Niko Shelby S.G.H Jelentkezési Lapja.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Lacee

Zöldfülű
2021. 11. 08.
170
123
Tótkomlós
youtube.com
V4 karakter
Lazlow Collins
LV karakter
Lazlow Collins
V2 karakter
Ryan Santiano


sgh.png

~ [ JELENTKEZÉSI LAP ] ~


Néhány fontos dolog magadról:

Helló, Lászlónak hívnak, 15 éves fiatal srác vagyok. Szeretek számítógép elött ülni, mivel szabadidőmben is sokat foglalkozom géppel. Jelenleg 9. osztályos diák vagyok, és Informatika szakot tanulok. 2 éve játszom a SeeMTA V2 szerverén, és ez volt az első szerver amin elkezdtem szerepjátékot játszani. Sportoltam pár évig kisebb koromban, pontosabban fociztam. Suli mellett általában SeeMTA-n vagyok fent, vagy egyéb játékokkal töltöm el a szabadidőmet. Könnyen tudok tanulni, ami néha nagyon jó tulajdonságom, hisz ha kell egy fontos dolgot megtanulni, akkor általában sikeresen megtanulom. Nem tudok haragudni hosszú távon, hisz nem vagyok az a típusú ember, aki haragból él. Nem szeretem az olyan embereket akik direkt provokálnak engem, vagy élvezik azt hogy valaki ideges. Szeretem kimondani az igazat, és a véleményem is szeretem kifejteni. A célom az, hogy idővel a számítógépemet tudjam fejleszteni, és minnél jobbá alakítani. Sok pénzre volna szükség, viszont már most van egy közép kategóriás gépem, ami néhány játékra kiváló.

Mióta játszol a szerveren?

2020.11.17

Eddig elért eredményeid a szerveren:

körülbelül 8-9 hónapja szolgálok az Országos Rendőr-főkapitányságban.
Tagja voltam a See City Car Service-nek.
Tagja voltam a Nemzeti Nyomozó Irodának.
Tagja voltam a See City Taxinak.


Voltál már legális, illegális, esetleg mindkét frakció tagja?

Természetesen.

Voltál már Ideiglenes Adminsegéd?

Nem voltam.

Miért szeretnél a See Game Helpdesk tagja lenni?