Irányelvek - Jogok és Kötelezettségek

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

RageX

See Game System
Támogató
2019. 05. 27.
569
1 059
24
V4 karakter
Ladislav Dubrovsky
LV karakter
Garrett Bradford
V2 karakter
Naomi Redfield
Vontato-Szolgalat-4.png

Irányelvek - Jogok és kötelezettségek

Jelen dokumentumot minden tisztelt ügyfelünk, illetve az összes SCVSZ alkalmazottja köteles betartani, ellenkező esetben cégünk nem köteles az általa meghirdetett szolgáltatást teljesíteni, és az elkövető akár kártérítésre is kötelezhető – fordított esetben pedig a sértett panasztétellel élhet a weboldalunkon, ezáltal válik jogosulttá a kártérítésre.


1.) Az ’ügyfél’ fogalma:
a) minden olyan hazai és külföldi állampolgár a SCVSZ ügyfelének minősül, aki valamilyen formában igénybe vette szolgáltatásainkat
• szolgáltatás fajtái: lásd 7.) cikkely b) bekezdés
b) minden olyan ügyfél jogosult a szolgáltatás igénybevételére, aki az alábbi feltételeknek eleget tud tenni:
• az általános viselkedési és magatartási etiketteknek megfelelően viselkedik, illetve kommunikál az alkalmazottakkal
• fizető képes – tehát a szolgáltatás díját helyben megtudja téríteni
• megfelelő helyszíni tájékoztatást tud nyújtani az alkalmazottnak, hogy ezáltal a vontatós be tudja pontosan, vagy legalább körülbelül határolni az úticélt
• az ügyfél hajlandó lemondani a központi (állami) vontatást
c) jelen irányelvek alapján az ügyfél rendelkezik jogokkal és kötelezettségekkel – részletek a 3.) és 4.) cikkelyben
2.) Az ’alkalmazott’ fogalma:
a) minden olyan hazai és külföldi állampolgár a SCVSZ alkalmazottjának minősül, aki (szerződéses) jogviszonyban áll a céggel, és ezáltal szerepel a - központi - belső, illetve
nyilvános adatbázisunkban
b) az alkalmazottakról kizárólag azokat az adatokat áll módunkban tárolni, amelyek létszükségletét képezik és elengedhetetlenek a felhatalmazott munkavégzésre
• cégünk nem felel az alkalmazott munkavégzésén kívüli tevékenységeiért
3.) Az ügyfél jogai:
a) jogában áll az úti cél pontos meghatározásához, ezáltal a vontatós köteles mindaddig leszállítani az ügyfelet, amíg a helyszín/cél állomás megközelíthető
b) joga van a tiszta és műszakilag megfelelt – a biztonságát nem veszélyeztető – állapotban lévő vontatóban tartózkodni a szolgáltatás végbemeneteléig
c) amennyiben a helyszínen fizetésképtelen az ügyfél, jogában áll megkérni a vontatóst, hogy vigye el a legközelebbi (útba eső) bank automatához, és készpénz felvétele
után kifizetni a vontatási díjat
d) joga van az elektronikus úton benyújtható panasztételhez – fórumunkon keresztül
e) az ügyfél nem köteles közölni személyes adatait a következő esetekben:
• ha a helyzet nem követeli meg
vontatásnál csak abban az esetben szükséges személyes adatokat közölni az ügyfélnek, ha a korábbiakban telefonon egyeztetett a vontatóssal/diszpécserrel,
szigorúan abból a célból, hogy a vontatós be tudja azonosítani az ügyfelet, akivel korábban beszélt
• ha nem szeretné személyes adatait megosztani velünk
ez esetben nem tudjuk garantálni, hogy nem keverjük össze az ügyfelet egy másik kuncsafttal
(pl. SF lefoglaltak parkolójában, ha nem közöl velünk pontos jármű adatokat)
4.) Az ügyfél kötelezettségei:
a) az ügyfél köteles lemondani/visszamondani a hívást – ha hívott más vontatós céget – mielőtt igénybe venné a See City Vontató Szolgálat szolgáltatásait
b) köteles minél pontosabb leírást adni – telefonon keresztül – a diszpécsernek vagy vontatósnak az aktuális pozíciójáról (helyszínről)
c) az ügyfél köteles a helyszínen megtéríteni a szolgáltatás(ok) díját
• amennyiben nincs nála készpénz, lásd 3.) cikkely c) pontját
d) köteles munkatársainkkal kulturált módon kommunikálni, ha nem ennek megfelelően viselkedik, alkalmazottaink nem kötelesek teljesíteni a megbízást
• ez esetben a vontatós kártérítés gyanánt megtarthatja a vontatási díjat (fellebbezés esetén a rendőrség jár el az ügyben)
• súlyosabb esetben rendőrségi eljárást is kezdeményezünk ellene
e) amennyiben az ügyfél kihívta munkatársunkat és kifizette a vontatási díjat, nem változtathat az úti célon
• ha ez megtörténik, akkor a vontatósnak kötelessége ismét elkérni a vontatási díjat (6000$)
