ha valakit leck-znak ( kinyírják a karakterét ), akkor az adott intézkedő admin egy új típusú adminjailbe rakná a személyt. Ez az új típusú adminjail működése nem lenne más mint, ha leck-ázott karakter nevéről átváltunk az új karakterünk nevére akkor a rendszer azonnal kiszedné az illetőt aki CK-zás miatt jailbe lett rakva.
b, Ezen ötlet másik féle megvalósítása nem más lenne, mint egy figyelmeztetés adása az adott személynek az accountjára. "/warning [ID][Indok]"
Példa.:
[Warning] Admin figyelmeztetést osztott Kis Pistának.
[Warning] CK ~ Character Kill ( Kis Pista ).
Ezek után a személynek megjelenhetne egy olyan képernyő mint az adminjail létrehozásakor csak nem admin jail létrehozásával, hanem valahogy így...
Amít pedig írt egy névváltás és a karakterének neve megváltozott a figyelmeztetés eltűnik és tovább tud játszani az illetőnk, az újdonsült karakterét tovább vinni.
Ezt a figyelmeztetést tovább lehetne fokozni. Több feladatot adni számára, lehetne másra is használni nem csak erre. Esetleg több típust létrehozni, leginkább kezdő játékosoknál lenne hasznos más formában. Ezen formában amiben leírtam, mindenképpen hasznos lenne és így elkerülnénk a sok bonyodalmat. Többször találkoztam olyan helyzettel, hogy valakit kickztünk, vagy ckztak el is fogadta a ck-t, de amíg nem kapott új névváltást addig tovább játszott a karakterével. Ez pedig nagyon irreális, játékélmény romboló. Ezzel az egész figyelmeztetéssel nem lennének kötelesek elfogadni a ck-t a személyek, ezt a figyelmeztetést kizárólag elfogadott CK esetén kapnák a személyek.
7. Szabályzat bővítés - "Üdv elvihetem? Üdv, érdekli fegyver?"
Az alcímből egyszerűen kiderült, hogy miről is lesz szó. Az üdv elvihetem, egy roppant idegesítő dolog. Tisztában vagyok vele, hogy mindenki rendes és szimplán csak segíteni akar a játékos társának, de ez akkor is szürrealisztikus, szerintem legalábbis.
Sokszor találkoztam már, kisebb nagyobb szinten olyan emberekkel akik úgy próbálják elpasszolni fegyvereiket, hogy oda mennek random emberekhez és kérdezgetik őket, hogy érdekli-e őket. Ez is teljesen szürrealisztikus, ilyet egy "bűnöző" a való életben sose tenne, kizárólag akkor ha nagyon suta és le szeretne bukni.
1. Új parancs - /melow , /dolow
A "/melow" és "/dolow" nem más, mint egy olyan "/me" vagy a "/do" mely kisebb távon látszódik. Tehát, egy kisebb távolságon belül jelzi ki az adott playereknek. Ezzel a paranccsal végezhetnénk olyan cselekvéseket, melyből nem lehetne kimgzni akartunkat. Hisz tudjuk, sokszor szokott ebből probléma lenni.
2. Új parancs - /sh
A "/sh" nem más, mint a shout house lenne. Az interior markerbe beállva, ezen parancsot használva bekiabálhatnánk a házba. Ezzel új szituációkat teremthetnénk. Példa.: Emberrablásnál hasznos lehet, de ez csak egy gyors példa volt.
3. Új parancs - /amy
A "/amy" nem más mint a "/ame", de ez kizárólag a fejünk felett látszódik a chatbe nem rögzül. A sok "/ame" flood elkerülése végett lenne jó. Tegyük fel, ha sok motorst roleplayező személy tartózkodik egy helyen, valószínűleg mindegyik használná akkor szét floodolnák a sok felvarróval amit másképp nem tudnak közölni kizárólag csak "/ame-val".
4. Szabályzat módosítás - Hitelszolgáltatás
A változtatás lényegében csak annyi lenne, hogy olyan embereknek lehessen hitelt szolgáltatni egy bizonyos mértékig ( pl.: 100.000 dollár ) akikkel valamilyen kapcsolatba kerültünk már, valamennyire már ismerjük (In-Game). Személyem szerint ez egy újabb kaput nyitna az illegális frakcióknak, leginkább a maffiáknak.
5. Szabály módosítás - Character Kill
A karakter kill-re vonatkozó szabály átdolgozása. A "ki ck-zott" személy kötelessége legyen elfogadni a történést ( ck-t ), ha a körülmények és a történéseknek súlyuk van.
Példa.: Ha megöljük a rivális maffiózó feleségét, akkor valószínűleg ki fog csinálni minket. Hisz tettünknek súlya van, elvettünk tőle valamit ami számára lehet fontos.
6. Szabály módosítás - Character Kill esetében történő eljárás.
a, Nagyon egyszerű ez az ötletem. Ha valakit leck-znak ( kinyírják a karakterét ), akkor az adott intézkedő admin egy új típusú adminjailbe rakná a személyt. Ez az új típusú adminjail működése nem lenne más mint, ha leck-ázott karakter nevéről átváltunk az új karakterünk nevére akkor a rendszer azonnal kiszedné az illetőt aki CK-zás miatt jailbe lett rakva.
b, Ezen ötlet másik féle megvalósítása nem más lenne, mint egy figyelmeztetés adása az adott személynek az accountjára. "/warning [ID][Indok]"
Példa.:
[Warning] Admin figyelmeztetést osztott Kis Pistának.
[Warning] CK ~ Character Kill ( Kis Pista ).
Ezek után a személynek megjelenhetne egy olyan képernyő mint az adminjail létrehozásakor csak nem admin jail létrehozásával, hanem valahogy így...
Amít pedig írt egy névváltás és a karakterének neve megváltozott a figyelmeztetés eltűnik és tovább tud játszani az illetőnk, az újdonsült karakterét tovább vinni.
Ezt a figyelmeztetést tovább lehetne fokozni. Több feladatot adni számára, lehetne másra is használni nem csak erre. Esetleg több típust létrehozni, leginkább kezdő játékosoknál lenne hasznos más formában. Ezen formában amiben leírtam, mindenképpen hasznos lenne és így elkerülnénk a sok bonyodalmat. Többször találkoztam olyan helyzettel, hogy valakit kickztünk, vagy ckztak el is fogadta a ck-t, de amíg nem kapott új névváltást addig tovább játszott a karakterével. Ez pedig nagyon irreális, játékélmény romboló. Ezzel az egész figyelmeztetéssel nem lennének kötelesek elfogadni a ck-t a személyek, ezt a figyelmeztetést kizárólag elfogadott CK esetén kapnák a személyek.
7. Szabályzat bővítés - "Üdv elvihetem? Üdv, érdekli fegyver?"
Az alcímből egyszerűen kiderült, hogy miről is lesz szó. Az üdv elvihetem, egy roppant idegesítő dolog. Tisztában vagyok vele, hogy mindenki rendes és szimplán csak segíteni akar a játékos társának, de ez akkor is szürrealisztikus, szerintem legalábbis.
Sokszor találkoztam már, kisebb nagyobb szinten olyan emberekkel akik úgy próbálják elpasszolni fegyvereiket, hogy oda mennek random emberekhez és kérdezgetik őket, hogy érdekli-e őket. Ez is teljesen szürrealisztikus, ilyet egy "bűnöző" a való életben sose tenne, kizárólag akkor ha nagyon suta és le szeretne bukni.
Utoljára szerkesztve: