Interiorból való respawnolás.

Scott

if (me.Drink == "Coffee") { me.IsCoding = true; }
2019. 01. 10.
421
1 284
Budapest
V4 karakter
Cayetano_Albuquerque
LV karakter
Corey_Morton
Üdvözlök mindenkit.
Mostanában elég gyakran szembetűnik, hogy ha valaki interiorban hal meg, akkor az interior (másik dimenzióban lévő, lebegő) pozícióját veszi alapul a script, így az ahhoz legközelebbi kórházba dob, ami sok esetben elég zavaró, például, ha egy bevetés után a gyárból az újonnan bekerült Montgomery kórházba spawnolunk.

Az ötletem elég egyszerű, respawnkor nézze meg a script, hogy interiorban van-e az a személy, aki meghalt, és ha igen, akkor az interior bejáratának a pozícióját kérje le és halál pozíciója helyett, a CPhez legközelebbi kórházba dobjon.
 

redstar

Barangoló
2019. 01. 10.
101
559
LV karakter
john hunter
V2 karakter
black packo
Az ötlet nem rossz, tényleg jó lenne egy ilyen, de szerintem nem lehet kivitelezhető ez script formájában. Vagy ha igen akkor is terhelné a szervert valamennyire. Le kell kérdezni hol halt meg a játékos ez eddig rendben van, de hogy kérdezi le a script melyik interior bejáraton haladt át? Ezt egy mentéssel lehetne megoldani, amiből esetleg le tudja kérdezni a script, de az meg feleslegesen foglalna tárhelyet.
A legjobb megoldás az lenne, ha közvetlen újjáéledés előtt lehetne kiválasztani, hogy hol kezdjünk. Ez még szerver kímélőbb is lenne, és egyszerűbb script formájában megvalósítani.
 
Utoljára szerkesztve:

Scott

if (me.Drink == "Coffee") { me.IsCoding = true; }
2019. 01. 10.
421
1 284
Budapest
V4 karakter
Cayetano_Albuquerque
LV karakter
Corey_Morton
Soha nem foglalkoztam túlzottan MTA scripteléssel, de van egy elképzelésem, ami nem terhelné a szervert, és szinte biztosan megvalósítható.

Ha meghal az illető, a halál / respawn pillanatában (attól függ, hogy-hogy van megírva a jelenlegi script) megnézi, hogy amikor meghalt az illető, az a 0-ás interiorban és dimenzióban történt-e, hogyha igen, akkor a jelenlegi módon respawnolja, ha viszont nem, akkor lekéri azt a dimenziót, ahol meghalt (a dimenzió mindig az interior ID-je), és lekéri az interior entrance (bejárat) CP pozícióját, és a halál helye helyett onnan méri a legközelebbi kórházat.
Hogyha csak adatbázisban van tárolva az interior bejárat pozíciója (ami szinte biztos), akkor egy kicsit terhelheti a szervert a lekérdezés, de ez nem okozna komolyabb problémát, egy adatbázis lekérdezés nem igényel túlzottan nagy erőforrást.
Tudtommal legalábbis így van, aztán, ha valaki jobban ért az MTA scripteléshez, javítson ki nyugodtan, ha tévedek.
 
  • Tetszik
Reactions: aSzaby és redstar

redstar

Barangoló
2019. 01. 10.
101
559
LV karakter
john hunter
V2 karakter
black packo
A dimenzió és az interior id megegyezésről teljesen elfeledkeztem, lmao. Akkor ebben az esetben szerintem semmi akadálya.
 
  • Vicces
Reactions: potyogteto

peter.

Barangoló
2019. 08. 08.
75
152
LV karakter
zayn_kash
Sziasztok, a megoldás teljesen egyszerű. (Bár szerintem nem igényel ekkora figyelmet). Mivel az interior dimenzió ID-je megegyezik az interior ID-jével, az így meghalt játékos dimenzióját kell lekérni, hogy megkapjuk annak a CP-nek az ID-jét, amelybe bement az ember, aki meghalt. Innentől megoldható egy pozíció lekérése.

Itt egy példa:
Pozició: 68.412109375, 2036.10546875, 51
Rotáció: 0, 0, 283.98718261719
Interior: 1
Dimenzió: 4767
 
  • Tetszik
Reactions: Muurayi és trinton

azöreg

Aktív fórumozó
2019. 09. 15.
255
509
LV karakter
joseph baley
Nem olvastam végig a kommenteket, de akár választható is lehetne, például "Melyik kórházban igényled az ellátást" és a 3 közül valamelyikre ráböksz amelyik szimpatikus, ha pedig nem választasz akkor a mostani rendszer alapján élednél újra.

Edit: bocs az amatőr képért nem értek a szerkesztéshez, valahogy így tudnám elképzelni a kiválasztást, mint az alt+tabot.
Imgur: The magic of the Internet
 
Utoljára szerkesztve:

Borisz

borisz@see-game.com
Manager
2019. 01. 06.
4 609
11 476
26
Budapest
armin.kim
db7e254fc9e5f1a4fcdd958f71569a25.png
Kedves témaindító,
↳A szerver és a fórum verziója is hivatalosan átállt a V4-es verzióra. 🥳

↳Ez azt jelenti, hogy mind a játékszerver, mind a fórum nagy változásokon ment át. Teljesen új arculatot kapott, és erre az új arculatra szeretnénk mihamarabb átállni.

↳Mivel a szerver lényegében egy teljesen újraírt modot kapott, teljesen új ötletekkel és megvalósításokkal ezért a mostani témákat lezárjuk.


↳Amennyiben olyan ötleted volt ami még az új verzió ellenére is aktuális lehet kérlek, hogy nyisd újra a V4-re szabva, sajnos nincs kapacitás most minden témát egyesével szétválogatni hiszen több száz van belőle, de garantálom, hogy a jövőben ezekre az ötletekre sokkal több figyelmet fogunk fordítani 😊


Sok sikert kívánunk az ötletek készítéséhez! 🤩

Megértésed köszönjük,
SeeGame Vezetőség