Minden jármű nerfelése/lassítása

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

GameKapocs

Zöldfülű
Támogató
2022. 10. 25.
192
954
V4 karakter
Lucio "Zombie" Sullivan
Sziasztok, a cím magáért beszél. Csak szerintem túlzás ami jelenleg van a szerveren? Azt értem ez alatt, hogy majdnem minden kocsi 0-200-ra pár másodperc alatt végbemegy. Értém én, hogy tuning, de egy egy verda már a hangsebességet súrolja amilyen gyors.
Nem azt mondom, hogy ne legyen nagyon gyors kocsi, sőt legyen! Viszont azokból legyen maximum 5 típus, nem pedig 100 venomos ladák száguldjanak 300-al.
Jelenlegi állapotában taxis, rendőr, civil maffia is két másodperc alatt 300 km/h gyorsul, ezért kellene minden fronton csökkenteni a végsebességet, reális határok közé.
Természetesen a már normális intervallumban mozgó járműveket béken kell hagyni.
 

StreeTBoY681

Aktív fórumozó
Támogató
2021. 01. 05.
228
267
Nyíregyháza
V4 karakter
Carlo Berezov
LV karakter
Carlo Berezov
V2 karakter
x
Nem értek egyet sajnos veled . Miért zavar az téged ha jól mennek a kocsik ? ha mondjuk rosszabb lenne az meg mást zavarna . Szerintem teljesen megfelelnek az elvárásoknak mivel ha ki tuningolod akkor mennek igazán jól . Ha alap kocsiról beszélünk teljesen a valóságot hozza . De ha már rá költök 1 vagyont akkor gyorsuljon már rendesen az a kocsi .
 
  • Tetszik
  • Imádom
Reactions: soldato és ReWeR

Eric

Lelkes fórumhasználó
Támogató
2019. 01. 10.
328
994
24
Beacon Hill🌄
V4 karakter
Eric Zawadzki
A SeeMTA szerverein másokhoz viszonyítva nagyon jók az autó handlingek. Szerintem nem kéne ehhez nagyon nyúlkálni. Inkább annyit lehetne megtenni, hogy az ütközési sérülések realisztikusak legyenek. Ha 100 felett frontálisan ütközöl, instant anim. Aztán akkor talán normalizálódna a közlekedési morál a szerveren.
 

rhymes

Pötyögtető
2019. 10. 17.
446
5 225
Miskolc
V4 karakter
zaire.epps
LV karakter
adelina.greek
Mennyivel qualitybb így például egy üldözés.. Katt.
Mint úgy hogy 320al csapják egymást telibe, lökdösik egymást az emberek és szinkronolják ki egymást.
Mennyivel jobb ha van esélyed a "lassított" játékmenet közben reagálni a dolgokra, ezáltal kevesebb kellemetlen szitut eredményez a dolog.

Azzal pedig ha beállítanának egy totál felső határt a gyorsaságra semmi nem veszne kárba, semmi hátránya nem lenne az embereknek, szimplán a jelző nem 320at, hanem 220at mutatna maximum. Durva.
 

GameKapocs

Zöldfülű
Támogató
2022. 10. 25.
192
954
V4 karakter
Lucio "Zombie" Sullivan
Nem értek egyet sajnos veled . Miért zavar az téged ha jól mennek a kocsik ? ha mondjuk rosszabb lenne az meg mást zavarna . Szerintem teljesen megfelelnek az elvárásoknak mivel ha ki tuningolod akkor mennek igazán jól . Ha alap kocsiról beszélünk teljesen a valóságot hozza . De ha már rá költök 1 vagyont akkor gyorsuljon már rendesen az a kocsi .
Igazad van azzal kapcsolatban, hogy ha rengeteg pénzt bele raksz egy autóba akkor menjen is, csak ez elindította a spirált, ha a civil maffiának fullos kocsija van, akkor a rendvedelemnek is az kell, különben lemaradnának majdnem mindig.
A probléma az emberek mentalitásában gyökerezik, amit nagyon nagyon nehéz lenne megváltoztatni/átnevelni.
Az esetek 90%-ban mindenki aki teheti kihajtja a 200-300 km/h végsebességet a városon belül is, mivel a trafipaxok helyét úgyis tudják, ha netán meg ütköznek 300 km/h-val letudják egy sima /do megfogta az öv RP-vel.
Mivel írdatlan nagy munka lenne figyelni és szankcionálni a játékosokat, hogy reálisan közlekednek-e egy picit lennébb kellene a járművek végsebességét vagy jobb esetben a gyorsulási idejét.
Engem nem a tény zavar, hogy gyorsan mennek, hanem az, hogy a játékosok elnyomó többségét nem érdekli a karaktere egészsége és egy brutális balesetet úgy RP-z le ahogy. (Tisztelet a kivételnek)
 

