Hisoka Kishimoto jelentkezési formanyomtatványa.

Állapot
A témát lezárták. A bejegyzéshez nem tudsz hozzászólni.

Norb14_HUN

Pötyögtető
2019. 04. 27.
457
2
Budapest
V4 karakter
Hisoka Kishimoto
TNYXbst.png

Jelentkezési formanyomtatvány

🔧OOC részleg🔧


~ Hogy hívnak? ~
>Tóth Norbert, Norbi<
~ Hány éves vagy? ~
>19<
~ Account ID-d? ~
>154547<
~ Jelenlegi játszott perced? ~
>10519<
~ Melyik napszak(ok)ban volnál inkább aktív? ~
>Délelőtt, délután és éjszaka.<
~ Aktív óráidból hányat tudnál szerelésre fordítani? ~
>2-4 óra<
~ OOC előélet? UCP kép csatolása kötelező! (Bannok, Adminjailek) ~
> <
~ Korábbi frakcióid? Legutóbbi frakciódból való távozás oka? ~
>Parkolás Felügyelet. Inaktivitás miatt lettem kirúgva, az egyetem mellett nem volt időm teljesíteni a heti kvótát.<
~ Rendelkezel TeamSpeak3, Discord és mikrofonnal? ~
>Igen<
~ Mesélj magadról néhány mondatban! Ki vagy? Mivel foglalkozol? Hobbi? stb.. ~
>19 éves egyetemi hallgató vagyok. Informatikát tanulok és ebben is szeretnék majd elhelyezkedni. Emellett érdekelnek még a járművek, legyen az autó, motor vagy repülő. Ebben a témában nem vagyok egy profi de mindig szívesen tanulok új dolgokat, a hosszútávú célom, hogy legyen egy saját hétvégi autóm amit én szerelgethetek és alakíthatok kedvemre.<




🔧IC részleg🔧



~ Jelentkező neve? ~

>Hisoka Kishimoto<

~ Jelentkező születési helye, ideje? ~

>Japán, Tokió, 新宿区(Shinjuku), 1990.12.19<

~ Korábbi munkahelye(i)? ~

>Parkolás Felügyelet nagyjából fél évig és azelőtt más alkalmi munkák mint például a buszsofőr, postás. De próbálkoztam már saját vállalkozással is, volt már festőműhelyem és farmom is. Japánban pedig a szüleimnek a bárjában segítettem éjszakánként a tanulás mellett.<

~ Miért pont önt válasszuk? Néhány mondatban fejtse ki! ~