- 2024. 09. 19.
- 17
- 96
- V4 karakter
- Larsson Wrana
Panasztevő InGame neve:
► Larsson Wrana ◄
Panaszra tett Adminisztrátor neve:
► KFull ◄
Panasz oka, leírása, kifejtése:
► Jogtalan szankció, feltételezésre kitiltás
Kaptam a szerveren egy kitiltást feltételezésre illetve NVIDIA szoftver miatt, volt egy adminügy és ott mellékeltem azokat a clippeket amiket rögzíteni tudtam és későbbiekben oda vitt Admin 3 KFull és folyamatosan azt mondta hogy az NVIDIA system nem igy mükődik és nem csak 3 secet lehetséges clippelni, miközben többször is elmondtam neki hogy bekapcsolás után kezdődik a rögzités nem visszamenőleg, de ő kitiltást ad egy felvevő program miatt. Elmondtam, hogy az NVIDIA Shadowplay működéséből adódóan csak azt a részt tudja visszamenteni, ami a bekapcsolás után történik. Ha a funkció korábban nem volt aktív, a szoftver nem tudja rögzíteni a teljes 15 másodpercet, csak annyit, amennyi idő eltelt a bekapcsolás óta. Erre többször felhívtam az admin figyelmét, sőt, külső forrást is megosztottam a probléma alátámasztására. Az admin azzal érvelt, hogy szándékosan csak azokat a részeket rögzítettem, amelyek más hibáját mutatják, miközben többször hangsúlyoztam, hogy a rögzítés technikai hibák miatt korlátozott. Azt állítani, hogy manipuláltam volna a felvételt, csupán feltételezés, amelyre nem áll rendelkezésre konkrét bizonyíték csak az amiket clippeltem. A klip tartalmát és a technikai működését érintő magyarázatom ellenére az admin továbbra is feltételezésekre alapozva döntött a szankció mellett. Ez nem fair eljárás, mivel a rendszer működése nem az én szándékomon múlik. A klipelt részek különbözősége abból adódhat, hogy kétszer kellett aktiválnom a felvételt, ahogy azt már elmagyaráztam. Ez semmiképpen sem bizonyít szándékos manipulációt. Az egész ◄
Kötelező bizonyíték (pl.: log, kép, videó):
► ügyről a log: https://armin.kim/seepaste/a2pJ
itt egy kép hogy nem csak 15 másodpercet lehet vissza klippelni ◄
Megjegyzés:
► Nem gondolnám jogosnak a szankciót mivel az adminok nem feltéltlen vannak tisztában az NVIDIA system műkődésével ◄