hernyo

Zöldfülű
2020. 11. 22.
187
1 124
V4 karakter
Ane Tinsley 🇪🇸
Szia. Az a baj, hogy ez egy kényes téma, mivel sokan járnak fel az autókázások miatt, így ennek a rétegnek fontos a száguldozás. Én személy szerint élvezhetőbbnek tartanám, ha az autókon valamilyen szinten lassítanának, ugyanis alapjáraton eléggé illúzióromboló, hogy a kocsik úgy repkednek össze vissza a nagy sebesség miatt, mintha valami kis műanyag autók lennének. Arról meg ne is beszéljünk, hogy olyan látszata van ezeknek az autóknak, mintha a fizikához közük sem lenne. Én mondjuk sosem értettem azt, hogy az emberek hogyan tudnak még egy játékban is rohanni mindenhova. Értem, hogy egyeseknek fontos az, hogy gyorsan menjen, de könyörgöm, ezek a játékosok többnyire nem tudnak vezetni és csak durrannak bele a másikba. V4-re ugye az ütközések terén számíthatunk jelentősebb változásra, tehát valamilyen szinten vissza lesz szorítva a jelenlegi közlekedési morál, csak ugye a gazdagabbak elnyomják a fix / heal kártyát, aztán megy tovább, mintha nem történt volna semmi, hiába ő okozta az ütközést, a szegényebb játékos pedig eszi a habot. rhymes által beküldött videót egyébként érdemes megnézni, mert valóban ezerszer jobban átadja az érzetet, mint az, ami jelenleg tapasztalható a szerveren.

nem tudom mi értelme lenne 50el autókázni. fel kell fogni hogy ez egy játék és nem irl. nem hiszem hogy bárkinek lenne kedve ahhoz, hogy lsből sfbe elérni 15 perc legyen. meg alapvetően az indokot nem értem, hogy téged miért zavarnak a gyors autók?
Mikor PD-ben szanitéc voltam, SF-be 1, max 2 perc alatt értünk át úgy, hogy a kis szappantartó megy 300 körül, ha jól emlékszem, mi pedig LS legtávolabbi végében voltunk kb és SF közepéhez kellett menni. Legyen az, hogy mondjuk egy átlagos játékos átér max 3 perc alatt a jelenlegi sebesség beállításokkal. Ha ezeket akár a felére csökkentenénk, lenne belőle 5-6 perc durván, de szerintem annyi sem lenne. Nem azt mondom, hogy a felére legyenek csökkentve, szimplán szemléltetésnek hoztam ezt fel. Kíváncsiságból most lemértem, a 150-es tempót nem léptem át és déli határtól egészen SF reptérig 1 perc 20 másodperc volt, ami elég kevés idő. A miheztartás végett lemértem visszafele 50-es tempóval, ami 3 perc 30 másodperc lett, tehát még az 5-6 percet sem éri el. Ez az idő sem sok, viszont a tempó eléggé idegölő. Alapjáraton senki nem beszélt 50-es tempóról, sőt, annyira sosem lesz lentebb véve. Azért nem nehéz szerintem azt megérteni, hogy miről szól ez a topic. Én a 150-es tempót bőven élvezhetőnek tartottam, nyilván más nem tartaná annak, de ha 200-250-re lentebb lennének véve, ezzel arányosan a gyorsulás is, akkor még teljesen jó lenne.
 

StreeTBoY681

Aktív fórumozó
Támogató
2021. 01. 05.
228
267
Nyíregyháza
V4 karakter
Carlo Berezov
LV karakter
Carlo Berezov
V2 karakter
x
Igazad van azzal kapcsolatban, hogy ha rengeteg pénzt bele raksz egy autóba akkor menjen is, csak ez elindította a spirált, ha a civil maffiának fullos kocsija van, akkor a rendvedelemnek is az kell, különben lemaradnának majdnem mindig.
A probléma az emberek mentalitásában gyökerezik, amit nagyon nagyon nehéz lenne megváltoztatni/átnevelni.
Az esetek 90%-ban mindenki aki teheti kihajtja a 200-300 km/h végsebességet a városon belül is, mivel a trafipaxok helyét úgyis tudják, ha netán meg ütköznek 300 km/h-val letudják egy sima /do megfogta az öv RP-vel.
Mivel írdatlan nagy munka lenne figyelni és szankcionálni a játékosokat, hogy reálisan közlekednek-e egy picit lennébb kellene a járművek végsebességét vagy jobb esetben a gyorsulási idejét.
Engem nem a tény zavar, hogy gyorsan mennek, hanem az, hogy a játékosok elnyomó többségét nem érdekli a karaktere egészsége és egy brutális balesetet úgy RP-z le ahogy. (Tisztelet a kivételnek)
Balesetes részben igazából teljesen igazad van az biztos . Engem is ki tud akasztani mikor 300 al telibe vernek és már repeszt is tovább . De sajnos embere válogatja 1-2 embert nem lehet megváltoztatni sajnos . Pedig ha jobban figyelnének és mondjuk kapnának ezért jailt már sokkal többet javulna a helyzet.
 
