- 2019. 01. 10.
- 57
- 125
- V4 karakter
- Konstantin Szmirnov
- LV karakter
- Konstantin Szmirnov
- V2 karakter
- -
A gwagon v4 bejövetelével igencsak lomha járgány lett és mivel nem látok még topicot erről, ezért elkezdek egy gondolatmenetet.
V3 ban tudjuk milyen bivaly egy gép volt de V4 re ez kicsit megváltozott, olyan érzés mintha egy 370cdi vel mennél valami faceliftes
kasztnival felturbózva.
Tehát csak motorikusan kellene egy picit belenyúlni, hogy tényleg szedje a lábát, hisz IRL is nem komoly sebesség leadásra képes(280km/h+ tudja tartani egy gyári) egy újabb modell, nem kell 1000 lóerős legyen félre ne értsen senki, de egy Raptorral egyszintbe igazán lehetne a gyorsulása, végsebessége illetve az utánfutó valami eszméletlenűl sokat lassít rajta, beállított ecuval 158km/h a legvége, de sosem éred el mert alig gyorsúl szegény.
Még amivel talán lehetne szúrkálódni a gondolatmenettel kapcsolatban az az ára lenne, de úgy gondolom, hogy mivel kereskedésben a gyári 46k pp(opcionális dízel ha tervezel vele futót húzni, de egy dízeles G merci nem fog annyival menni mint egy benzines Raptor, természetesen full tuningal)
tehát pp alapján már így is a szerver legdrágább suv-ja, ami IRL is igaz rá hisz melyik suv kerül 200k€+ ba? Egy gt63s 130k€ pl.
Tehát ha kapnánk rá handling frissítést, valószínűleg megugrana az ára, de ez talán nem olyan nagy red flag.
Egy utolsó ötlet még, csomagtere 70kg, de lehetne azért kerek 100kg, szerintem sokan örülnének neki, van ott hely hátul dögivel.
Értelmes megjegyzéseket, érveket/ellen érveket írjatok, számotokra jó így ahogy van, vagy tényleg mehet neki a ráncfelvarrás(egy raptor szintre)
V3 ban tudjuk milyen bivaly egy gép volt de V4 re ez kicsit megváltozott, olyan érzés mintha egy 370cdi vel mennél valami faceliftes
kasztnival felturbózva.
Tehát csak motorikusan kellene egy picit belenyúlni, hogy tényleg szedje a lábát, hisz IRL is nem komoly sebesség leadásra képes(280km/h+ tudja tartani egy gyári) egy újabb modell, nem kell 1000 lóerős legyen félre ne értsen senki, de egy Raptorral egyszintbe igazán lehetne a gyorsulása, végsebessége illetve az utánfutó valami eszméletlenűl sokat lassít rajta, beállított ecuval 158km/h a legvége, de sosem éred el mert alig gyorsúl szegény.
Még amivel talán lehetne szúrkálódni a gondolatmenettel kapcsolatban az az ára lenne, de úgy gondolom, hogy mivel kereskedésben a gyári 46k pp(opcionális dízel ha tervezel vele futót húzni, de egy dízeles G merci nem fog annyival menni mint egy benzines Raptor, természetesen full tuningal)
tehát pp alapján már így is a szerver legdrágább suv-ja, ami IRL is igaz rá hisz melyik suv kerül 200k€+ ba? Egy gt63s 130k€ pl.
Tehát ha kapnánk rá handling frissítést, valószínűleg megugrana az ára, de ez talán nem olyan nagy red flag.
Egy utolsó ötlet még, csomagtere 70kg, de lehetne azért kerek 100kg, szerintem sokan örülnének neki, van ott hely hátul dögivel.
Értelmes megjegyzéseket, érveket/ellen érveket írjatok, számotokra jó így ahogy van, vagy tényleg mehet neki a ráncfelvarrás(egy raptor szintre)