[ I.] Személyes adatok:
Név: Bob Hester
Születési hely, idő: 1980.04.21
Bejelentett lakcím: Las Venturas
Telefonszám: 3876-425-533
[ II.] Kollégánk adatai:
Név: Mauro Edward Vincenzo
Azonosító szám: -
Beosztás: Műszakvezető
[ III.] Panasztétel oka, részletei:
Részletes leírás: Ma (2024.06.26) vittem a kocsimat eladni, de útközben volt egy kisebb balesetem. Nem akartam odaállítani két lyukas kerékkel, így betértem a szerelőhöz. Itt már várt rám az ügyfél. Először is, a kollégájuk nem tisztelt meg egy köszönéssel. Ezután elmondtam, hogy mit szeretnék megjavíttatni (kerék, futómű-beállítás, fejegység). Átnyújtotta a szerviz számlát, de a két lyukas kereket nem tartalmazta. Jeleztem a hiányosságot, erre azt kérdezte tőlem: "Mondtad?". Ezzel is jelezve, hogy nem törődik az ügyfelekkel. Stílusa egyre negatívabb lett. Nem tetszett neki, hogy nem akartam a felfüggesztést is megjavíttatni. Szerintem én tudom, mit szeretnék a kocsin megjavíttatni. Tisztában voltam vele, hogy 5 perc múlva már nem az én nevemen lesz. Az előző szerelésnél lett a felfüggesztés kicserélve. A mostani balesetet egy futómű-beállítás 80-90%-ban megoldotta. Pont elég volt az új vevőnek egy tesztkörre, és semmilyen panasz nem érkezett tőle. Továbbá a "leszarom", "okoska", "nyomorék" szavakat használta. A hasonló magatartású személyek nem valók a munkaerőpiacra. Eddig csak pozitív tapasztalattal távoztam a Jesse Car Service-től. Ezután meggondolom, hogy ide még be fogok-e térni. ---
Bizonyíték: https://pastebin.com/S0mpUspG ((logba csak az ide tartozó eseményeket hagytam, ha szűkséges csatolom a teljeset.))
Egyéb: Köszönöm a felülvizsgálást.