  • Tetszik
Reactions: Byker

GameKapocs

Zöldfülű
Támogató
2022. 10. 25.
192
954
V4 karakter
Lucio "Zombie" Sullivan
Most ismét kommentelek, mert látom nem jött át az üzenet amit szerettem volna.
NEM maga a gyors kocsival van baj, hanem a vezetőikkel, amit sokkal nehezebb megváltoztatni, mint a handlinget mondjuk v4-re.
Aki már valaki ült kocsiban ami ment már 150 km/h-val az tudja milyen rémisztő lehet a sebesség, ne is beszéljünk a 200km/h felett. Abban sem vagyok biztos, hogy egy olyan sebességnél bármilyen szintű ütközés vagy baleset eredménye minden esetben azonnali halál lenne.
Írhattam volna ezt sima ötletnek is, nem jármű handling alfórumra, viszont nem hiszem a játékosbázis hajlandó lenne kissé reálisan gondolkodni a vezetésről, függetlenűl attól, hogy szerver nem egyenlő a valósággal.
Ekkor még szóba sem hoztam, hogy maga a játék fizikája és a szerverből adandó lehetséges problémák fokozottan növelik a kockázatos vezetést.
A játékban lévő fizika rendszerét nem 250 km/h járművekre találták ki, ha az alapjátékban beülsz a leggyorsabb kocsiba sem éled át azt a sebességet, amit a szerveren minden harmadik kocsiban megtalálsz. A pálya tele van dúrva formákkal, kátyúkkal, mappolásal, amin áthajtva a gyorsan haladó kocsi konkrétan repüllővé vál. Gondoljunk csak San Fierro mapolására és a nagy dőlésszögű utakra/szöktetőkre.
Másik dolog, hogy nem mindenkinek van csúcs gépe, szerintem az átlag játékosnak nincs tökéletes ping és FPS-e, ebből következendően olyan gyorsan tud menni kocsival, hogy a szerver sem bírja szinkronnal, a gép sem bírja azonos időben betölteni a pályát.
Legyen izomautó, ami megy akár 300 km/h-val, csak vagy korlátozott számban, vagy az átlagos végsebességét a kocsiknak lecsökkenteni körülbelül 200-ra, ami szerintem még mindig rég magas, de szerintem ezt a mértéket még azok is eltudnák fogani akik ragaszkodnak a sebességhez.
A lényege ennek nem az lenne, hogy kibaszódjanak azok akik sok időt, pénzt költöttek el egy kocsi maxolására, hanem hogy élhetőbb legyen a szerver a vezetéstől. MINDEN jármű végsebessége normális keretek közé kellene kerüljön, nem csak a civil járműveké. Taxis, rendőr, maffia. Hihetetlen látvány amikor 250 km/h-val vannak a rendőri üldözések, ami semmi RP-nek nem hagy helyet, csak a habzó szájjal való repesztés, amíg az egyik felet megálítja egy fal.

A videó amit megosztott rhymes, tökéletesen illusztrálja mire gondoltam.

Ha még mindig nem értesz egyet az ötlettel, kérlek kérdezd meg magadtól, hogy számodra miért fontos, hogy a szerveren majdnem mindenkinek hangsebességet megszégyenítve szaggatnia a gumit, majd mond el nekem is, mert kíváncsi vagyok rá.
 

