Hali!
Jelenleg, mint ismeretes, a szerveren papíron nem karaktert, hanem nevet váltunk és kész. Az az ötlet fogalmazódott meg bennem másokkal való beszélgetéseim során, hogy sokkal jobb lenne a tényleges karakterváltás.
Névváltás helyett karakterváltást kellene kérelmezni UCP-n. Meg kellene indokolni, hogy a jelenlegi karaktert miért nem tudod használni (RP-hez releváns, alátámasztott indoklás, hogy legyen egy befejezése a karakternek). Amint ezt elfogadják, csatlakozásunkat követően ismét a karakterkészítő fogad minket, ahol személyre tudjuk szabni az új karakterünket. Ez lényegében azt is jelenti, hogy a karakterID ne pusztán másodlagos account ID-ként funkcionáljon, hanem az cserélődjön az új karakter létrehozásával. Ezzel az a kellemetlenség is elkerülhető, hogy perzisztens az MDC-ben és a céges nyilvántartásban a karakterID, és akarva akaratlanul is ráragad az új karakterre mindezen információ.
De továbbmegyek a triggerelés érdekében az elrugaszkodott gondolataimmal.
1. Karakterváltásnál kelljen történetet írni, az admin ezt is figyelembe veszi bíráláskor.
> Nem valami nagy durranásra gondolok, csak egy alap gondolat amiből kiindul az új karakter.
2. CK-hoz ne kelljen a másik fél beleegyezése. Adminisztrátori jogkörbe tartozna annak a vizsgálata, hogy a CK melletti döntés megalapozott volt -e, és maga a CK is alapos volt -e. Amennyiben pozitív elbírálásban részesülne a CK, úgy az admin egy parancssal megölné a karaktert és a játékost visszadobná a rendszer a karakterkészítőhöz.
3. Ez a legelképesztőbb lesz, amire nem látok sok esélyt, főleg, ha a 2. ponttal együtt kerülne be. A vagyon tartozzon karakterhez. RP szerveren ideális esetben azt a karakter tulajdonaként fogjuk fel. Egyébként megértem, ha ezt valaki abszurdnak vagy túlzásnak látja, mert van aki a saját rl pénzét teszi bele, és biztos én se örülnék neki, ha így kukázódna a pénzem. Pont ezért kétlem is, hogy megvalósulna, de szerintem erre is lehetne találni megoldást, hogy legalább részben át lehessen vinni vagyontárgyakat. Viszont úgy gondolom valamennyire tudná mérsékelni a kereskedési meg grindolási vágyat, ha el tudnák veszteni a karakterükkel együtt a vagyonukat is. Bár benne van, hogy a megcélzott játékosok eleve nem is konfrontálódnak és kerülnek kockázatos szituációkba (kirámoláson kívül).
4. Több karakter, karakterválasztó.
Magától értetődő, lehessen X karaktere egy játékosnak egyszerre, azok közt tudjon váltani. Ezt viszont nem úgy kell érteni, hogy hopsz, most kirabolnak a Gézával, akkor Bélára váltok. Arra gondolok, hogy a karakter váltásával az előző karakter nem törlődik, kivéve, ha azt a játékos maga törölte végleg, vagy az adminisztrátor megölte. Ekkor is 30 napig megmaradna a karakter, amíg FA vissza tudná vonni a törlést. Egyszerre egy karaktert lehetne használni, de a meglévők közt is kérelemmel lehetne váltani.
Várok mindenféle véleményt. <3
Jelenleg, mint ismeretes, a szerveren papíron nem karaktert, hanem nevet váltunk és kész. Az az ötlet fogalmazódott meg bennem másokkal való beszélgetéseim során, hogy sokkal jobb lenne a tényleges karakterváltás.
Névváltás helyett karakterváltást kellene kérelmezni UCP-n. Meg kellene indokolni, hogy a jelenlegi karaktert miért nem tudod használni (RP-hez releváns, alátámasztott indoklás, hogy legyen egy befejezése a karakternek). Amint ezt elfogadják, csatlakozásunkat követően ismét a karakterkészítő fogad minket, ahol személyre tudjuk szabni az új karakterünket. Ez lényegében azt is jelenti, hogy a karakterID ne pusztán másodlagos account ID-ként funkcionáljon, hanem az cserélődjön az új karakter létrehozásával. Ezzel az a kellemetlenség is elkerülhető, hogy perzisztens az MDC-ben és a céges nyilvántartásban a karakterID, és akarva akaratlanul is ráragad az új karakterre mindezen információ.
De továbbmegyek a triggerelés érdekében az elrugaszkodott gondolataimmal.
1. Karakterváltásnál kelljen történetet írni, az admin ezt is figyelembe veszi bíráláskor.
> Nem valami nagy durranásra gondolok, csak egy alap gondolat amiből kiindul az új karakter.
2. CK-hoz ne kelljen a másik fél beleegyezése. Adminisztrátori jogkörbe tartozna annak a vizsgálata, hogy a CK melletti döntés megalapozott volt -e, és maga a CK is alapos volt -e. Amennyiben pozitív elbírálásban részesülne a CK, úgy az admin egy parancssal megölné a karaktert és a játékost visszadobná a rendszer a karakterkészítőhöz.
3. Ez a legelképesztőbb lesz, amire nem látok sok esélyt, főleg, ha a 2. ponttal együtt kerülne be. A vagyon tartozzon karakterhez. RP szerveren ideális esetben azt a karakter tulajdonaként fogjuk fel. Egyébként megértem, ha ezt valaki abszurdnak vagy túlzásnak látja, mert van aki a saját rl pénzét teszi bele, és biztos én se örülnék neki, ha így kukázódna a pénzem. Pont ezért kétlem is, hogy megvalósulna, de szerintem erre is lehetne találni megoldást, hogy legalább részben át lehessen vinni vagyontárgyakat. Viszont úgy gondolom valamennyire tudná mérsékelni a kereskedési meg grindolási vágyat, ha el tudnák veszteni a karakterükkel együtt a vagyonukat is. Bár benne van, hogy a megcélzott játékosok eleve nem is konfrontálódnak és kerülnek kockázatos szituációkba (kirámoláson kívül).
4. Több karakter, karakterválasztó.
Magától értetődő, lehessen X karaktere egy játékosnak egyszerre, azok közt tudjon váltani. Ezt viszont nem úgy kell érteni, hogy hopsz, most kirabolnak a Gézával, akkor Bélára váltok. Arra gondolok, hogy a karakter váltásával az előző karakter nem törlődik, kivéve, ha azt a játékos maga törölte végleg, vagy az adminisztrátor megölte. Ekkor is 30 napig megmaradna a karakter, amíg FA vissza tudná vonni a törlést. Egyszerre egy karaktert lehetne használni, de a meglévők közt is kérelemmel lehetne váltani.
Várok mindenféle véleményt. <3