Jelentkezési formanyomtatvány

Nick Norton

Újonc
Támogató
2021. 09. 16.
48
13
V4 karakter
Nick Norton
LV karakter
Nick Norton
logo.png



8-removebg-preview.png

Hogy hívnak?
- Zsolti -

Hány éves vagy?
- 23 -

Mennyi játszott perced van?
- 52684 -

Mióta játszol a SeeMTAV4 szerverén?
- 2 éve kisebb kihagyásokkal.-

Mesélj magadról egy pár mondatban(4-5 kerek mondat!)

- Zsoltinak hívnak és egy egyetemista mérnök hallgató vagyok. 23 évemet töltöttem be az összel, illetve Fejér megyében lakom magyar földön. Van jogositványom, ezáltal szeretek vezetni, és célom, hogy legyen teherautó/kamion engedélyem is. Viszont a legfontosabb, hogy már 6-7 éve rp-zek rengeteg szerveren és ez idő alatt rengeteg helyen voltam frakció vezető, illetve sok szerveren töltöttem be szerelő posztot. Szerelő poszton belüli legnagyobb rangelérésem, nem más, mint a veterán szerelő rang. Szabadidőmben edzek és szoktam az erdőbe kijárni túrázni, hiszen ez nekem nagyon nagy kikapcsolódás. Sokszor szoktam egyedül lenni, hiszen számomra a csend megnyuvást jelent és ezáltal tudok higgadt maradni és embernek érezni magam. Bulis fiatal vagyok, szóval elszoktam járni ide-oda szórakozni. -

Napi hány órát tudnál a frakcióra szánni?

- 6 órát. -

Miért akarsz a SeeRing Services-hez csatlakozni?

- Azért, mert látom, hogy hiány van és nagy aktivitásom maitt szeretnék csatlakozni. További sok tapasztalattal rendelem és hasznos tagja lennék a csapatban. Sok-sok tapasztalatom van az RP-ben és azon belül a szerelő rp-ben. Sokat tudok aktív lenni, akár napi 6 órát is. Türelmes és probléma megoldásban megfelelő, illetve ambíciózus és segitőkész vagyok. Rengeteg legális frakcióban voltam, ahol rengeteg rp-ztem, illetve sok ismerettséget szereztem, mint például IRL-en is egyéb kisebb szerelési munkák után. -

Voltál már Admin Jail-ben? Ha igen, hányszor?[UCP-dről csatolj képet!]
- Igen. -

Voltál már kitiltva a szerverről? Ha igen, hányszor?[UCP-dről csatolj képet!]