Na csőő!
Mint tudjátok jelenleg igen sok elem bele lett építve a járművek "állapotába". Ilyen például a(z):
- Olajszint
- Lefulladás
- Forgalmi (műszaki engedély)
- Üzemanyag szint
- Gumi túlmelegedhet
- Kismillió tuning
Valamint ugye az alapok:
- Jármű sérültsége (%)
- Lámpa sérülése (eskü a legidegesítőbb).
Ez egy jó vonal amúgy, mivel személyem szerint 2 fő RolePlay kategória létezik.
(1) A hagyományosan vett RolePlay. /me, /do, karakter sztori kidolgozása, annak megfelelően viselkedsz. Egyéniség vagy.
(2) Ez a kevésbé elismert forma, a gyakorlati RolePlay. Mire gondolok ez alatt? Eszel, mert éhes vagy. Dolgozol, hogy legyen pénzed. Jogsit csinálsz, hogy legyen jogsid. Eladsz egy kocsit, hogy legyen jobb kocsid... és még sorolhatnám, de értitek mire gondolok. Amivel nem szándékosan rp-zel úgymond, csak folysz az árral és csinálod amit a karaktered épp akar/érdeke. Ez a basic szint, amivel nincs baj, hiszen virág nyelven: "minden háborúba kellenek katonák".
Ezen utóbbi (2)-es rész >IS< lesz v4-ben erősítve ahogy láttam a posztokban (nyílván nem kizárólag ez, de ezeket látványosabban lehet trailerben mutatni), node ami a lényeg:
A járművel van ezer és egy tevékenység, v4-ben még több lesz biztosítva, viszont legyünk őszinték: fél perc alatt tropára lehet tenni.
A JAVASLATOM:
- Másodpercenként/ütközésenként csak 5%-ot tudon lemenni az állapota, VAGY alapból kisebbeket sérüljön.
- 80%-os állapot felett NE tudjon sérülni a lámpa.
- 90%-os állapot felett NE legyen törésmodell.
Persze mivel kevesebbet kellene BMS-be menni, így a szerelés folyamata is lehetne drágább/hosszabb. Viszont nem lenne görcsben az ember gyomra, mikor kimegy az utakra és szerintem ez megérné. A v4-es (új) szerelő rendszerhez szerintem jól passzolna, ha kicsit "tankosítanánk" a járművek sérülését.
Köszi hogy végigolvastad!
Mint tudjátok jelenleg igen sok elem bele lett építve a járművek "állapotába". Ilyen például a(z):
- Olajszint
- Lefulladás
- Forgalmi (műszaki engedély)
- Üzemanyag szint
- Gumi túlmelegedhet
- Kismillió tuning
Valamint ugye az alapok:
- Jármű sérültsége (%)
- Lámpa sérülése (eskü a legidegesítőbb).
Ez egy jó vonal amúgy, mivel személyem szerint 2 fő RolePlay kategória létezik.
(1) A hagyományosan vett RolePlay. /me, /do, karakter sztori kidolgozása, annak megfelelően viselkedsz. Egyéniség vagy.
(2) Ez a kevésbé elismert forma, a gyakorlati RolePlay. Mire gondolok ez alatt? Eszel, mert éhes vagy. Dolgozol, hogy legyen pénzed. Jogsit csinálsz, hogy legyen jogsid. Eladsz egy kocsit, hogy legyen jobb kocsid... és még sorolhatnám, de értitek mire gondolok. Amivel nem szándékosan rp-zel úgymond, csak folysz az árral és csinálod amit a karaktered épp akar/érdeke. Ez a basic szint, amivel nincs baj, hiszen virág nyelven: "minden háborúba kellenek katonák".
Ezen utóbbi (2)-es rész >IS< lesz v4-ben erősítve ahogy láttam a posztokban (nyílván nem kizárólag ez, de ezeket látványosabban lehet trailerben mutatni), node ami a lényeg:
A járművel van ezer és egy tevékenység, v4-ben még több lesz biztosítva, viszont legyünk őszinték: fél perc alatt tropára lehet tenni.
A JAVASLATOM:
- Másodpercenként/ütközésenként csak 5%-ot tudon lemenni az állapota, VAGY alapból kisebbeket sérüljön.
- 80%-os állapot felett NE tudjon sérülni a lámpa.
- 90%-os állapot felett NE legyen törésmodell.
Persze mivel kevesebbet kellene BMS-be menni, így a szerelés folyamata is lehetne drágább/hosszabb. Viszont nem lenne görcsben az ember gyomra, mikor kimegy az utakra és szerintem ez megérné. A v4-es (új) szerelő rendszerhez szerintem jól passzolna, ha kicsit "tankosítanánk" a járművek sérülését.
Köszi hogy végigolvastad!
Polgárpukkasztó dolgok elsimítása:
- Az általam felvázolt 2 féle roleplay közül értelem szerűen az első (1) kategória a jobb.
- Nem fog mindenki jobban rallózni, mert a kocsiban ugyan úgy lehet sérülni. Max annyi, hogy nem fogsz görcsölni, hogy éppen melyik Postás jön neked.
- Ha mégis többen rallóznának, a kocsiban való sérülés mértékén lehet állítani. Baráti "csere" szerintem.
- Nem tudom milyen új szerelő rendszer lesz v4-ben, de mikor az LV elindult, volt szó hogy az a szerelő rendszer átkerül v3-ra onnan, viszont később azt mondták mégse, majd v4-ben egy új. Nincs róla konkrét infóm, ne is kérdezze senki.
- Basic mód a sérülés csökkentésére, ha nincs rá MTA-s lehetőség, mert alap GTA érték van csak: x másodpercben nézi az állapotot, valamint x+1 másodpercben. A kettő között eltelt időben való sérülés felét (pl) vissza javítja rajta. És tadamm, lehet lemegy 100%-ról 50%-ra, mert beléd durrantak, de a script vissza teszi 75%-ra. Nem vagyok fejlesztő, sem informatikus, de biztos meg lehet oldani valahogy.
- Az általam felvázolt 2 féle roleplay közül értelem szerűen az első (1) kategória a jobb.
- Nem fog mindenki jobban rallózni, mert a kocsiban ugyan úgy lehet sérülni. Max annyi, hogy nem fogsz görcsölni, hogy éppen melyik Postás jön neked.
- Ha mégis többen rallóznának, a kocsiban való sérülés mértékén lehet állítani. Baráti "csere" szerintem.
- Nem tudom milyen új szerelő rendszer lesz v4-ben, de mikor az LV elindult, volt szó hogy az a szerelő rendszer átkerül v3-ra onnan, viszont később azt mondták mégse, majd v4-ben egy új. Nincs róla konkrét infóm, ne is kérdezze senki.
- Basic mód a sérülés csökkentésére, ha nincs rá MTA-s lehetőség, mert alap GTA érték van csak: x másodpercben nézi az állapotot, valamint x+1 másodpercben. A kettő között eltelt időben való sérülés felét (pl) vissza javítja rajta. És tadamm, lehet lemegy 100%-ról 50%-ra, mert beléd durrantak, de a script vissza teszi 75%-ra. Nem vagyok fejlesztő, sem informatikus, de biztos meg lehet oldani valahogy.