[ Jesse Car Service ] - Felülvizsgálat

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Dexter

Írnok deák
SzerverAdmin
LV
2019. 04. 07.
552
579
Veszprém
LV karakter
Dave Kennedy

Jesse-Car-Service-logo2.png

Tisztelt Ügyfeleink!​

Ha a telepünkön nyújtott szolgáltatással nem voltak megelégedve, esetleg egyik kollégánk munkáját, stílusát kifogásolnák abban az esetben lehetőségük van panasz bejelentésre. A beérkezett panaszokat 24 órán belül felül vizslájuk és szükség esetén kollégánkat tájékoztatjuk vagy szankcionáljuk.


Milyen helyzetben érdemes panaszt tenni?
Abban az esetben ha kollégánk méltatlan stílusban nyilvánult meg önnel szemben, ha jogtalanul került kiküldésre telepünkről, ha mindenféle nyomós indok nélkül nem lett beengedve telepünkre, ha a jelenlegi árazásnál drágábbnak találja a szerelés összegét akkor mindenképp érdemes a megfelelő bizonyítékokkal alátámasztva panaszt tenni a weboldalunkon.

Hol tudok panaszt bejelenteni?
A Jesse Car Service weboldalán, Complaints fülnél vagy az ITT elhelyezett szövegre kattintva.

Kikre tudok panaszt tenni?
Első sorban a telephelyünkön dolgozó szerelőkre és vontatósokra, speciális esetben pedig a céget vezető személyekre. Szerelőinket és vontatósainkat a mellkasukon hordott kitűzőn szereplő beosztásuk és négy számjegyű azonosítószámuk alapján tudják jelenteni. Amennyiben vezető beosztásban helyezkedő személyre tenne panaszt, csak kitűzőjükön szereplő beosztásuk alapján lehet beazonosítani. Ezek a személyek azonosító számmal már nem rendelkeznek.



Ha bármiféle kellemetlen helyzetbe keveredett egy kollégánk által, ezúton is szeretnénk elnézést kérni és igyekszünk mihamarabb felülvizsgálni a bejelentett panaszt!
 
Utoljára szerkesztve:
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.