Joe Knight jelentkezési lapja.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

KarreszKaSee001

Zöldfülű
Támogató
2019. 01. 11.
220
74
LV karakter
Dennis J Knight
jobapply.png

I. Személyes adatai
Keresztnév: Joe
Vezetéknév: Knight
Születési hely, dátum: Las Venturas Medical Center 1999.02.18.
Lakcím: Las Venturas Jefferson St. 99.
Telefonszám: +38-76-907-4407
E-mail cím: dzso@seemail.com

II. Végzettség és tapasztalat, vezetői engedély
Legmagasabb iskolai végzettség: Közlekedés és forgalomirányítás egyetemi diploma.
A jogosítvány száma: 518015MB
A vezetői engedély érvényességi ideje: 2023.10.09.

III. Büntetett előélet
Korábban elítélték-e, volt/van folyamatban lévő eljárása: NEM
Korábban fogyasztott-e bármiféle illegális kábítószert: NEM

Igen válasz esetén mikor élt legutóbb bármiféle illegális szerrel? -



OOC információk

Neved: Karesz
Életkorod: 22
AccountID: 12070
Játszott perc: 5262 (tudom nem 10000 de V4 ről nagyon sok tapasztalatom van nem kezdő vagyok)
Korábbi kitiltások/adminjailekről kép csatolás: Korábbi névváltásokról kép csatolás:
Rövid, pár mondatban bemutatkozás: Sziasztok Karesz vagyok, 22 éves, jelenleg Szegeden élek. 2015 óta szinte folyamatosan játszok RP szervereken ugyanis nagyon szeretem őket. Szabadidőmben játszok vagy tanulok vagy a barátnőmmel töltöm az időt illetve régen verseny szerűen judoztam de ez mára már hobbi szint maradt csak. Jelenleg mérnökként tanulok a Szegedi Tudományegyetemen ez mellet rész munkaidőben dolgozom is. Szeretek autózni illetve autókkal foglalkozni. Mostanában alapvetően csak az MTA-val játszok így az időm nagy részét erre tudom fordítani. Alapvetően nyitott személyiség vagyok szeretek csapatban dolgozni, mindig próbálom a tőlem telhető legjobb teljesítményt nyújtani, segíteni másoknak együtt működni a legnagyobb tisztelettel.
 

doms

Fórum Császár
2019. 07. 19.
1 689
2 744
LV karakter
tomo vomo
badge-packer11.png
Tisztelt Joe Knight!