Hitrendszer bug (?)

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Antoon

thank you for joy
Globális Moderátor
v2
2020. 06. 08.
628
2 003
21
V2 karakter
Antoon Kuznetsov
v2-fejleszt_-logo.png


Játékos (IG) neved:
Antoon Kuznetsov

Gondod rövid leírása:
Furcsán, vagy egyáltalán nem is működik a hitrendszer

Kép:
Nincs kép, helyette van videó.
[2021-07-01 22:40:30] [Output] : [2021.07.01 22:40:30] Antoon Kuznetsov megölte Teodoro Braeden-t. [M4] (Fejlövés)
videó 2 + kép
videó 3
videó 4 - itt látható, hogy rám lőnek shotgunnal, viszont nem törik el semmim, de mégis elugrik a célkereszt, mint mikor ellövik valamelyik kezemet.
videó 5

Részletes leírása:
1v1 szituáció volt bent a gyárban. Nem is az ellenfelet lőttem, de beadta neki a fejest. Egyéb esetekben pedig mikor az ember fejét lövöm, több golyóból sem akar meghalni, és ez oda-vissza rendszeresen érvényes.

Időpont:
Az első videó 07.01. éjszakai, de előtte is volt már ez a jelenség, így kérem, hogy akinek hasonló videója van csatolja be kommentbe, vagy küldje el nekem és én berakom ide. Folyamatosan csatolom az eseteket amennyiben megtörténnek.
@DREFT
 
Utoljára szerkesztve:

Antoon

thank you for joy
Globális Moderátor
v2
2020. 06. 08.
628
2 003
21
V2 karakter
Antoon Kuznetsov
Jó pár videóval kibővítve a topic.
 

DREFT

Lelkes fórumhasználó
Very Important Person
2019. 01. 10.
367
1 139
A legtöbb videó, amit itt láttam az egyértelmű desync miatt nem úgy sikerült, mint amire számítani kellett volna. Több esetben is van olyan MTA szervereken, hogy a te szemszögedből nem fejbe lövi, de akit lősz, neki pedig igen, valamint a szerver szerint is igen. Ilyenkor, mivel van egy "ütközés", így a két azonos hitet fogja regisztrálni. Másik végén pedig ott van az, amikor nálad fejbe megy, viszont se a szerver se a másik kliens szerint nem fejbe kapta a hitet, ilyenkor természetesen nem a fejbe fogja regisztrálni, valószínűleg egyéb csalások elkerülése miatt. Ebbe nem tudunk beleszólni, hogy hogy működjön. A frissítési rátába tudunk csak, amihez viszont elég durva teszteken kell átmennie az egész szervernek, hogy megtudjuk milyen arányban elfogadható laggok nélkül, ezért se szeretünk azon módosítani.


videó 4 - itt látható, hogy rám lőnek shotgunnal, viszont nem törik el semmim, de mégis elugrik a célkereszt, mint mikor ellövik valamelyik kezemet.
Erre kitérve, minden találatra elugrik a célkereszt. Viszont ha kézre lőnek sokkal durvábban.
 
  • Tetszik
Reactions: dr3X

Antoon

thank you for joy
Globális Moderátor
v2
2020. 06. 08.
628
2 003
21
V2 karakter
Antoon Kuznetsov
Köszi a választ!
Az MTA korlátozta lehetőségek miatt tehát akkor minden így marad, ahogy van jelenleg?

Erre kitérve, minden találatra elugrik a célkereszt. Viszont ha kézre lőnek sokkal durvábban.
Ezzel kapcsolatban még annyi lenne a kérdésem, hogy autón keresztül is van lehetőség ilyenre? - Mert igazából ebben a videóban az lett volna a lényeg.
 

DREFT

Lelkes fórumhasználó
Very Important Person
2019. 01. 10.
367
1 139
Az MTA korlátozta lehetőségek miatt tehát akkor minden így marad, ahogy van jelenleg?
Nem feltétlen. Mint ahogy írtam, durvább teszteken kell átesnünk, hogy biztosra tudjuk mennyire terhelné le a szervert.


Ezzel kapcsolatban még annyi lenne a kérdésem, hogy autón keresztül is van lehetőség ilyenre? - Mert igazából ebben a videóban az lett volna a lényeg.
Alap MTA-s hiba, hogy shotgunnal ha direkt mellé lősz a falnak, autónak, át megy rajta és ha ott vagy, hitelni fog. A falas téma a jobbkéz javításával együtt fixelve lett, viszont az autóknak túlságosan kiszámíthatatlan a collision-je, hogy ott is jelen legyen.
 
  • Tetszik
Reactions: Pexy
Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.