Üdvözlök mindenkit.
Mostanában elég gyakran szembetűnik, hogy ha valaki interiorban hal meg, akkor az interior (másik dimenzióban lévő, lebegő) pozícióját veszi alapul a script, így az ahhoz legközelebbi kórházba dob, ami sok esetben elég zavaró, például, ha egy bevetés után a gyárból az újonnan bekerült Montgomery kórházba spawnolunk.
Az ötletem elég egyszerű, respawnkor nézze meg a script, hogy interiorban van-e az a személy, aki meghalt, és ha igen, akkor az interior bejáratának a pozícióját kérje le és halál pozíciója helyett, a CPhez legközelebbi kórházba dobjon.
Mostanában elég gyakran szembetűnik, hogy ha valaki interiorban hal meg, akkor az interior (másik dimenzióban lévő, lebegő) pozícióját veszi alapul a script, így az ahhoz legközelebbi kórházba dob, ami sok esetben elég zavaró, például, ha egy bevetés után a gyárból az újonnan bekerült Montgomery kórházba spawnolunk.
Az ötletem elég egyszerű, respawnkor nézze meg a script, hogy interiorban van-e az a személy, aki meghalt, és ha igen, akkor az interior bejáratának a pozícióját kérje le és halál pozíciója helyett, a CPhez legközelebbi kórházba dobjon.