Teaspoon

Pötyögtető
Támogató
2021. 03. 30.
408
1 096
V4 karakter
Viktoria Bierhals
LV karakter
Kendall Miller
Szerintem a legtöbb autó handlingje jó így, egy pár autóhoz kellene hozzányúlni mint például a Peugeot, Golf 2, de a többi maradhatna ahogy van, még mindíg egy játék, pihenni jön fel az ember, nem valóságos gyorsulás szimulátorozni GTA-ban.
 

hernyo

Zöldfülű
2020. 11. 22.
187
1 124
V4 karakter
Ane Tinsley 🇪🇸
Talán köztes megoldásnak jó lenne, ha a map zónákra lenne bontva, azokon belül pedig különböző korlátok lennének. Ugye erre jelenleg is van példa, hogy valahol nem engedi kimaxolni a kocsit. Városon belül simán lentebb lehetne nyomni, azon kívül meg a nagy versenyzők úgyis kihullanak halálkanyarnál vagy még előtte a hídnál.
 

Danikaaaa

Barangoló
2021. 05. 17.
148
262
LV karakter
ben cortez
Szerintem ha ezzel nem volt probléma cirka 10 év alatt akkor ne a tizenegyedik év legyen reformáló szerep. Szerinted érdekelné az embereket a drágább autó pp-zése, ha az olcsó is majdnem ugyan annyit, vagy ugyan annyit gyorsulna? Nem lesz rajta változtatva úgyse, mellesleg ha zavar hogy beléd mennek akkor húzódj le, nem hinném hogy az esetek 60%-ába ne tudnád elkerülni, ha állításotok szerint ti normálisan közlekedtek.
 

hernyo

Zöldfülű
2020. 11. 22.
187
1 124
V4 karakter
Ane Tinsley 🇪🇸
Ezzel volt, van és lesz is probléma, ha nem lesz változtatva valamin, ami ezt visszaszorítaná. Nem kifejezetten azzal van probléma (legalábbis számomra), hogy az emberek úgy közlekednek, mint a kisgyerekek az autópályás szőnyegen (kivéve, amikor már a 10. szerencsés jön belém), hanem, hogy még arra is képtelenek az általuk okozott baleset után, hogy értelmes ember módjára reagálják le. Azt sem értem, hogy mi olyan nehéz abban, hogy a kereszteződésekben annyi legyen az emberben, hogy elforgatja kicsit a kamerát jobbra - balra. Ennél a témánál felhozni a PP-zést pedig hülyeségnek tartom, ugyanis rengeteg olyan járművet PP-znek, ami éppen a lassabb kategóriába tartozik. Az esetek nagy százalékában nem tudod elkerülni az ütközést, ha elsőbbséged van valahol és úgy röppen beléd valaki, hogy egyáltalán nem számítasz rá.
 

Suha

Újonc
2021. 10. 03.
72
176
V4 karakter
Kilián Tibor
LV karakter
Khalfani Suhailah
Szerintem ha ezzel nem volt probléma cirka 10 év alatt akkor ne a tizenegyedik év legyen reformáló szerep. Szerinted érdekelné az embereket a drágább autó pp-zése, ha az olcsó is majdnem ugyan annyit, vagy ugyan annyit gyorsulna? Nem lesz rajta változtatva úgyse, mellesleg ha zavar hogy beléd mennek akkor húzódj le, nem hinném hogy az esetek 60%-ába ne tudnád elkerülni, ha állításotok szerint ti normálisan közlekedtek.
Ilyen mentalítással sajnos nem igen lesz változás abban igazad van. Próbálod azokra terelni a problémát, akik normálisan vezetnek..? Ha te nem figyelsz oda másokra, akkor ezt hogy várod el azoktól, akik amúgy normálisan közlekednek? A "pp" részre kitérve, van rá példa való életben is, hogy egy 10-20 éves autó ugyanúgy gyorsul -vagy legalábbis megközelíti - , mint egy új autó.
Az ötlettel kapcsolatban pedig, szerintem a végsebességekkel nem lenne akkora probléma, ha a gyorsulás nem lenne ilyen irreális. Ami szerintem még egy nagyon jó megoldás lenne, az annyi hogy ha valaki 200-300km/h tempóval ütközik, akkor legyen tk az autó. Nyilván sok embernek ez sem fog tetszeni, de úgy gondolom, hogy valamikor muszáj lesz egy megoldást találni, -ha kell, kompromisszumokkal- illetve hosszútávon sok "felháborodást" meglehetne vele előzni.
 
  • Tetszik
Reactions: tommenxd és hernyo

Zane

General Cortez ™
Fő Globális Moderátor
v4
2019. 01. 10.
1 053
5 786
Budapest
V4 karakter
Zane Cortez
V4-ben már teljesen új, valósághű autórendszer került bevezetésre. Az ötlet megvalósul(t), ezért zárom!
 
  • Tetszik
Reactions: Miss Lacky
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.