ez alól kivételt képez, ha az első úti cél közvetlen közelében – maximum 1 vagy 2 utcával odébb – van a módosított úti cél
f) az ügyfél nem zavarhatja a vontatóst – esetleg terelheti el a figyelmét – mivel ezzel a saját és munkatársunk testi épségét is veszélyeztetheti
g) az ügyfél köteles megadni személyes adatait a következő esetekben:
• amennyiben a helyzet megköveteli
a vontatós/diszpécser kér egy – egyedi - azonosítót, melynek a segítségével pontosan meg tudja határozni az ügyfél pontos személyét (a helyszínen)
ügyintézéshez szükséges
Igazgatóságnál / Ügyfélszolgálatnál
5.) Az alkalmazott jogai:
a) a 4.) cikkely d) bekezdésének értelmében jogosult a munkavégzés idejére mentesülni a zavaró tényezőktől (a járműben/irodában)
b) jogában áll a fuvar teljesítése után bármelyik helyi boltban vásárolni – amennyiben nincs következő hívás
c) jogosult 30-60 perc munkavégzés után egy (maximum) 15-45 perces pihenőre
• ezt azonban köteles lerádiózni
d) az alkalmazottnak joga van a higiéniai feltételeknek megfelelő helységben/környezetben dolgozni
e) az alkalmazott kizárólag a cégünk által meghatározott adatokat köteles közölni magáról – a Tanterv határozza meg
6.) Az alkalmazott kötelezettségei:
a) az alkalmazott köteles a cég által meghatározott „Frakció szabályzat” és a(z) - egyéb - dokumentumoknak megfelelően eljárni és cselekedni
Publikus Dokumentum
Irányelvek – Jogok és kötelezettségek
b) az alkalmazott – kizárólag - a hivatalos oldalon feltüntetett árjegyzékben meghatározott árakat kérheti el az ügyféltől
c) az alkalmazott köteles tiszteletteljesen kommunikálni az ügyféllel, ellenkező esetben – bizonyíték fejében – az ügyfél jogosult a kártérítésre, az alkalmazott pedig
figyelmeztetésben részesülhet
• súlyosabb esetekben el is bocsájtjuk illetve akár rendőrségi eljárás is indítható ellene
d) köteles (a már elfogadott) hívásra kimenni, és szakszerű szolgáltatást nyújtani
• kizárólag a hivatalos oldalunkon feltüntetett szolgáltatás típusokat nyújthatják munkatársaink
e) köteles az ügyfél által meghatározott úti célhoz szállítani őt és a járművét is (kizárólag 1 drb járművet)
• mindaddig, amíg az úti cél – gond nélkül – megközelíthető és nem veszélyezteti az ügyfél és az alkalmazott testi épségét
f) az alkalmazott szolgáltatás/ügyintézés céljából az alábbi adatokat kérheti el az ügyféltől:
• teljes név
• állandó lakhely
• állampolgárság
• erkölcsi bizonyítvány (büntetett előéletű-e)
• telefonszám
• e-mail cím ((fórum profil))
• egyéb adatok esetében kötelező egyeztetni az igazgatóval
7.) ÁrjegyzékSzolgáltatás típusok
a) az árjegyzéket/szolgáltatás típusokat köteles a See City Vontató Szolgálat – amennyiben az módosult vagy változott – feltüntetni a hivatalos fórumon
b) szolgáltatás típusok:
vontatás
fuvar + vontatás
cégünk nem nyújt jelenleg taxi szolgáltatást, a „fuvar” lehetőséget azért vezettük be, mert több esetben is előfordult, hogy az ügyfél kihívott minket
például Los Santosba, majd megkért minket, hogy szállítsuk el (vele együtt) a járművét a San Fierroi lefoglalt parkolóból a Fix&Drive szerelőtelepre
ebből adódóan a vontatási díj kevésnek bizonyult, mivel a személy szállítás díját ez esetben megspórolta rajtunk az ügyfél, így mostantól +3000$
kell fizetni a fuvardíjért (amennyiben az elvontatni kívánt jármű nincs az ügyfél közelében)
c) árjegyzék:
6000$
3000$ + 6000$




Jelen dokumentumot igyekeztünk minél részletesebben és alaposabban kidolgozni, hogy elkerüljük a félreértéseket illetve, hogy biztosítsuk ügyfeleink és alkalmazottaink számára a publikált egységes szétírást – kinek milyen jogai és kötelezettségei vannak – így a jövőben lehet hivatkozni például panasztétel eseten a szabályzat valamelyik pontjára vagy az irányelvekben meghatározott cikkekre.

Azonban szeretnénk tájékoztatni az olvasót, hogy előfordulhatnak így is olyan szabályok/előírások melyeket nem tartalmaz a dokumentum, mégis azok betartása ugyanúgy kötelező. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal vagy az Igazgatósággal ahol részletes tájékoztatást kaphat.




Kelt.: 2022.03.27.
 
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.